2014年2月4日 星期二

Day 5 韓國風(蒙古烏蘭巴托)

(Day 5) 2013-06-14 晴
住宿 :Seoul Hotel $40-USD
行程 :俄羅斯Sljudyanka —> Ulan-Ude —> 蒙古烏蘭巴托


0500列車到達Ulan-ude, 今個行程就只是搭這程短短幾小時既民用西伯利亞鐵路咋! 可能有人問點解唔直接搭西伯利亞鐵路去蒙古?
因為從資料顯示,係邊境關口最少停留4小時,Lonely Planet亦講曾經試過停10小時! 我地今次假期又唔係長,無謂浪費時間啦! 與其停4小時係邊境,不如直接坐10小時既巴士落烏蘭巴扥仲好啦~



一出火車站遇到好好人既兜客女司機,$200-RBU車我地去前往蒙古既巴士站(即Lonely Planent所講既Hotel Baikal),途中仲車我地兜一個小圏慢駛拍照,傾談其間佢話曾經去過韓國工作一個月喎~ 

去到酒店,個司機好熱心咁幫手問酒店職員過境巴士巴詳情,及後竟然揸埋去蒙古大使館按人門鐘Tim! 咁早當然無人應門啦! 之後用車再送我地到上車地點,即穿過酒店旁既噴水池,見佢咁好人緊係額外再醒多$50-RUB佢啦~ 見仲有粒幾鐘,咪問佢邊度有野食囉,點知佢仲話唔使錢車我地去tim! 嘩!!! 真係太好人啦~ 車到去類似老麥既餐廳,仲話等埋我地食完再車我地返巴士站喎! 真係唔好意思,咪諗住請佢食早餐,點知佢拍一拍個肚腩,話怕肥唔食係度等喎... 佢真係太好人啦,再比多$50-RUB佢,叫佢唔使等啦~ 臨走仲話一陣會到巴士站揾我地tim!

天未光到達Ulan-ude

蒙古大使館



穿過噴水池就係搭巴士既地方

0730發車,開車前一刻掛住呢位阿姐tim,最終無出現... 希望佢又揾到第二個客仔吧~


漫長既車程十分好瞓,路況也比想像中好; 過關時有兩間找換店換錢,過境後車到去一個用膳既地方食午飯,品嘗第一餐既蒙古菜~ 唔識俄文蒙古語,唯有指其他人點既食物啦! 水煮羊肉湯,羊肉飯十分美味! 價錢亦合理~ 



中途景點





10個小時既車程,係1700到達蒙古首都烏蘭巴托,落車地點係火車站。


烏蘭巴托最多既係卡拉ok同酒吧,機本上梗有一間係左近~ 去到最繁忙既大街,揾到心儀既Hostel,但就滿晒... 於是就係不遠既Seoul Hotel落腳($40-USD), LP講呢間酒店一樓係脫衣舞場,但就無時間觀摩... 

火車站





首都主要走韓國風格,超市餐廳日常用品全都大吹韓國風! 大街有摩登建築,大型商場,香港有既牌子都可以係呢度揾到! 市區大街有一間現代化廁所,不過小孩仍是由家長陪同下周圍痾,可能真的是文化不同,跟國內人一樣需多多包容; 這裡最令人留意既係當地女仔,大都樣靚身材正,皮膚白又識打扮! 

大型百貨



呢個係小數既肥女人




由於港女早前整爛左副太陽眼鏡,蒙古陽光咁猛烈一定要買啦! 係Adidas專門店用左約$600-HKD買左副陳列品,有少少污糟... 所有櫥窗既太陽眼鏡都無新既,都唔明點解?



晚餐食pizza及意粉


買水果既地方



10 則留言:

  1. 太陽眼鏡冇新我估係佢哋懶入倉攞.

    回覆刪除
    回覆
    1. 地方唔同,服務都唔同,我地香港人慣左優質服務

      刪除
  2. 回覆
    1. 你講開我先發現,無入去參觀tim...

      刪除
  3. 蒙古烏蘭巴托除給我感覺就是韓風盛吹。
    超市大部分都買韓國貨品,我差一點以為到了韓國。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要連街上人既衣著都似吖嘛⋯

      刪除