2014年2月20日 星期四

Day 7 氾濫的遺產(蒙古哈喇和林)

(Day 7) 2012-06-16
住宿 : Anar Camp
行程 :蒙古沙丘 —> 哈喇和林


一早騎駱駝$10000-T per hour, ($50-HKD),約大半個鐘就回程,無所謂啦,如騎過駱駝既話都知唔係太好受...
不過係中亞地區獨有既雙峰駱駝則第一次騎,早前係哈薩克只係見過。




騎完之後就前往蒙古既舊首都哈喇和林進發; 短短100km既路程因修路就要兩個小時車程... 初到哈喇和林,只見一片荒蕪,就係因為太荒蕪,令到風沙特別大,真的很難想像這是最強盛時蒙古帝國既首都... 不過最有睇頭,可以用一個字”大”來形容,就係額爾德尼召寺!

鶴既蒙古語叫"扥豁loon"

午餐

遠睇額爾德尼召寺,幾大!
射鵰英雄傳! 玩一玩都係港幣廿零蚊,抵!

呢個寺範圍基本上大個整個市中心! 入場免費,內裡主要有三處廟宇建築群,但要入廟堂則要比$3500-T($18-HKD)連導遊,寺廟影相費用$35-HKD。 開頭咁貴諗住都唔影,不過當係添香油啦~ 我們只係入左佛祖廟宇建築群,分別講述釋迦牟尼的老,中,青,內裡有大量唐卡,畫功精緻。


寺既城牆

寺內一望無際咁大






額爾德尼召寺,於16世紀建成,係蒙古第一座佛教寺廟,及後經歷多個政權既迫害,包括蘇聯史太林,蒙共,僧侣被屠殺或流放,現成為一個博物館,於2004年成為世界文化遺產; 
講開世界文化遺產,覺得太濫太多了,連”法國美食大餐”都係遺產,我諗咁車仔麵,嗅豆腐,獅子山都要了⋯ 所以旅行時我都無乜特別著意,乜野都話係文化遺產... 
因為自己都鍾意歷史文化,自己覺得有興趣咪睇囉! 呢個廟背後有豐富既歷史,經歷興衰,於2004年成為世界文化遺產; 而香港既志蓮淨院都學人申請做世界文化遺產,興建左好似只係短短20年不夠,有乜歷史?有乜遺產? 志蓮淨院,都係算把啦!


之後去到寺外圍北面既龜石,用來守護舊既哈喇和林城池的,所以古時哈喇和林既遺址就在這裡,全部一片頽垣敗瓦, 亦都無好好保存。只有地基健全,而地上好多一片片既爛磚頭,上面有一層經歷風霜既塗彩,可能全都是過千年既文物; 於是係呢個荒涼既遺址,平靜地穿越時空,閉著雙眼來感受這裡曾是版圖橫跨歐亞既蒙古帝國,千萬蒙古鐵騎既基地... 


地基



之後要去LP講城西營地,那裡位於河谷,風景壯麗,但個司機唔知係咪講極都唔明,定係先入為主,成日話頭先食飯度有得住... 最後經人地既導遊協助下,佢先車我地去... 所以有當地既導遊或當地人帶領,往往都有這個情況發生; 如早前去埃及,朋友醬爆叫左佢既翻譯同我玩左一日,我話想搭地鐵,而佢就話地鐵唔好,搭的士都一樣!


去到河谷,入住一個名為Anar Camp; 原來LP都有介紹,仲話好商業化tim。經講價後,兩人$95000-T(即$475HKD)連晚,早餐,價錢都算唔錯!






晚飯食完正想走既時候,聽到門外有音樂聲,原來有民族音樂show睇,不過睇完之後其中一個表演者話要收錢,每人$10000-T($50-HKD)... 吓!咁咪即係老屈? 事先又唔知有show睇,依家唔係自願情況下俾錢睇喎... 經解釋後,職員話唔收我地錢,不過我就覺得攪到尷尬囉! 果然好商業化吓! 後來返到蒙古包,原來有單張話有show睇架,但係9點而唔係7點囉,況且無寫價錢!!!  

呢個Camp有源源不絕既熱水沐浴,高級既坐廁,但就少了點純樸...





13 則留言:

  1. 嘩~~~~~射鵰英雄傳扮相型到爆呀!!!!!!!!!!!XXD
    塗彩畀唔畀執返來架?可能值錢喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 基仔你的相唔好咁細張都會型D喇!kaka..

      刪除
    2. 係囉,大張d好睇D~ janejane你都係呀!!!
      果度無枉管! 我有一刻都諗過帶返黎,但最後都放返低⋯

      刪除
  2. 影相$35,係影隻雕或影寺廟呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係影寺廟既費用,我寫返清楚先,唔該晒~

      刪除
  3. 唔好亂咁執.出境時唔知會唔會charge你偷運文物

    回覆刪除
  4. 剛剛在看電視劇<建元風雲>, 講嘅係忽必烈的故事, 多少知道了一點蒙古的歷史。
    你圖中的蒙古包看來很舒服乾淨的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢套劇我都想睇~ 好似拍得好好!
      舒服乾淨<--係! 一分錢一分貨~

      刪除
  5. 返大陸玩最怕就係成日有老屈情況出現....

    回覆刪除
  6. 怪不得旅遊家都説,現在的吉爾吉比蒙古更蒙古,今天的蒙古真是漢化和商業化得利害。
    銀仔的大漠英雄裝真係型爆,點解唔見咗華箏?

    回覆刪除
    回覆
    1. Mum... 唔係漢化,以我所見蒙古係刻意韓化,日化,完全唔想任何漢化,要同中國保持距離⋯
      華箏? 比隻"鵰"玩到殘,哈哈~

      刪除