2016年6月5日 星期日

Day 12 最正Hostel(贊比亞Livingstone)

(Day 12) 2015-09-22
住宿:Jollyboys Hostel
行程:Lusaka —> Livingstone 


今日即將前往贊比亞Livingstone,是會合港女嘅地方,也是非洲南部最熱門景點之一,維多利亞瀑布所在地。我橫渡非洲路程嘅中間位,即是旅途已過了一半了~ 這裡是這旅程嘅分界點,前半部用最地道、經濟嘅方式來游走;後半段則用上豪華遊、自駕、及我從來未玩過嘅露營車。非洲南部自駕、非洲玩camping,真係諗起都覺得型呀!這趟旅程用了各種不同嘅方式,感受原始嘅非洲南部,絕對係珍貴嘅經歷。



於非洲一千蚊一晚嘅酒店渡過,行程到目前為止算是最好瞓嘅一晚了,多日來肚痛令到睡眠不足,一下子就復原啦~ 精神晒~ 我只係講睡眠,無話個肚⋯  起床後先去大堂用餐處食豐富嘅早餐先,都幾多野食,唔理肚痾了~ 記得當時嘅音樂係激昂嘅The Final Count Down.



食飽飽後行吓對面個商場,一站式乜都有,也有間找換店,見到大額美金原來會有更好嘅匯率,等我出發前仲特登換D細面額嘅美金添... 你知啦,大面額嘅美金係落後國家通常都唔收嘛。我好記得當年係埃及買$6x美金嘅火車票,竟然$100面額嘅美金唔收,激到我死!




連日來趕路、限時限刻咁趕長途巴士,相信已追返當日因攪Visa所耽誤嘅光暗了。今日唔再趕車,因為下一站係非洲南部最熱門景點之一,相信有好多車前往,我都費事問人幾時有車。於是回酒店check out,施施然咁攞齊行李去返尋晚落車嘅巴士站。日光日白看清楚,原來酒店位於大馬路,兩旁又長滿了紫花樹,好靚~





穿過尋日嘅油站,就到巴士總站,依家日頭睇返,嘩!好大,也很亂!有N咁多間嘅巴士公司。其實巴士站百多米前已有一、兩人向我不停推介巴士,已經話no need thanks,但都死跟。一入到巴士總站範圍更甚!一群人圍住我不停講野,我都無鬼理佢地,好x煩,我自己唔識睇咩!直至有人掹我件衫,我感到有身體接觸,真係怒不可遏!一聲咆哮,全部靜晒下來,默默跟著我身後。依家諗返都好好笑,可見孔武有力嘅非洲人只是想搵錢,心地幾咁善良呢~ 其實有好多車去Livingstone,便求其上左架Shalom公司嘅巴士$120-Kwacha($100-HKD),約7小時,剛好現在1130開車。贊比亞貨幣跟馬拉維一樣都係叫「瓜柴」,可惜面額相差甚遠。

一入巴士站,D當地人就開始向我重重包圍

坐呢架巴士

巴士上除了有人賣野,也有人傳道,講得字字鏗鏘,十分激昂,可惜最後都係叫人捐獻⋯

當地人好鍾意將架車裝飾成自己嘅愛隊,可見當地好鍾意足球
路經市中心D商場


途中停過幾次中途站,廁所(開細)$2-瓜柴,蘋果汁$8-瓜柴。$1.2瓜柴=$1-HKD。

早前講過越往西走,公路上源源不絕步行嘅當地人已不復見。來到贊比亞則見到較多人於公路上踩單車,可見當地生活越來越富庶。

中途站

可能近河流,有大魚賣

坐長途車又一日



Livingstone
將近到Livingstone 時天已黑齊,又於車上著電筒照住睇資訊,睇邊間酒店最近,邊間好。LP最推介嘅jollyboys 於車站最近,當然是不二之選啦!
可惜永遠都係初到埗時分不清南北西東,係巴士上時問第一個人,博物館方向係邊,心諗我都醒啦,唔直接問Jollyboys費事被人呃錢,不過佢仍知我要搵jollyboys,(因為jollyboys就係博物館隔離),講了一些我都聽唔明嘅英文又無話俾我聽,巴士便到站要落車。我感覺佢係唔想話我知,想我俾的士掠咁!好在之後再問另一人就指出方向。


於是又要摸黑搵住宿,搵到條街名對對LP地圖,應該向南走,隻錶指南針有作用了。不知是否撞彩,無耐轉到最易認嘅大街,轉多兩個彎就到了。非洲眾多城市,就算首都大部份都無街燈的,初到貴境要摸黑搵住宿真係有有些少難度。


jollyboys真是一流,先講reception,已有埋旅客中心,各種活動均可預約,紀念品postcard亦有齊。
有8人16人Dom、2人房4人房、茅屋仔、露營區任君選擇。我揀了8人dom,$15-USD,一入房竟然全是女的。。。唔通與女性咁有緣?這裡算是我見過暫時最有規模,最正嘅Hostel了,這裡嘅住客亦有同感。
住宿內有酒吧,早午晚三餐可於這裡攪掂,我食了個蔬菜漢堡,估唔到食齋都整得咁好食噃!連汽水$45-($38-HKD)。睇了兩場欖球世界杯,都是強強對碰。記得其中一球,只差十多碼就能得分,但係果十多碼範圍內打攻防戰打了十多分鐘,睇到熱血沸騰!這旅程對欖球了解不少呢~

