2014年3月21日 星期五

後記 -- 蒙古/西伯利亞之旅

因工作上突然既轉變,匆忙只得十多日既假期,認識銀仔既朋友都知,銀仔已對大城市興趣不大,鍾意去山卡啦,所以當時就構思去西伯利亞既可能性勒~ 十日間,不慌不忙,當然時間更長會更好啦~



回程時係飛機上面既集誌有本新書介紹,介紹得很應景! 呢本內地書叫<<趁活著,去旅行>> 個介紹是咁的:[旅行不應該是辭職,休學的借口,而應該是人生活中的一部分。旅行的前半段是看風景,後半段是看自己,如果一個人不具備看到自己內心的能力,跑到再遠也是徒勞的]
我覺得佢講得很啱,就好似blog友xxx所講既一樣,近來報章雜誌日日渲染著辭職,或如唔親年青去走一趟一年半截,就好似毫無理想一樣的真人故事... 如果你這趟旅程毫無體會或得著,真的如介紹所講去得再遠時間再耐也是徒然的! 


我本人覺得夢想係要經過努力,呢個過程係一個奮鬥既目標,係日常生日上既一種推動力; 追夢,很多人都有! 以實現環遊世界既夢想,過程中努力工作儲錢,再辭職去實現,我絕對欣賞; 但當呢個夢再唔需要去追,只係借下貸款就可以實現夢想,呢個垂手可得既夢還是不是夢呢? 直得深思⋯


另外係飛機集誌度介紹一對德國遊客,亦令我有同感,講述因為係法蘭克福有直航機去成都,比以往要係北京轉機方便很多,才促成佢地中國西南部之旅... 
就正如我今次去西伯利亞一樣! 以前去西伯利亞,南太平洋島國等地真的好轉折,費用也昂貴,但依家有直航去真的方便了很多,為什麼香港人不太懂得珍惜? 好似有同事知我去西伯利亞,佢話:[我唔會去呢d地方囉...] 難度港人眼中真的只有日,韓,泰國台灣???  港女出發前d同學又問佢係咪好落後架,我去完之後可以講”係”,但好多野好過你所謂大城市既香港,如我成日講既wifi,係蒙古首都烏蘭巴托,就算係髮廊就標榜有free Wi-Fi提供既的! 再者,如要先進,何不留番係香港呢? 佢地果d係叫嘆世界,出入只會搭的士,飲食住宿全部係大型餐廳酒店,甚至同當地人認真交談都無! 跟本了解唔到當地人既生活! 
寄宿牧民家庭既蒙古包,放馬牧羊,體驗了半天做屠夫,學懂了用一張六合彩飛咁大既紙皮就可生火等等等...今次旅程真的好短,但學既野卻比以往多~


1330到達北京機場,係書店看到一套國內出版,很完善既遊遊書(應該買左日本版權再修改),涵蓋範圍很廣,應該全世界! 係香港完全揾唔到有中文既非洲東部,南部等國家,西伯利亞,巴拉圭,委內瑞拉通通都有! 香港? 算把啦... 就算出都可能封塵無人問津!
睇黎內地人已一早走向世界,腳步應該快香港十年! 就好似搭西伯利亞鐵路分別遇到一團大陸團同台灣團,蒙古也一樣; 即有部分既內地人,已經唔介意落後,想體驗得更多了⋯ 加上我近期好鍾意睇既”世界零距離”,講到D內地遊客係南太平洋既湯加王國,好失望咁只係搵到”made in china”既手信,佢地係想搵當地人既手信呀! 
所以呢,我地香港常見既只係內地人一小部分既旅行方式,但向世界出發既人相信比港人更多! 湯加呢個南太平洋島國,我相信9成9既港人請佢都唔會去囉!


呢個旅程不得不讚港女,第一次同我去咁落後既地方,牧民家庭佈天蓋地群蚊既惡劣環境真係連我都頂唔順呀!


