2014年3月7日 星期五

Day 9 返回文明(蒙古烏蘭巴托)

(Day 9) 2012-06-18
住宿 : Zaga Hostel
行程 : 額吉湖 —> 烏蘭巴托


8點好不情願地起床,因為尋晚成晚凍醒,也被港女叫醒去透火... 及後一位年長既大嬸送早餐來得知我們這樣,開一開個櫃門示意原來有被供應喎!
你知我係客人又點好意思摷人地間屋呢?


食完炸麵包加奶酪後,係0900前就出發回程了! 係中途站食羊肉餃子~

早餐

午餐
回歸文明之路口

韓文,周圍都見到

經常見既敖包


係1600返到首都烏蘭巴托既Hostel,隨即趕緊於1700中央郵局關門前去買郵票寄Postcard。

Mark2 係好多香港人既dream car, 但蒙古就隨處可見!

竟然有!

郵局



郵局好大,也有手信賣! 於是就係買手信既時候勒! 因為近來欠人人情特別多, 今次買既手信亦都特別多!  不過呢度d手信好得意,有d好似係每間舖頭獨有的; 而大家都有既,則要好好地格價,因為價錢有所不同! 最後去到國營百貨公司,係五樓有個好大既紀念品中心,買給自己最貴一樣既紀念品係弓箭($300-HKD); 但就無早前係街邊舖頭睇中既蒙古包形既盒...

國營百貨公司

竟然又有!!!

百貨公司既窗,可以飽覽市中心


晚餐去食蒙古既羊肋骨,不過餐廳係食韓國野為主... 整個蒙古既印象覺得同韓國關係好密切,早前穿州過省時,經常見到有韓國同蒙古國旗並存既牌,應該係一同發展既項目; 而首都所有係既食肆,超市,甚至酒店都命名為首爾,而賣既日常用品,大部份是韓國入口的,其次是俄羅斯及日本,而中國既用品真的算是少數。可能是歷史問題,另到刻意避開中國,中國有好多人覺得蒙古國以前是屬於中國的; 但我相信蒙古人係好討厭呢種說法,因為佢也覺得,中國以前也是蒙古既一部份!




連剪頭髮都標榜Free Wifi! 香港呢?



蒙古啤


15 則留言:

  1. 郵局好大好靚喎!弓箭好大囉,點帶返來HK.?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小型弓箭,尺零長,用膠袋拎返黎~
      造工精美架~

      刪除
  2. 哈哈...我真係唔去得蒙古,餐餐食羊嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有牛架~
      咦! 乜你唔食羊架?

      刪除
    2. 豬都唔食...哈哈...你一定鬧緊我麻煩!

      刪除
    3. 你都幾揀飲擇食噃~
      你一定鬧緊我麻煩<--你好似暗示D野噃⋯

      刪除
  3. 咁係咪都幾多韓國人在那裏住呢

    回覆刪除
  4. 我2008 年去的時候沒有留意到有韓風呢...... 那年我也是玩西伯利亞鐵路,從烏蘭巴托到莫斯科然後再到聖彼得堡,中間停了好幾個站,玩了差不多5個禮拜,不過當中有12日是在阿爾泰山露營行山。

    回覆刪除
    回覆
    1. good! 你呢個玩法才是我心目中西伯利亞既玩法! 並不是一味搭火車直到終站~

      刪除
  5. 近年來也有幾套歴史韓劇同蒙古有関

    回覆刪除