接待處

活動報名櫃臺


各種Safaris活動任君選擇








好多住客於sitting area上網或吹水,我都當然上吓網啦~ 係Hostel內幾relax,可惜又係多蚊,諗住上一陣網就瞓,點知認識了位韓國年青人。佢係男嘅叫阿Kim(唔好成日話我識女仔)可能大家同是亞洲人,特別投緣。他操流利英語(韓國人較少見),也是流浪了一段好長時間,遊走了非洲多國,並講到過境津巴布韋時因簽證問題被拘留。因我英文有限,相信是他的簽證只是一次性,而玩橫跨兩國嘅維多利亞瀑布係要兩面遊走,就係咁被拒再入境囉… 講到口乾佢請我飲啤酒,傾開他原來從納米比亞過來,也得到了一些資訊。不過講到佩服就當然是他也愛向難度挑戰,稍後會去仲有戰亂嘅剛果民主共和國添~ (事後fb知道真係去左)

唔得啦,周公急call要瞓啦! 來到住宿後痾了一次,看來好返好多了~


一半啦~

16 則留言:

  1. HK某間銀行(唔知依家仲係咪)大額美金匯率好啲㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩? 以前係咁架? 可能我唔係做生意唔清楚。但街邊找換店都常對象都係遊客,無理由都係咁架。。。

      刪除
  2. 咁多蚊,我去回唔到非洲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過又掉返轉講,佢地D住宿管理只不過係無做好防蚊措施啫,要真正比較,我覺得香港蚊患勁過非洲好多。

      刪除
  3. 去National park都幾貴喎...下下都幾百美金一個人!
    也大鈔同細鈔價差咁遠!

    回覆刪除
    回覆
    1. Safari真係好貴,不過來非洲主要就係睇呢D⋯ 希望佢地知道野生動物及國家公園能生金蛋,能將我D錢來好好保育啦~
      大鈔同細鈔價差咁遠,零願唔唱,激C我!

      刪除
  4. 睇商場同酒店啲相, 我真係覺得自己好唔認識非洲, 商場落地玻璃, 光光鮮鮮, 原來非洲已經進步到咁, 要多謝銀仔帶我遊非洲!
    同埋呢篇好好笑, 超好笑, 我笑到標晒眼淚, 又係要多謝銀仔! 有嘢學, 有得笑, 俾爆like

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你有睇世界零距離講埃賽俄比亞就仲誘張,都唔明依家宣明會點解仲用緊嚟做宣傳,我有計劃會cut晒呢D捐款。。。
      點解我呢篇睇左幾次都唔覺好好笑嘅?唔通我係冷面笑匠?wahaha~~~

      刪除
  5. 次次都咁益你嘅畀到間女賓房你住XXXXD
    不過贊比亞真係比你之前去果幾國有好大唔同,市容靚好多,又多靚車靚商場,先進富裕好多,係咪因為旅遊業賺錢定因為有石油?
    我同樓上一樣都覺得喱篇好盞鬼好好笑,尤其係講到巴士站掹衫,銀哥一聲咆哮全部靜晒,想像到當時個樣一定好威好有霸氣XXXD
    p.s.其實喱個瓜柴都幾好幾方便計數,同港幣匯率差不多呢
    好想睇下個瀑布有幾壯麗@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊有次次呀⋯ 點解唔覺嘅?
      不過老實說,之前幾國都無去過首都就真。馬拉維就只係首都過了一晚晨咁早就走⋯ 可能其他鄉郊仍然好落後。
      喂,但我真係唔覺得好笑喎⋯ 但當地黑人真係得個樣咋,wakaka~~
      瀑布就未咁快,有排等,不過都唔太壯麗,原因就賣過關子先~

      刪除
  6. 贊比亞貨幣好似同港幣差唔多~~~~不過d野都唔算平喎~~~
    你係巴士總站怒吼我又有畫面~~~~~
    間hostel真係唔錯喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!話晒首都嘛~
      呢個畫面我都係係D相片回憶返,又幾得意嘅經歷,哈哈~
      間hostel真係好無敵,下一篇繼續有介紹。

      刪除
  7. 等你的慧婦出現呀!幾時呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. JJ回歸~~~
      港女要等多到後日先到呀!

      刪除
  8. "一聲咆哮,全部靜晒下來,默默跟著我身後"----我邊睇邊幻想個情形,從你非州遊記,發覺你都成日鬧人,哈哈!其實都幾好笑,你自己唔覺,我地(讀者)睇到好多笑位!

    回覆刪除
    回覆
    1. 澄清呀澄清呀! 呢D討厭嘅人首先我係唔理佢地先,試到我底線先剷佢地咋,Wakaka~
      咦! 寫返特別嘅非洲又見你啦~ C

      刪除