2016年6月11日 星期六

Day 13 期待(贊比亞Livingstone)

(Day 13) 2015-09-23
住宿:Jollyboys Hostel
行程:Livingstone 


8點幾起床後,又痾左一次,自尋日到埗後再無食止痾藥了。梳洗時剃乾淨留了多日嘅鬍鬚先,靚靚仔仔準備聽日接港女~



梳洗後去Hostel內一站式嘅酒吧餐廳,又食all day,見仲有肚痾,點了個素食all day $30-瓜柴($24-HKD)。唔~ 好美味,真係有水準~

早餐有兩款,我選擇了素食


早餐後到休憩區無所事事咁hea吓,認識了新加坡女仔叫Jessica,係新加坡做社工的,一個女仔放了個長假來非洲流浪。吹左好耐水,又係講旅遊,仲有大家生活嘅地方,仲有李光耀。不過傾到於非洲嘅體會,也有一個同感,就是從前媒體、人們口中講到非洲幾咁危險,始終自己親眼所見先為實。佢話自己隻身去過三次印度,邊有報導講到咁危險呢?我跟每一個來非洲流浪嘅浪人傾談時,對非洲感覺非常一致。大家都話出發前只聽到非洲好危險,現在可以有自己嘅所見所聞~ 所以早前香港發生好多重大事件,真真假假,我自己都只是從媒體看到片面之詞,寧願唔講了,講埋一份,被人利用左都唔知。好似美國講到古巴、伊朗係恐怖分子溫床、邪惡軸心一樣,去過嘅朋友應該好清楚了。


一吹就吹到11點,Jessica換上三點式享受住宿內嘅泳池。我就plan定會合港女後有乜嘢係必需做,維多利亞瀑布這一帶算是逗留得最耐嘅地方,約一個星期,淨係Livingstone都留4日,因為實在太多活動想玩了~ 我聽日先接港女,再留多兩晚。港女到嘅第一晚佢已Book定一間正住宿來享受一下,而我就於Jollyboys book了間茅屋仔作這裡跟港女最後一晚嘅住宿,$45-USD。
跟住睇吓reception旁嘅活動報名中心,這裡有好多File,內裡都有好多活動嘅詳細介紹,如價錢、時間等。港女於香港一早上網book好了一個博茨瓦納國家公園嘅Safari,跟這裡見到嘅價錢一樣。這裡咁多野玩無理由今日無野做架,於是報了個Victoria river sunset Safari with snak & drink 1600hours pickup $100-USD。 後來再問埋住宿內廣告所見好吸引嘅Microflight,$170-USD只得15min,這個無報,等埋港女來到再商量。這裡活動眾多,看來要破產了⋯ 

吹水區

左:有得做Sap
右上:住宿有埋泳池
右下:用餐區或吹水區

報了Victoria river safari


維多利亞瀑布位於四國交匯處,鄰近有多個嘅國家公園,所以淨係Safari都有好多選擇。加上有上述提及過嘅Microflight微型飛機,仲有笨豬跳、激流、參觀維多利亞瀑布、漫遊上游下游嘅風光等等等等等,認真玩真係半個月都唔夠呀~ (港女按:仲有沿瀑布嘅火車trip咖,不過夾唔啱時間。)


跟港女whatsapp,佢話一陣收工後都剪個短髮Look來非洲,香港時間今晚就上機啦,好期待帶港女認識我所認知嘅真正非洲呀~
打到呢度,攞部電話出嚟睇返當日對話嘅內容,真是滋味在心頭呢~


依家中午未到黃昏Safari,出去行吓順道睇埋聽日嘅住宿先~ (這些大型Hostel往往令人懶洋洋唔想外出) 因為瞓醒要搬嘛,無謂攞住咁多野行冤枉路啦~ 沿大馬路行落去大約15分鐘就到,期間路經油站又3,4人推架私家車入油站,我見非洲人咁友善,即時跑去幫埋一份先~ 
聽晚嘅住宿係港女book定嘅,視察過外圍好似好唔錯噃,而且隔離就係小型購物中心添。係超市買了水、漿糊筆;也到Hungry Lion快餐店食了炸雞$22.9瓜柴($18-HKD)。

左上:旅客中心
右:嘅博物館(諗住等埋港女先去,可惜最後都無去⋯)
左下:用垃圾做嘅大象藝術品

沿大馬路行

聽晚港女book定嘅住宿

鄰近購物中心及銀行

炸雞幾dry

回到住宿又有點C意,去一去廁所⋯ 終於回復正常啦! Yeah~~~~ 之後寫吓遊記,也用剛才買嘅漿糊筆做勞作⋯ 即係將之前嘅巴士飛、入場券等值得紀念嘅野貼落本寫遊記嘅記事冊度呀~



黃昏河流歷險準時1600時出發,有個旅行社職員揸住架Hiace貨Van來接我,之後再要去埋其他住宿兜埋其他遊客,其中一間住宿離開市中心,但就好豪華嘅感覺,看來價錢唔平喎⋯
等到呢一刻,背了半個行程嘅長炮傻瓜相機正式出動啦!今個行程相信要影唔少動物,如買支望遠鏡頭雖然照片質素有保證,但十分昂貴,加上重量驚人。心裏盤算自己影相唔係追求極高質素,而是較著重照片背後嘅故事。所以買了部Canon G3x長炮,有成25 倍變焦,等於600mm,夠影野外動物有餘啦~ (港女按:有無廣告費幫補吓?)



