2016年6月20日 星期一

旅程憑歌曲預告

銀仔同港女將再次出發,去我地都未曾認真踏足過嘅地域。不過這地方好大路,相信不少港人都去過。可能上次非洲玩露營車幾好玩嘅關係,今次仍然繼續,全程自駕遊及應該會camping。橫渡非洲之旅回歸後再續吧~



銀仔於三年前初次接觸Ukulele,可惜新C坑就⋯ 現在從封塵+發霉攞返出來苦練這旅程頭一句嘅Solo,來作這旅程嘅預告,唔知有無人從差劣嘅歌曲中估到我去邊呢?哈哈~ 雖然只是一句,但Solo始終唔係數Chord咁易上手,Solo是要每個音都彈出嚟,對於我一直都無玩開來講係極困難架,所以練來練去都唔暢順⋯ 想聽嘅朋友聽得唔暢快唔好媽叉我呀⋯


18 則留言:

  1. 好好享受加州的陽光XXD
    下次如果唱埋就perfect^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你果然經常係唱盤過時光噃,哈哈~ 不過得基爾一個估到,我應該彈得好差吧⋯
      JJ:我驚我咁水皮嘅技術,無人識唱呀哈哈~

      刪除
  2. 我估唔到喎,不過我知你去邊...XDDD

    回覆刪除
  3. 即刻睇吓你嘅足跡。。。唔通係美加??

    回覆刪除
    回覆
    1. 全中,美國,加一日日本咁大把!

      刪除
  4. 我好努力地聽...但真係估唔到XD~~~~~~~

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 開啦! Hotel California,快聽返再睇吓我有無聽到一成出嚟?
      我半個月,你就半年,哈哈~

      刪除
  6. 已經彈得好過我彈印度sitar啦!不過我都係聽唔出,事關而家嚮餐廳入面,唔敢開太大聲(我現時嚮南法薰衣草之都Sault,剛剛嚮阿爾卑斯山同埋法國中部苦行完兩個禮拜,家陣幾大都要歎番下!)你都話法國餐廳好拘謹架啦,雖然我呢間好relaxed,靚仔侍應著T shirt 短褲。Anyway,等你開估!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hotel California,咁都聽唔出! 唉,即係我兩成都彈唔到出嚟⋯ 嗚嗚⋯
      咦! 南法苦行僧之旅終於開始拿?睇你呢個留言,我都感受到南法嘅悠閒呀~ T shirt 短褲?真係少見噃,不過我可能見識少啫,哈哈~

      刪除