2013年2月10日 星期日

人之初,性本善


大年初一係屋企,睇完高清台既發現大絲路,講到係新疆探訪哈薩克既牧民家庭,睇到哈薩克族人既好客,熱情! 令我回想到當年係哈薩克時也一樣寄宿於當地既牧人家庭,亦都親身體驗過當地人既好客與熱情~


我成日都鬧哈薩克有呢樣唔好果樣唔好! 由於當年係哈薩克實在有太多不快既經歷,政府既政策,遇到多次當地人不禮貌既對待等等睇完呢集節目,回想返當年既不快,不是全部都係已發展既城市中發生嗎? 當年於鄉郊小鎮,寄宿於當地牧民家庭,不是一樣得到熱情既款待嗎???


回想返與哈薩克牧民生活既呢段短短日子,我覺得呢D先至係真正既哈薩克人! 哈薩克人原本就是一個遊牧民族,哈薩克人係友善的,係小鎮中既每一張笑臉,仍然! 所以,呢個世界好多當地既生活文化,都被現代化,滿佈金錢既商業化所改變熱情,友善,純樸,可能係呢個世界上慢慢消失



忽然心頭諗起孔孟之說
,[人之初,性本善…]


 


 


旅行帶比我既得著,就係原呢個世界有好多野係需要反思的!




2 則留言:

  1. 對,旅遊要給自己體驗及反思,眼光放遠大點。六斤也對香港有很多微言,但亦非常欣賞香港種種過人之處。
    荷蘭這幾天大雪紛飛,天降異邦的,是一條大白蛇。
    六斤祝銀仔能繼續從旅遊中學習,能慢慢踏遍千山萬水,心想事成!
    [版主回覆02/17/2013 18:59:24]恭喜發財~ 係架~
    從其他國家能比較到我地住既地方有乜好同唔好;好既就從中學習,人地唔好既,我地就要感到欣慰,唔好一味埋怨...

    回覆刪除
  2. 都市人沒有了單純,旅途中遇上了簡單熱情的人,自然有了心靈的慰藉。
    [版主回覆04/19/2013 01:18:19]所以我最鍾意去小城鎮就咁解勒〜 大城市?到此一遊就算Lu~

    回覆刪除