2014年7月9日 星期三

五年計劃

銀仔返黎後又要揀相,又要返工,又有世界杯,諸多藉口吓無攪個遊記⋯


之後又走失銀仔,最後好彩都係同一層既水錶房搵得噃⋯



近呢幾日覺得香港無望,無將來
,一係就盲撐,一係就盲反既兩極化,一睇個局就係殘局! 銀仔向來只講旅行唔講政治,只在遊歷中既所見所聞來睇返香港,其中有正面亦有反面,講得唔好可能會比人鬧係英國走狗,或五毛;不過依家就算唔想提政治都會比人鬧,連最基本既言論自由都無⋯


英國當年拋棄我地交返比共產政權,認命吧! 連界限街永久割讓既都一併歸還,認命吧! 中英聯合國聲明,基本法所列明既,認命吧! 香港係現今係中國既一部份,認命吧! 共產政權穩如泰山,認命吧! 我地係不折不扣既中國人,認命吧! 


咁唔鍾意不如走! 正如有個爛賭父母一樣! 所以今日既亂局對香港心死下,正計畫提早退休,向呢個世界闖一闖,歸隱田園,要去外國用生活方式來體驗! 所以銀仔近排著左魔咁上網係咁search外國既農場⋯ 而且向外闖一闖,一直都係中國人既夢,你睇尋找他鄉的故事已知道啦! 鍾景輝成日講:「有土地嘅地方就有中國人,中國人營營役役,就係有一個夢⋯」
不過我地咁唔鍾意香港,但就有一群人好鍾意香港喎! 就係一班係香港定居既老外勒! 根據港女翻譯時成日同D外國人傾談所得知,原來呢班老外十個有九個半都好鍾意香港,當正係佢地既家,因為香港賺錢易,稅率低,交通方便等等⋯



有時諗,青春係用錢買唔到既,既然銀仔一直有個開Guesthouse夢,香港無可能實現就去外國吧! 五年計劃! 努力儲錢! 到時銀仔40,希望願望成真!

25 則留言:

  1. 真係殘局呀,如果我有仔女一早就走咗啦!
    到時記得預間房過我呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友既野,free你住又點話~
      不過我真係著晒魔,日思夜想,最怕就係歐洲國家政策有變⋯

      刪除
    2. 喂,北海道嘅你諗唔谂諗?

      刪除
    3. 買屋可以長期居留嘛? 如生baby將來有國籍嗎?幅射依家又ok未?
      不過歐洲首選容易好多,持BNO好多國家當正你係歐洲居民

      刪除
    4. 嗯,日本買屋未可以直接獲得居留。不過政策有聲氣會改。BB國籍目前唔會因當地出生而自動擁有。幅射在北海道完全唔成問題。主要系自然環境理想。當然,對比歐洲國家嘅移民政策,日本系相對難成功。如果,有小朋友嘅考慮,荷蘭會唔錯,德國就有融合問題,法國一直在收緊,北歐國家氣候太惡頂,其他歐八成員經濟唔掂,即使成功移民都未必發展到。。。 ^.^希望你成功啦!

      刪除
    5. 最好去有雪滑嘅地方,我個個冬天幫你運D港貨嚟解思鄉病...XDDD

      刪除
    6. To 小肥:哈哈~ 我話明追求理想既生活,當然唔係為左出國努力搵錢啦~ 唔同一般人咁選擇大國或大城市,好大機會係小國,或小鎮~ 所以經濟好唔好對我無影響,反而經濟差國家既仲可以買到平既物業tim~ 我將來所選擇既地方,一定係我去過,而又好鍾意既~
      To momo : 拿! 你話架! 有雪應該會9成9! 超級VIP~~~

      刪除
    7. 係啦,不過要有雪落嘅時間我先會出現...XDDD.....超級VIP....Yeah!!!!!!

