2012年9月20日 星期四

Day 41&42 兇姐你好野! (南美完結篇)


2011-03-18 & 19(Day 41,42)
住宿 :航班上
行程 荷蘭AMS --> HKG





1300時到達阿姆斯特丹(AMS),關員Block左登機閘口截查假証,對象係南美人,中國人竟少有被放行喎不過排隊時有見到影衰晒既強國人打尖,人地個個係登機橋排隊得有秩序,你就要係旁邊D空隙打尖行前,唔通要D人排到塞到無空隙,先制止到你打尖???
同隔離果個宣洩不滿其間,後面打尖既同路人聽我鬧可能感到羞恥,乖乖排係我後面... 係羅...咁先至係個有文明既中國人嘛~



由於晚上先登機,AMS等候其間都不愁寂寞,有小型圖書館,又有畫展行,好容易打發時間不過機場提供既Free Wifi就有時間限制...




 



選乘KLM荷航,2030到達登機閘口等候登機,仲以為去錯閘口Tim...因為發現等候登機既華人,99都係內地人,仲要有好多國內BB...大獲啦...有咁多BB即永無寧日啦...



 



係機上服務我既係一名香港兇姐,佢既心情極之飄忽,就一上機已經要受佢氣啦事緣有一名心臟病人事,因事先無同航空公司說明,而機上亦無有關裝備,所以呢名病患者要off load; 攪左好耐又未起飛,個人迷放鬆吓囉... 當時啱啱買完野既膠袋,掛左係前面椅背放雜誌既位,個兇姐行過,突然高聲態度惡劣用廣東話講:[個袋唔可以咁擺架喎!]
! 我鬼知你地攪掂晒準備起飛咩態度唔可以好D架咩!


雖然內地同胞D所作所謂有時都幾過份... 就呢程機而然,我一上機就入廁所,已經有塊屎片係地下...淵賓爛嗅”! 唔通佢地唔知廁所內有垃圾桶??? 我無證據唔敢講係乜野人做,但係機上既BB十個有九個都係國內既...自己猜測吧... 
及後前排既國內夫婦,就手持一塊剛剛換完既屎片,一截就截停個兇姐叫個兇姐掉尿片... 睇住個兇姐發火用廣東話大聲講,叫他自己拎入廁所掉入垃圾桶”! ...


搭到中途又輪到我啦... 話晒長途機半夜有一大段時間係無餐食,而飛機雜誌上講明亞洲航線係有杯麵提供的,於是當時女友去開廁所咪係廚房同兇姐講囉,點知返黎講反比我知個兇姐黑面回應:[你睇唔到我依家做緊野好忙咩,唔得閒招呼你!] 真係乜野態度呀!!! 我就真係興興地” 如佢真係再對我咁一定Complaint!!! 難道我地華人就唔係佢既客咩我相信同一番說話如出自西人把口,個兇姐回應一定不同就算國內人點過份都好,都係你既客,你要照顧唔同類型既客人個個都係真金百銀買既機票,點解要睇你面色呀!!!




 
半小時後,個兇姐竟然記得喎!!! 仲心情大好,好有禮貌咁送上杯麵,真係想投訴都怒氣盡消啦不過見個兇姐就算服務對象係內地人,都盡量用廣東話噃~


其實全程機,真的國內既BB家庭零捨嘈,前面及再前幾行既BB經常喊,
喊到個媽咪都不停鬧,仲嘈過BB D喊聲... 而外國人既BB,就真係比較乖,唔知係咪又真係咁啱...


最經典一幕係即將降落香港時出現,話說即將降落,空姐要逐個檢查每個乘客,確保做足安全措施; 唔知呢班機上D內地客係咪真係少搭飛機,好多都要空姐提醒扣上安全帶,或將行李擺好,耽誤左唔少時間...當巡到我前面既內地BB家庭時,只見佢地將幾袋行李,BB用品散到一地都係,BB亦都用手抱住無放係BB床上... 個兇姐即時話佢地唔可以咁做; 內地家庭仲處之泰然慢慢來,見過兇姐都發晒忟憎,快快手將地上既行李放上行李架... 都未放得晒,機長已廣播話即將Landing! 見到兇姐手忙腳亂,仲未Check晒呢個倉D乘客,此時兇姐突然高聲彈出一句,痴~~~ 線架” 個痴字仲係高8度Tim!!! 個兇者睇黎情緒都就崩潰囉...
無繼續檢查就即時返回座位等候降落... ... 點解又會咁架... D行為又入晒外國人眼中啦... 就係咁,就用左[痴〜〜線架]呢三個字來結束南美之旅!






8 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2012年9月21日 清晨5:05

    得一個中文人服侍d同胞又真係做C人喎.
    [版主回覆09/21/2012 16:21:05]都好似仲有一兩個既~ 不過係後面工作啫...

    回覆刪除
  2. 咁唔好彩,一次過遇到咁多混亂場面!
    有時見到啲咁冇禮貌嘅同胞,又真係幾冇癮,希望慢慢改善。始終嗰句,羅馬唔係一日建成,自己守規矩,就己經做好第一步。我喺古巴機塲都踫到個機塲內吸煙,亂拋垃圾的同胞,六斤唔怕死,當臉話佢,等佢冇癮。
    [版主回覆10/17/2012 04:33:03]六斤好野! 我反而唔咁開聲,驚攪到一發不可收拾更出醜於人前呀!
    無錯! 我地要做好自己! 我自己亦見過好好既中國人,好開心! 不過真人十個都無一個•••

    回覆刪除
  3. Petite poupee @安提比2012年12月23日 清晨7:46

    有時唔惡 d , 班中國客采你都傻, 不過呢個兇姐都夠彊, KLM 華人空好姐好多都係邊上人!
    [版主回覆12/26/2012 20:55:37]咦! 睇黎你都成日搭KLM噃~

    回覆刪除
  4. 銀仔 : 曾打算如將來遠趁秘魯 , 坐 klm , 原來都有港空姐. 以為 klm 食方面有人話唔錯, 點知原來都有勞氣空姐. 總括來說 , klm 坐位舒適嗎 ???

    mandy0110
    [版主回覆01/07/2013 19:03:21]舒唔舒適我諗睇乜野機種啦~ 勞氣空姐呢壇野我就攪得雙方都有唔啱,睇黎你都成日周圍去都應該見唔少D某國既麻煩客啦~

    回覆刪除
  5. 銀仔:你錯啦 ! 比起你地,我去過很少地方,且沒有你地禁內. 所以我好佩服你地嫁,去勇闖南美,連撤哈拉,烏茲別克較冷門的國家都去埋, 真係冇得頂.

    你去左伊朗/伊拉克及高加索未呀 ? 記住之後寫多些 blog比我地睇呀 !

    謝 !
    [版主回覆01/10/2013 23:45:41]你講果幾度地方,我同佢分道揚鑣之後佢去晒啦!
    你放心,遊記我會一直寫既~

    回覆刪除
  6. 原來銀仔當年都係經荷蘭。 宜家空姐要逐個 check 安全帶, 估計係因為中國遊客不守規矩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月你真好嘢,無相D舊遊記都有睇,唔係人人都會睇的。
      係呀!同你一樣停係荷蘭玩吓咁。
      check 安全帶同check行李擺放都係空姐職責,其實呢D工作都係保障乘客安全啫,都唔明D人點解咁唔守規矩

      刪除
    2. 唔啱睇一定會飛。 比兇姐個 topic 吸引住🤣

      刪除