另外牧民家庭小孩天真無邪既笑臉,現在回想也仍會心微笑~


洗完頭~



17 則留言:

  1. 好有共鳴!我上次去玻利維亞,有朋友喺我fb留言"可苦呢“,嬲到我c,關你X事咩!你鍾意跟你d歐洲9國13天shopping團係你嘅事,我都無話過你一句啦,香港人就係咁,唔眼裡只有電視賣廣告嗰d地方!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我下一個行程仲比港女D港女fd激C呀!
      老實講,於旅行上,我地同果D人已經係唔同Level, 簡直係對牛彈琴⋯
      你講得啱,每人旅行想得到既野唔同,我唔會笑你地膚淺,希望呢D人唔識欣賞都唔好咁話我地!

      刪除
  2. 我覺得邊度都要去吓,睇吓. 唔好咪blacklist佢唔再去囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯! 見多D個世界,唔好係個井底~ 平有平玩,貴有貴玩~

      刪除
  3. 銀仔眼界日漸廣濶,思想日漸成熟,筆法更大有長進,真要給你個讃!
    旅遊的確是為擴濶視野,洗滌心靈。天下事沒對錯,有的只是不同角度的故事,六斤便是最愛從旅遊中發掘不同層面的故事。
    風吹草低見牛羊,的確不是一般香港人能感受得到的浪漫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 筆法更大有長進<--真定假架!? 好開心呀~ 你既鼓勵係我既動力呀~ 但我仍然堅持本土文化,用口語化來寫架,hehe~
      我覺得只要唔好瞎目跟風,就會感受到你最後既一句說話啦~

      刪除
    2. 風吹草低見牛羊! 我又學識野啦六斤~ 去完蒙古都唔識,真慚愧⋯

      刪除
  4. 銀仔, 很喜歡你這篇章. 人大了, 便會成熟了, 眼界也日漸廣濶.
    我都喜歡去"山卡啦"地方. 感覺人情味更加濃重和窩心.
    雖然不能跟當地人直接對話, 但身體語言一樣可以溝通無間.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你Long ball~
      你講得無錯! 大城市或熱門旅遊聖地,你絕對係搵唔到果種感覺架~

      刪除
  5. So true! travelling is like a time for reflection!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯~ 所以世界零距離果句說話好啱:我地要有世界既視野,亦都要從世界既視野來睇返香港。

      刪除
  6. 看來港女與你越來越夾^^
    係呀我都覺大陸出的旅行書比較多元化,始終market比較大

    回覆刪除
  7. 我去勻全世界30幾個國家,卻從沒踏足過日、韓、布吉、巴里等地,並非扮超凡脫俗,只是世界那麼大,比這些地方有趣的地方實在太多。我旅遊,不是找尋什麼具體的得著,只是對這個世界有太多好奇,但在滿足好奇心的過程中,我接觸到不同的文化,擴闊了眼界,不知不覺間學會從不同角度看事物,又或增強了自己在陌生環境的應變能力,這些「得著」是無形的。

    另外,10日玩西伯利亞真的很趕呢,不過如要靠免簽證到俄國,也不能玩太久,當年我要申請商業簽證才能玩 5 個禮拜。至於蒙古那些幾乎像蜻蜓一般龐大的毒蚊,想起也發惡夢(尤其是我這種蚊見蚊愛的人),還好我們最後找到的民宿/蒙古包沒有蚊患。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦! 經你咁講計一計原來我都去左將近40個國家了,不過就有泰、日、韓在內⋯⋯ :-P
      我覺得只有少數人會係旅程中特意找尋得著,太多都係同你一樣,覺得呢個地方好奇、靚景、或民族特色等等去選擇來旅行,總之就因為自己鍾意啦~(也包括我自己) 而旅途中經歷所得,無形既得著也是一種體會~
      唔怪之你可以玩五個星星啦⋯ 原來商業簽證⋯ 哈哈~

      刪除
  8. 大城市是踏腳石,小鎮就是我杯茶,有能力去的又安全的地方,咪去睇下囉!去唔到的都唔會強求,因為還有好多好多選擇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家杯茶都係小鎮,hehe~
      無錯! 世界咁大,大把選擇~

      刪除