      有時真係發覺我想去嘅地方,時間都同你幾夾,最近我好想去Bora Bora,佢離瓦努亞圖唔係好遠,不過呢兩年應該無時間去,可能2016先有機會去~

      刪除
    8. 大溪地一直係我dream list上係第一名! 因種種原因,到依家仲未去⋯ 如我既guesthouse夢真的實現,大溪地睇黎永遠在我dream list上了!

      刪除
  2. 對於袋鼠國的政府,我也非常心淡,但還未至於要出走,雖然我也有一個移居外地(尤其歐洲)的夢想,不過純粹是因為追尋我的 dream job,而非嚮往異地的生活。統計表示,歐洲人(除了北歐之外)比我們更不快樂。 我想,有些人到了某個年紀某個階段,便會有種無法抵抗的衝動要離開自己熟悉的世界到外面闖一闖,幾年前的我就是一個例子。闖過了一會,幾年後的今日,在自家生活變得好了,便再沒有出走的衝動。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信快不快樂,在乎你乜野心態;
      我熱愛旅遊,出走呢個夢,係5年前已有諗過去working hoilday,但由於唔捨得放下穩定既薪金所以放棄; 如五年後真的成事,相信心景完全不一樣,因為係可以享受努力得來既夢,呢個夢會一直延續,而不是5年前會夢醒既夢

      刪除
  3. 我要做你guesthouse VIP喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁近,實有你份啦~
      反而呢D野問你意見就真! 到時你要答我架!

      刪除
  4. 我年紀大了, 個政治殘局我應該NO EYE SEE!!
    最近少爺仔同我講是時候認真想下可以去邊....
    唉......香港!! 唉......香港!!

    我要做你guesthouse VIP >> ME TOO!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 少爺仔幾大? 佢講去玩啫~
      VIP當然無問題啦! 到時都唔係為錢了~

      刪除
  5. 雖然係咁,不如暫時就將精神寄托在寫遊記上,當係暫時避世吧! 我等住睇呢@@
    btw,目標係諗住歐洲邊度開Guesthouse?

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫左下篇啦~ hehe~
      係我去過,又好鍾意既地方! 瓦努亞圖,我想住既地方! 哈哈~

      刪除
  6. 去歐洲嘅話,我就去幫你手打工啦!希望到時仲行得走得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 我上網睇當地好興請義工幫手體驗,又包食宿!

      刪除
  7. 人生應該有夢!
    移民不同旅遊,旅遊時不用登記做選民,國家合理與不合理的政策通通與過客無關,更重要的是你在旅遊時不介意大家雞同鴨講。但在一個地方生活卻要面對言語上的障礙,文化上的差異和各樣的不平等。當你有病要看醫生時,又或被無理對待時,你會發覺有口難言是何等的委屈。可以選擇,選一個說得通和不是滿街貪官的地方。
    給你些小意見,北歐富䧍和平,但人民生活孤單。西歐發達整齊,競爭激烈,人民冷漠,各自為政。南歐悠閒落後,人民今朝有酒今朝醉,貪污舞弊,比比皆是。東歐是後起之秀,除卻波蘭,其它仍未夠班。
    荷蘭今屆世界杯又飲恨,你啲南美波隊又有得爭冠軍,但我睇好荷䔵死對頭德國,銀仔心水如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 六斤既意見,絕對係幾十多年來對歐洲既心聲! 多謝你六斤,我會多點考慮考慮~ 我選擇既地方,其實可以同我旅遊風格猜想得到~
      講開世界杯,似前我最鍾意睇就係南美對歐洲既球隊,兩個截然不同既風格打過,但依家連足球都全球一體化,實在有一點悶,唯一阿根廷還有些少南美風格,睇唔睇好都無心水,但會支持阿根廷!

      刪除
  8. 真係好認同你對殘局睇法。 依家選擇唔講政治都比人鬧。 我家姐收養咗三腳貓麗麗幫佢開個臉書比關心佢嘅麗粉知佢動態,點知被某些人利用講政治。 就算佢哋話談貓不談政治都比人鬧。 真可悲。
    :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好討厭! 人生係自己既,思想係自己既,生活方式都係自己選擇既,呢D人既行為真係同紅衛兵無異!

      刪除