2014年3月17日 星期一

Day 10 衰收尾(蒙古鳥蘭巴托)

(Day 10) 2012-06-19
行程 : 蒙古烏蘭巴托 —> 北京 —> 香港


今日要返香港,短短既十日行程就咁完結⋯


起床食完hostel提供既早餐,就搭尋日係hostel book定既車前往機場($15-USD),負責接送既,亦都係這個蒙古旅程一起相處左咁多日既司機!
到達機場大家道別,我對這個司機十分滿意,雖然係哈喇和林度有少少mistake,但佢仍然笑臉迎人,了解我地所需,從未見個佢黑面既情況~

露天既大喉管,係烏茲別克某城市都見過



估唔到來到最後一日,即將離開時,係機場check in 令到整個愉快既蒙古旅程蒙上污點! Check in 簡直用亂七八糟來形容! 

機場用成吉斯汗個大名來名命,多麼的霸氣啊! 我都算最早一批旅客到達機場,當時經濟位check in櫃台開了兩個,我地排隊等候; 當排到一半時竟然櫃台突然關閉要轉另一個已有人排隊既櫃台,即係算重新排過... 但排左約二十分鐘,我先前排開已關閉既櫃台又重開喎!我地緊係唔轉繼續排啦! 當排到仲有一個客就到我們時,竟然又關閉,叫我地條隊既人排過第二條喎!!! 有無攪錯! 咁即係排來排去都係隊尾!? 投訴都無用... 真係痴X線架!!! 
今次我醒,叫港女留番係櫃台已關無人排隊既原地,即賴皮或等佢重開我地就即時check in, 而我則去第二條隊排隊; 及後有個早前做分流既職員(可能係主管)見港女企係度仲未check in都協助我們優先處理... 最後都check in成功! 即係前前後後排左三次隊,真係火滾!!!  真不知係咪電腦系統既問題?...臨離開前又見到櫃台關閉既情況,唯有替客人講句good luck...





12 則留言:

  1. 呢個機場仲未識用一條龍排隊法咩?仍然各自櫃台排隊真係落後喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一條龍? 係喎~ 可能check in個範圍細,而同時有幾個航班不能咁做⋯

      刪除
  2. 都好過我––––我的阿根廷之旅也是三個禮拜無驚無險但衰收尾,回程早上在布宜諾斯艾利斯機場一片混亂,排隊排了一個多鐘頭輪到我時他們才說我那航班是另外一條隊,於是再排個幾鐘,再輪到我時他們竟說航班overbooked 飛機已滿我不能上機!最慘是我第二日還要接駁三程機到冰島!最後擾攘了個幾鐘他們才皇恩大赦特准我上機,留下後面的乘客望(機)門而嘆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係要駁機你都無咁擔心呀⋯ 係未? (我得閒慢慢拜訪你先)
      我直頭試過眼白白睇住班機走,唔係因遲到,唔係overbooked, 而係唔知要去移民局做登記⋯ 真係沒有最衰,只有更衰⋯

      刪除
  3. 如果係我一定發揮港女本色,鬧爆佢呀...XDDD

    回覆刪除
  4. single queue好好多~~~
    不過始終係發展中國家,旅遊配套未完善都可理解吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯~ 不過發展之餘希望保留民族特色⋯

      刪除