2014年7月31日 星期四

Day 5 膽粗粗跳車(寮國琅橋)

(Day 5) 2014-5-24 晴/雨
住宿:不知名民宿
行程:西湘版納—>(寮國)琅橋


不知是否太少香港人去,只得內地及台灣人去,D譯名以普通譯音為主,有D又譯得怪怪的⋯ 你知內地D譯名不嬲都怪怪地,如”貝克漢母” 有無人知係乜?
所以銀仔膽敢係這裡用貼近當地既語言去譯這些地名,務求想去當地既朋友問路時都令對方聽得明白! 
如早前講過今日要坐巴士去既地方叫”琅勃拉邦” 我會叫”琅巴班”



0600起床,食酒店供應既簡單早餐,求其塞飽個肚就算了,不過D米飯又估唔到幾好食噃~


巴士0735開出,只係得十個乘客; 開車前我同司機講我想去"琅橋" Nong Khiaw,問他會路經嘛? 原來不會路經,只經地圖顯示最近既路口,佢提議我到”琅巴班”再轉車去,咁無理由要走回頭路嘛,而且我現在行程就係一路向南玩,最大目的係琅橋沿湄公河支流坐船南下去琅巴班,所以如落到去就一定唔返轉頭了… 於是我叫司機係果個不知名路口掉低我,再截順風車去啦!有個好心乘客話,個路口好似有間中國人開既超簡陋飯店,提議我住一晚,第二朝再截車去喎~




巴士一路往南走,一直大霧閉天,怪不得當年諸葛亮打南蠻既時候,士兵因瘴氣問題傷病嚴重啦! 咦! 我依家咪正正當年諸葛亮打南蠻既時份? 故五月渡瀘,深入不毛…




原日太陽出來後就煙消雲散喎! 1100到達磨憨口岸,司機先去磨憨車站停一停,一落車好似比人蟻嬲蜜糖咁,又換錢又買電話卡,最後兩樣都有做,滙率唔錯,換了¥300人仔及$100美金;而電話卡更吸引,佢話有數據有500mb容量喎!不過唔知用唔用到⋯ 開價¥50,還價¥42成交!$100美金換$780000-Kip
之後就到磨憨關口,中國離境後就到寮國,寮國果面叫磨丁關口,一入建築物已有個職員截住叫捐什麼$2美金既捐款,車上既職員就打眼色叫我繼續進行,可憐既同車幾名乘客被敲詐了… 到了入境,這裡規矩每人也夾$20000-Kip($20-HKD)落護照,我看見有內地遊客唔知規矩,關員光明正大主動開口攞架! 唔比應該百般留難呱… 仲有呢度可以辦落地簽證架! 




一入寮國境內,好似返回原始咁呀!沿途一片荒蕪,只見盡是森林,偶爾見到村莊,不過是茅屋、木屋,而九曲十三彎既山路,令到車程加陪延長;司機車我們到一間簡陋餐廳,$25000-KIP或¥20,餸自己揀,白飯任裝~ 



初次見寮國女子



1430去到猛晒巴士站稍作停留(內地叫猛賽既地方),係一個頗大既城鎮,地圖上顯示係個公路十字路口,見站內有車去唔同既地方,趁機當然問吓有無車去琅橋啦! 不過要明早0900先有,需4個小時… 咁樣其實好穩陣,不過銀仔愛冒險,照原定計劃吧!而車上有個乘客,應該係當地有生意,同我起碼講超過十次話琅橋無野玩架,勸我直到琅巴班… 呢D人只懂享受,又點會明白一個旅遊者既思想吖!後來知道內地人叫琅橋做琅開,開同橋完全兩個音,都唔明點譯既! 


離開猛晒後,看來完整既石屎路已完結,全是爛路,又遇正大雨又水浸,巴士係崎嶇既山路行程"櫈"死人啦!


係崎嶇既山路,終於遇到山泥傾瀉維修而封路了,梗係啦!沿途看見好多山頭都光禿禿,似是全民皆伐木,問一問身邊既乘客,原來真係好似我猜想咁賣往中國既… 另一個又講得好啱,邊個大國係想用自己既資源吖,正如美國用中東既石油一樣! 見到都心嗡… 所以我地香港人成日鬧大陸既時候,都要想想我地所稱歐美大國既所作所為⋯ 唔好諗埋一面,咁先係正面思考!






等候其間見有幾個女孩兜售小食,聽個生意乘客講,有次坐車回雲南時,同車有幾個香港人,沿路不停對這些小孩派錢喎… 另一個內地客話派錢唔好,會令到小朋友有惰性,送就比D文具等小禮物… 點解內地遊客都明既道理你地香港人仲未明? Lonely Planet有講既旅遊者責任你地究竟有無睇?



