2014年6月27日 星期五

Day 1 有自唔在(廣東省)

(Day 1) 2014-5-20 雨
住宿:火車上
行程:香港 —>深圳—>南寧


係屋企攪到12點先出門口,先係屋企搭小巴去上水,過到羅湖轉地鐵¥4到深圳東站,知道每日係1535都有火車開去昆明,需時30小時! 於是買票,但軟臥軟座通通無晒,唯有30+小時坐硬座了…


買完票見仲有些少時間,便冒雨行去食晏,最衰我普通話屬幼兒級,點唔到個餐,變散叫¥31…
@1430




1530早左5分鐘開車,雖然係硬座,其實都軟軟地既,我坐既係三人一排面對面坐,但要挨30+小時都幾辛苦… 諗諗吓硬座都似曾相識,原來上次係武漢去襄陽都坐過呀!不過果次只係幾個鐘…


坐坐吓幾辛苦,瞓又唔係,但見身邊有D人突然唔見左,於是8吓! 一望之下原來後面卡車廂係無人坐架!仲有幾個人係度嘆緊tim~ 我當然即時擺橫瞓個晏覺先~ 


到廣州東站先返座位坐一坐,開車再搵好位打遊記~ 係廣州,終於見到太陽啦~ 我要離開係華南既雨帶呀!好天氣真係人都心情好D~
@1715


車上活動:打遊記,睇download好既雜誌或旅遊指南,瞓覺





講開今次我再次重投apple既懷抱,就係i pad mini勒! 佢送晒pages等4大apps(即等於window既office),方便我打遊記,遇到wifi就可放上i cloud,唔使好似上次要搵D打字app來打; 而最值得讚既係書報攤有免費過期既Lonely Planet 國內版雜誌DL落黎睇,你要睇新野當然要pay啦! 當然仲有其他雜誌啦,好似新假期咁,不過就新舊都要pay…


搭咁多次火車都未去過餐卡,一於去睇睇先~ 餐卡我都預左貴,但某d即炒小菜可以接受噃! 我叫了涼瓜炒肉+白飯¥35+7,碗白飯好鬼大碗~ 好過食車上推車仔既二十人仔既飯盒啦~ 




食飽就搵定個三連無人坐既位,真係手快有手慢無呀! 9點準備瞓覺~ 咁早!咪因為連續幾日都唔夠瞓囉… 
當與堂大佬whatsapp時,佢話我應該無理由會瞓得著,去咁耐旅行應該興奮到瞓唔著至係… 於是自己都係度諗,現在已經一D興奮既感覺都無,都不知幾時開始無左呢種感覺了… 出發前已經懶得去搵資料、準備,反而覺得呢種出發前準備令人煩嫌! 就好似剛才係火車上食飽唔想瞓住,先抽d時間睇DL好既老撾指南一樣; 現在旅行對我既感覺,已是完全融入我生活中既一部份了~ 



瞓到2245,比車長係車廂係咁叫X名東,先知行左大半日仲未離開廣東省,唔怪之只係去兩個省既雲南,就要成30+個鐘啦!

12 則留言:

  1. 我1993年由廣州坐火車去南寧要成廿幾個鍾,我好你少少就係買到硬臥,不過都唔易捱...好在嗰時後生仲頂得住...XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到20年後既2014年需時係一樣⋯
      返黎後多野攪,又遇正世界杯,稍後拜訪大家~

      刪除
  2. 呢種坐硬座O.K啦.......
    我試過北京去內蒙個程火車, 10 個鐘坐硬座,
    超級超級擠滿人, 無得SLEEP都算.....
    最難捱實在係太多太多人企在你身邊,
    唉, 年紀大, 好難捱, 怕怕....

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐滿晒應該好辛苦,個重點係長途車!

      刪除
  3. 三十個鐘....唔好搞我....

    回覆刪除
  4. 硬座,我坐過24個鐘頭,硬臥就36個鐘,近呢一兩年,車廂乾淨左喇!十幾年前呀個地下污糟到嚇c人架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都幾挨得個噃! 係,依家有人清潔拖地

      刪除
  5. 好彩搵到三連座可以瞓下,否則死梗><

    回覆刪除