2014年2月9日 星期日

Day 6 銀河下的沙丘(蒙古Mongol Els)

(Day 6) 2012-06-15
住宿 : Mongol-Aktai
行程 :蒙古烏蘭巴托 --> 蒙古沙丘



蒙古短短幾日既餘下行程,諗住租車去蒙古既舊首都哈喇和林一帶,途徑一個小沙漠及一個湖作為終結; 我諗到個奇妙既想法,就係唔係去揾租車公司,
而係先去尋晚full晒,就係Seoul Hotel隔離既Hostel, book定最後一晚既酒店,順便問吓租車資訊。


到達時,職員叫我地直接問Hostel個負責人,而呢位負責人可以操流利英語,俾了hostel訂金後,亦好樂意解答問題。我講我既計劃,Hostel負責人都大讚我既行程tim~都話以幾日短既時間,可以睇晒沙漠,湖等景色是最理想! 

於是負責人並幫我地即時揾車,每日$45-USD連司機油錢,佢既食宿另計,一係包晒佢,一係就每日比$10000-T(即$50-HKD)佢自己攪掂; 負責人話後者係公價,也較好,因為司機都係為揾錢,你比左錢佢,食同瞓佢自己揀,可能瞓車都未定~
自駕問題佢即時話你唔使諗,因為買保險好貴同D路況很差喎... 咁都啱既,蒙古租車連司機發展得咁好,咁容易比遊客租到車自己揸咪好多人失業!
比錢要靠港女既paypal,原來要付錢或收錢一方俾約5%手續費,但hostel負責人就好豪爽地話佢俾手續費就可以,咁就慳返十幾蚊美金。


用極速食左個早+午餐,再買左D物資就返酒店攞埋D行李即時出發; 坐既車有點失望,以為係四驅車,點知只係韓國普通既私家車... 因為呢個價錢應該租到架好d...
@1200


首都有大城市既特質,就係塞車! 好不容易才離開中心範圍,司機買左條後備軚,車既零件就上路喇!




首都外圍既公路,沙塵滾滾! 再行駛多一陣到達郊外,看到蒙古包,見到遊牧民族放馬牧羊,呢D先係蒙古真正既一面! 離開城市,心情都開朗D呀~


5個小時後到達蒙古沙丘,講開呢個蒙古沙丘,就係上網揾資料一個專欄所講既巴彥戈壁; 從Lonely Planet 得知巴彥戈壁係另一個地方(南戈壁省),事實上這裡是”蒙古沙丘Mongol Els”! 攪到我揾餐死!!! 寫blog就可以無責任,但報章專欄就應該要謹慎點吧! 你話係咪???





其實這裡有一間較大型既營地住宿外,仲有其他司機推介既蒙古包既民宿,民宿係好吸引,不過我地黎有個主要目的,就係入沙丘影婚紗相! 所以入住專欄所講緊貼住蒙古沙丘既大型住宿係不二之選! 
這個蒙古包營地係荒郊來講設備算是完善,職員十分友善! 住既係蒙古包,有床有枱正中有個火爐用來燒柴取暖。 









將行李放好就即時去沙丘KO D婚紗相先~ 個零鐘頭後影完後食晚餐; 營地內還有另一個應該係當地團,晚飯後勁歌熱舞開party! 









飯後返蒙古包,見到好多,約十幾隻飛蛾係頂部係咁飛,即時揾職員協助! 個男職員用掃把不停驅趕,見佢出晒汗終於或趕走或打死攪掂晒... 而佢見我地正燒柴透火取暖,個職員見我有點雞手鴨腳,即時協助⋯ 佢話最緊要係第一條柴,要用薄,易生火放係最外面用來透火兒,之後裡面既就放厚柴; 只見他用區區約半張六合彩票既小紙皮,就可以生到個熊熊大火喇!!! 


之後而我地沖完個微暖水涼,算可以接受了... 沖完後返來D柴已燒完,我依樣畫葫蘆咁透火,真係得喎!!! 銀仔又學到野啦~ 諗返早前係貝加爾湖,燒左人地三條長紙皮都未能生火,諗返都覺攪笑呀~


等到完全入黑,連月亮都落埋就開始影星星啦,但個銀河打橫行,在地平線中,硬係唔升晒上黎,只影到一半既銀河...


影完銀河返到蒙古包,D柴又燒完了... 由高分低能既港女試吓透火,佢都一次就成功啦~ 
高分低能呢個近期香港幾hit既用語,用來形容D學生讀書好叻,考試好高分,但就好多野都唔識,不能自理,如綁鞋帶等... 而我則是低分高能,哈哈~



20 則留言:

  1. 營地住宿個張鹿鹿被好靚呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦! 係喎!
      當時又攪影婚紗相,夜晚又捉飛鵝,都無留意tim!

      刪除
  2. 當地有冇studio可以影結婚相(當地結婚衫)呢??

    回覆刪除
  3. 你地就好啦, 有星星, 銀河........
    I didn't see the stars, because it was raining!!! 嗚嗚......

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓! 你留係蒙古既日子好短咩? 資料講蒙古係最多藍天既國家

      刪除
  4. 乜D蒙古包咁現代化,仲有埋地板!
    張相景到港女好淒涼,自己行荒涼嘅沙漠,拿拿行去扶人哋啦...XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係,係佈塊地膠版啫~
      唔係佢自己行,我點捕捉到呢張相呀!

      刪除
  5. 嘩~~~個星空同沙丘都好靚@@~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢張星空係我影咁耐星空最靚既! 不過如我識執相應該會更靚⋯ 因為網上poet出黎D銀河相大多ps過,令星星更光⋯

      刪除
  6. 呢個蒙古沙丘,凍唔凍呀?d人著咁少衫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 日頭30, 夜晚應該得10⋯ 凍到屎⋯

      刪除
  7. 婚紗相呢...無得睇既????
    最LAST張相...駛唔駛咁靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 竟然係阿清! 好耐無係度見啦~
      婚紗相迷有一張囉! 睇唔到咩?
      另外星星相我好鍾意影架~

      刪除
  8. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  9. 身型高大, 連背影都o甘型!

    回覆刪除
  10. 銀仔,你張星河相好靚呀。 仲係勁多星添呀! 睇完你話透火,我都學到嘢。 其實去旅行真係可以學到好多書本以外嘅嘢。 用眼去睇,親身感受比讀書更易入腦。 慶幸我都係低分高能的一類。 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦! 睇黎大家於新事物都易上手噃~
      呢張相無後製,只加左個框同簽名,不過我相信如較光D星星會更好,但旅行後大量照片都話要執會好煩,加上我唔識執,所以唔攪!

      刪除