2014年2月28日 星期五

Day 8 牧民體驗(蒙古額吉湖)

(Day 8) 2012-06-17
住宿 : 牧民家庭
行程 : 哈喇和林 —> 額吉湖


瞓醒食埋早餐,就隨即向額吉湖進發! 沿途全是土撥鼠既洞穴,並看見很多土撥鼠亂竄,所以LP提醒要露營既遊客,要有心理準備! 當上到山頂後風景壯麗,整個額吉湖盡入眼簾!
拜司機所賜,終於住到牧民家庭啦~

上‌:沿途常見既植物
下:土撥鼠洞穴

仲唔比我"部"到你!




其實額吉湖有多個營地,不過我更想體驗牧民既生活~ 
呢個牧民家庭應該有三房人,唔知點解這裡有群蚊襲擊,早前當車開到幾里外時已經有了! 可能呢度太多生畜呱⋯ 我曾經覺得涼而著左件黑色外套,就被成千上萬既蚊包圍, 不過佢地唔咬你,只會煩擾你!於是即時跑入蒙古包,件衫除都除唔徹!但又好奇怪,有成千上萬既蚊追住我,但當進入蒙古包竟然只係得小貓兩三隻跟入黎,轉過頭又飛番出去喎!!! 點解呢?有乜驅蚊既方法呢?



右上:糞便燃料
左下:化糞廁所勁多蒼蠅不能去⋯
右下:傳統得黎也有先進既一面

上圖:一進屋,蒙古女人先為我們送上鹹奶茶,硬崩崩既乾乳酪
左下:無分食既煎餡餅
右下:發酵中既乾乳酪


由於是牧民家庭,只見全屋既人都係度幹活,男既就劏牛宰羊,女既負責清洗內臟; 及後我睇劏牛,佢地仲毫不客氣叫我幫手捉住已死既牛腳,以方便佢地剝皮... 原來劏牛最費氣力除左要製服佢外,就係剝皮啦! 見佢地出盡九牛二虎之力先成功! 而呢次經驗就係,如果你唔想幫手就千其唔好睇勒! 我就無所謂,就當係一種睇驗~ 

平時牛就食得多,但係由一隻生鈎鈎既牛,經過屠宰等多個步驟,直到你食落肚,都係呢一刻先體驗到咋!


屠夫體驗


洗淨手上少量既血就食午餐,其中一名大嬸為我們準備好牛肉蒸餃,好重草味呀~


食完飯百無了賴等騎馬,我未有得騎,但就睇住屋主同佢個仔(十歲)騎到老遠,返到來後個小朋友繼續策繞圈練習,而佢屋主則繼續做屠夫; 我上半晝屠夫既體驗過就算,下半晝我們連司機三人就飯後睡一睡,一睡就瞓到三點幾; 然後同兩個小朋友玩,佢地對大地上既一草一木,甚至連一條繩都玩到不亦樂乎! 其實呢D先至係童真⋯ 香港既細路?真係無得救⋯ 主因就係父母之過!

午餐

湖畔遊覽




打成一片


1800等到佢地一日既工作完畢,終於有時間帶我地去騎馬了!試想想當年蒙古鐵騎踏平歐亞,依家係騎緊佢地既後代喎~ 騎蒙古馬實在比騎其他既馬更興奮! 不過佢地好謹慎,用繩牽引著我地騎既馬... 而我隻馬傻更更,成日馬失前蹄踏空向前仆(起碼15次),同不停叫! 我諗真的同當年蒙古入主中原後一樣,廢晒武功了... 


額吉湖實在太美啦!但真的太多蚊,恐怖到全是空群出動! 唔知係唔係早前既貝加爾湖實在太大,好似個海一樣不太特別,真的完全比下去呀! 雖然原定諗住今日用一整日來騎馬遊湖同釣魚,但能夠體驗牧民一日既生活實在更難能可貴!


騎完馬由小朋友帶我去湖邊洗頭,用清水洗就算了,沖涼就怕凍... 只見有兩個屠夫係遠處暢泳,清洗一整日既血腥!
臨走前意猶未盡,用兩個小朋友一齊玩”片石",玩到唔願走,哈哈~ 高分低能既港女就教極都唔識⋯


片石


晚飯也是將餸菜送到我住既蒙古包,無得同枱食飯體驗當地既文化真是一件憾事... 食完晚飯後,就準備透火瞓覺啦! 透火係用糞便作材料,不過環顧方圓百里,又真係見唔到有樹木... 可見牧民既一頭生畜,甚至連糞便都有價值架!



用糞便透火時竟然唔覺得嗅喎! 返而聞到既係新鮮既草味! 不過糞便比柴快燒完,瞓著左又唔想起身加⋯ 而且又無被冚,只用自己d衫來當被用,所以半夜好鬼凍...

15 則留言:

  1. 你呢的情景描述, 簡直就是我當天在蒙古的""屠夫體驗""
    當時得我一個人在草原, 見遠處有牧民行去八下,
    剛剛見爸爸一刀插入隻羊體內, 跟住"了"兩下, 生鈎鈎既羊就咁.....
    好血腥, (但他們沒有讓羊血流出來), 然後兩父子出盡力剝皮啦.......
    看到差D 想嘔@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇真D你幅圖, 我見到牧民的那隻動物應該是牛.....

      刪除
    2. 朝早宰羊,下午掠牛⋯⋯
      原來你都一樣,不過去得蒙古都好難避免⋯

      刪除
  2. 好難得的體驗. 屠牛我就不敢看了.
    多謝分享.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在港女瞓緊覺,唔係實嚇屎! 哈哈~

      刪除
  3. 劏牛宰羊,咪攪我,真係冇野好做咩!
    ”片石"我都識識地,唔叻咁啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一心等待騎馬囉⋯ 之後都等到唔係路就行吓湖邊欣賞風景,但太多蚊啦!
      ”片石"唔叻唔緊要,但無理由教極都唔識嘛⋯⋯

      刪除
  4. 回覆
    1. 同佢地短短一日既相處,係我係蒙古既最好回憶~

      刪除
  5. 宰牛我想睇..但未必敢睇..>.<

    回覆刪除
  6. 化糞廁所勁多蒼蠅不能去==>咁可以去邊度方便呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 草原上⋯
      男既就地,港女就比化糞建築物摭住,係廣闊既蒙古草原上小解,幾心廣神怡呢~ Wakaka~

      刪除