2018年9月4日 星期二

Day 15(下) 夜遊杜拜(阿聯酋杜拜)

(Day 15) () 2016-10-24
住宿:Premier Inn
行程:沙迦 杜拜

在沙迦酋長國享受過最後的中東黃昏美景後,晚上來到杜拜、今晚下榻的機場酒店Premier Inn,這由港女一早預訂,房價約$5xx。房間乾淨企理,比預期的還要好,這價錢算很不錯了~



安頓好行裝,便前往油站入滿油缸再往機場還車。來到油站,最有興趣當然是這產油大國的油價。在這原油比水還要便宜國度,油價是$1.7-AED一公升,即($3.8-HKD),比香港十五、六元相差太遠,不過這還不是我到過油價最便宜的地方😜


在機場還車後,我們再次使用杜拜版八達通卡乘搭鐵路。來到Dubai Mall大型商場閒逛,順道吃晚飯,這商場走極也走不完,終於來到Food Court,隨便吃了羊髀飯、魚飯。晚飯後多逛一會,到過底層的大型水族館,便乘最後一班返回機場的列車離開。

銀河天花板

這商店用魚缸來做幕牆

大型水族館可以親吻鯊魚



從機場所得的旅遊指南、到沿途所見,以金錢堆積的杜拜絕對不是我杯茶,亦提不起勁四處細看。就算是我翌年再來逛過市集,《夜遊杜拜》歌曲內的中東風情,在這裡是找不到的。


(Day 16) 2016-10-25

這天早上乘酒店的接駁巴士往機場,再登上阿聯酋航空回港,旅程完畢~


機場售賣的阿拉丁神燈好似多咗花款

10 則留言:

  1. 我十幾年前去過杜拜,真係冇乜好睇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如我無記錯那時剛興起不久,香港有好多旅行團前往,身邊有不少朋友也去了,從他們口中講會入住帆船酒店噃~ EE你有無住?

      刪除
  2. 回覆
    1. 估唔到⋯⋯ 不過王子應該係襯返富豪感覺嘅🤪
      下次回港經杜拜轉機玩返幾日啦~

      刪除
  3. 到過油價最便宜的地方<====係邊度?^^
    我只去過巴林,印象是好鬼晒好乾好熱,同埋沙塵好勁:P
    魚缸幕牆好特別喎,間店係賣旅遊用品?

    回覆刪除
    回覆
    1. 油價最便宜的地方,但已是十五年前的事,咁比較亦不太合適嘅,係埃及,$1.5-HKD/ 1L,但是呢,如果有睇世界零距離嘅話,應該知道現正經濟崩潰的委內瑞拉應該是全世界最平,不記得是幾毫子還是幾個仙一公升。
      巴林?我認識你咁耐唔覺你分享過,幾時分享吓啫~ 定我未識你之前已分享過?🤔

      刪除
    2. 委內瑞拉經濟崩潰真是很可惜,有石油都買不到面包.....
      好耐以前啦,我冇寫過,其實那次只是路過轉機住了兩日一夜而已^^

      刪除
    3. 兩日一夜都有好多見聞架~ 得閒寫返啦,我幾有興趣中東
      委內瑞拉問題跟非洲D鑽石國家一樣,政府無能唔識運用⋯⋯

      刪除
  4. 我淨係想知下一篇係出咩旅遊BLOG!!!!!好緊張呀!!!!!!!!!!
    好想你悠閒D寫無壓力..但又好想係快D出!!!!
    好矛盾呀我~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔信!小T成日玩野!
      寫邊?賣過關子🤪 不過會先出幾篇短野,跟住當然又大長篇啦~
      發現雖然寫遊記嘅係寫記敍文,原來都好睇個mood,有時坐係電腦度都打唔到幾個字,但有時就打得好快,打到唔想離開。

      刪除