2012年9月15日 星期六

Day 39 貽笑大方(秘魯利馬)



2011-03-16Day 39)住宿 Hotel President

行程 智利Easter Island --> 秘魯利馬

 

 

今早再食多次住宿提供既豐富早餐

旅館主人既家庭好Nice

早餐也豐富,十分滿意

只不過就有我既死敵... 曱甴...

係酒店既草地,花園都屍橫遍野

好在係房間內無發現啫...



 

 

原本旅館係有車接送去機場的

不過我又無事先同佢講定

架車揸走左Lu...

無所謂啦!

尋日行過,反正都唔遠

唯有步行啦!

路程約20min

再見啦全世界最孤立既島嶼

再見啦Moai石像...

可能係永別吧...

@1400

機場



 

 

Lans 智利航空回程服務十分滿意

食完餐後

服務員左右手各持一支紅酒白酒

來回多次問你仲使唔使添飲

智利盛產葡萄酒

屬新世界既

我當然有飲啦~


好鍾意飛機雜誌個封面

 


 

呢班機原來由聖地牙哥開黎喎!

 

 

秘魯時間2105到達利馬機場

死人尋舊路

$1-sol坐返minbusLa Marina

諗住再轉大巴去市中心

點知司機佢驚我地坐錯車

將個波一射,就射左比Police...

police起初仲問我地住邊間酒店

答唔到佢!

因為我都無book...

你真係估唔到

佢地一車就車到市中心

最大既廣場Plaza Mayor

仲一個仙都唔收Tim!!!

落車時見警車個車身有Turismo字樣

唔通專係服務遊客既???

LP講到秘魯警察好差

仲會同毒販同流合污Tim...

都唔覺既~

 

 

於是就係落車地點

見一座建築物既入口寫住Hotel字樣

一問之下$60-Sol($180-HKD)

就住一晚啦~

由升降機至房間

有好似香港既工廠大廈既感覺呀!

房間很大,但一樣很殘舊

勝在平同贏地利啦~

 









 

沖晒涼又係要醫吓五臟廟既時候啦~

落到Plaza Mayor

原來夜景咁壯觀架!

圍住廣場西班牙式既建築物

打晒燈好靚呀~

晚餐去就近既快餐店食漢堡包!




 
返到旅館發現有久違既Wifi

呵呵~  

 

 

係旅館開住部電視嘈吓!

起初都唔為意

BBC播新聞時

點解成日聽到Hong Kong???

日本大地震又關香港事???

原來後其返到黎香港先至知

因為日本地震時泄漏大量幅射

愚昧既中國人

誤信鹽可以抵抗幅射

係祖國將D鹽搶到高價,缺貨

之後南下搶到黎香港同澳門

無知既港人又一窩蜂去搶

聽講話由幾蚊包抄到去5,6十蚊

都仲要無得買Tim!!!

...真掉瞼...

中國人又一次揚威海外Lu...

遠在地球既另一端秘魯都聽到有關報導

祖國成日都要"維護國家的榮譽和尊嚴"

但普羅大眾似乎唔領情噃...

(打呢篇遊記正直國民教育事件)

希望唔好再做D

"傷害民族感情"既事出黎啦...

我都好想總有一日

好自豪咁高呼我係中國人架!!!

 

 

諷刺既係

剛去完全世界最大既鹽湖烏尤尼

面積有成十個香港咁大

據說,這裡的鹽層很多地方都超過10厚,

總儲量約650億噸,夠全世界人吃幾千年。

移民過黎丫笨!







2 則留言:

  1. 別氣餒,六斤天天都在老外面前,提醒他們六斤是龍的傳人,挺威風。
    秘魯警察對你咁好,免費專車送你去巿中心,係唔係以為你係成龍師弟,所以對你敬愛有加?
    [版主回覆09/19/2012 09:29:59]呵呵~ 因為你手持荷蘭護照呢~ 今篇南美無乜野,因為我手持BNO過關順順利利•••當我寫返年頭手持特區護照既波羅的海時,你就見我呻到媽媽聲啦! 又或者睇到我下一篇Last day係度描述機上實況時,你可能嬲我寫得太白而以後唔睇啦•••
    我讀書時熱愛中國歷史,感到作為一個龍的傳人而驕傲•••但依家出國見得太多同胞們,都對自己既身份有D迷茫••• 甚至有你家人的想法•••

    回覆刪除
  2. 噢!地利 Oh!tria2012年9月20日 凌晨2:48

    Inca Kola好唔好飲o既呢?
    [版主回覆09/20/2012 03:57:41]Day 34第一次飲, 呢次第二次, 係Inca版忌廉~

    回覆刪除