係叫百蒙既地方跳車,即早前講既分岔路,諗住截順風車,截得十架八都唔啱路時,遇到架白牌,靜靜雞問士多好好人既一家人幾錢,問定費事比人劏,但係溝通唔到就比D錢佢抽,原來$25000-KIP($25-HKD),上車前就二話不說比左錢,費事比人呃!






架車繼續南下送左車上既人到目的地,先再去琅橋; 車上有名乘客應該做狗肉生意,有4頭狗係車尾,用鐵鏈鎖住,神情驚恐,落車時攪到司機仲幫手清理臭賓賓既糞便Tim! 係寮國做狗狗真係好慘... 跟著我既"何B仔"真幸福了~ (何B仔英文Hobie,係我隻愛犬)不過以我所見又有好多人養狗喎! 點解呢?




兜左大半個鐘,又返回我係百蒙上車既地點,原來司機又撈埋送貨呀!


1945到達琅橋,計計吓由百蒙坐來既車程差不多兩個鐘呀!最後一小時風景最美,沿河流旁行駛, 問清楚琅橋讀音係讀"Long kyo"即Tokyo 東京無左個東呀!
行左約十步搵到間簡陋蠟燭既住宿,見天已黑齊就入住啦!$40000($40-HKD) 唔記得講價Tim... 







放低行李即時搵野食,穿過一條封左路既地方,約有幾十枱食物擺晒係條街度,好似有全村人既份量咁呀!似係有乜儀式,見其中一間屋內點晒大臘祝及有好多長者在傾談,但就唔好意思影… 
穿過呢條街後似係中心區域,見有旅行社,旅店,好多外國遊客,拿! 車上既中國遊客就唔識玩啦,淨係識去琅巴班! 之後搵到間好靚既餐廳,我諗今晚住得差啫,都要食好D既!點菜時得知,頭先封晒路原來有party呀! 見有背包客入後園,呢間餐廳都有住宿既,係小屋有熱水淋浴架~ $80000-KIP($80-HKD) 聽晚考慮吓先~






返到我住既房間好熱,相信個燈泡發熱令到整間房熱辣辣,熄鬼左佢先!因為出面好涼好舒服,雖然周圍樹林河流,偶爾見到一隻蚊但野蚊既我都無被咬喎! 沖涼後係民宿室外既空間,聽住今晚party中年男人既歌聲,邊打遊記~

12 則留言:

  1. 「香港人成日鬧大陸既時候,都要想想我地所稱歐美大國既所作所為」–––– 我不嬲都覺得世界上所有大國都係衰埋一堆,中、美、俄,甚至而家以色列(比起巴勒斯坦來講),都係一樣,至於嗰啲不斷 complain 嘅弱國,假如一朝得志上位,做法亦都會係一樣。
    另外,你的住宿,是「簡陋」,但不算「不堪」,我外遊住的經常都是這種水準。最初我還以為置頂圖片那間草屋就是那「不知名民宿」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好明顯你絕對唔係一般見識! 普遍香港人都無獨立思考,報紙鬧乜,人地鬧乜,就埋堆一齊鬧!
      下一晚就住草屋啦~ 多謝你提點^^ 我大量錯字既問題,港女都話恐怖⋯ 哈哈~

      刪除
  2. 全部泥路真係幾驚山泥傾瀉喎@@
    個小鎮睇落真係好有原始味道

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋過度伐木呢⋯
      係,小鎮十分寧靜,我好鍾意~

      刪除
  3. 銀仔真係一個背包走天涯,好型仔!
    寮國很純樸,但曾受法國統治,大城市應仍有些歐陸影子吧。
    上星期看國家地理雜誌便看到一張亞馬遜森林的相片,整片森林給開墾了,只剩下零星的幾棵樹,真心寒。寮國的木材價廉物美,看來一片大好的森林,早晚亦難逃噩運。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~多謝~ 銀仔仍未想停下來~
      我因某些意外而無去到大城市⋯
      唉⋯ 開墾完你比協助人地種植番,循環不息都好過光禿禿吖⋯

      刪除
  4. 又有好多人養狗>> 係咪好似養雞咁,養黎食呢?
    間房咁粉紅,係咪d乜架步黎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 養黎食?唔係呱⋯
      架步? 唔係呱⋯

      刪除
  5. "初次見寮國女子"==>同香港女子無分別,都係喺度玩手機!

    回覆刪除
  6. 你食飯間餐廳都幾靚喎!咁碟飯貴唔貴?

    回覆刪除