貨Van車我地到河邊嘅一個碼頭,車上全部遊客參加了另一個Safari,隨即上了一架大船。只得我一人在另一架小艇上,好似好孤獨咁。心諗,唔通我獨霸這小艇?無幾耐,我嘅團友到喇!有大有細約十個八個人。他們是一個墨西哥家庭,來非洲旅行。當知道我都去過墨西哥後,多咗好多話題,向我問長問短咁,佢地成家人都好Nice呀~

一到達碼頭,即時聽到咚咚聲嘅非洲音樂

我坐係下面嘅艇仔

兩位好友善嘅導遊


開船往河中前進,看到剛才其他較大嘅船有自助餐,有D有BBQ,香味從燒烤嘅濃煙傳過嚟,有D葡萄佢地添!不過原來我地都唔差,有成個冰箱嘅飲品任飲,早D攞出嚟嘛⋯ 全程慌死蝕底咁隊了可樂 x 1,Tonic x 3,白酒一杯,Wakaka~~~

職員講解了一陣,便開始帶我們尋找動物。當船開到河中心,我聽到身邊忽然Sa一聲,嚇了我一跳!見到河馬鬼鬼祟祟咁露咗半個頭出水面,瞬間又潛返入河中,我不禁好大聲咁嘩了一聲。此時整個墨西哥家庭真係打數都無咁齊,同一時間望向我⋯ 咁我話係我First time野生捕獲河馬嘛,哈哈~ 之後仲有大象、猴子、各種鳥類等⋯ 不過我始終覺得河馬最鬼馬,成日好鬼祟咁只露出隻眼出水面來𥄫我地~ 由於我地只是一部艇仔,可以更靠近動物,果然無揀錯!後來見有人開白酒,我又唔蝕底咁一齊飲,沿住非洲嘅原始河流上漂流,嘆住杯冰凍嘅白酒來享受,真是人生一大樂事呀~
行程尾聲係日落時份,登上一個河中小島享受小食。上岸前先由職員登島視察一下環境,看看有否其他猛獸在島上,佢話動物會游水周圍去的,而我們休息嘅位置就有不少大笨象嘅糞便了。職員拿出到會,我又唔怕蝕底咁係咁食,務求食飽D當埋晚餐慳返餐,話晒這Safari俾咗成百蚊美金喎!一邊食一邊欣賞日落,加上剛才飲了些少酒,感覺到夕陽醉了~




都係河馬Q D~~~





回程時穿越一處翻滾嘅河水,極刺激咁拋左兩吓後,小艇就到達河邊一處大型酒店,墨西哥家庭就住在這裡,臨離別前他們每人都要求同我影張相,我也跟他們來張自拍大合照吧~ 這大型酒店在河邊,應該又是十分昂貴,這墨西哥家庭真係有錢。




Safari完畢,又係同一個職員揸同一架車車我回住宿。司機好nice,問我好唔好玩咁,落車後完全無問過我收Tips,真是太好了~


返到Jollyboys沖涼後又睇Rugby。剛才係咁食諗住今晚慳返餐,不過點都係肚餓,食了三文治$35瓜柴,啤酒$10瓜柴。


臨瞓前去收衫,發現唔見了條長褲,這條行山褲著左成十年了⋯ 於是攞埋電話來照明尋找,其實晾衫位得幾條繩,又無乜人晾衫,搵唔到。只見到地上有小強,好恐怖⋯



16 則留言:

  1. 回覆
    1. 長鏡可以zoom到埋去影好大嘅咸蛋黃

      刪除
  2. 早餐賣相唔錯啊! 我有一次去南非客人既貨倉, 都係黑人多. 可能未見過亞洲人, 一個個排隊同我影相 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間Hostel D 食物極具質素架~
      我地亞洲人有時都幾受歡迎,哈哈~

      刪除
  3. 我有睇世界零距離3呀, 有睇埃塞, 不過得5分鐘真係冇乜癮, 所以唔係日日記得睇。係啦, 埃塞人食剩嘢添呀, 啲慈善團體......唉!
    超like張河馬相!
    睇完成篇, 搵到亮點(靠害mode): 銀仔識女仔, wakakakakaka, 你之後嗰段深情補鑊都掩蓋唔到架喇, 呵呵呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我去完返嚟真係考慮緊cut左佢,因為呢D慈善機構,唔明佢地D行政費咁貴!
      無呢部長炮真係唔使旨意影得咁靚呀!
      你仲唔係靠害⋯

      刪除
  4. 對眼生喺頭殼頂都幾好,方便𥄫嘢...XDDDD

    回覆刪除
  5. 真係乖仔~接港女前一日剃鬚~見靚靚短髮老婆~~~~~
    好喇喎~~~中午就開始學人食炸雞~
    頂~我見你飲白酒隻杯....加埋坐呢隻船....加埋有河馬在旁...
    我覺得呢個trip好正喎!!!!!!值哂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我D鬚唔密,留鬚好樣衰 XD
      呢隻炸雞送比你食,咁Dry... 我係古巴時早上已食龍蝦添,wakakaka~
      值唔值? 可惜之後同我嘅行程有重疊,就變左唔係好值⋯

      刪除
  6. 我諗咗買漿糊筆係做乜,原來係用來做筆記黐車票.....
    新加坡+墨西哥美女相伴,都話銀哥成日有艷遇wakakakakaka....
    咁最後有冇問下啲酒店職員條褲去咗邊?會唔會係因為落過雨佢地幫你收起咗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有黐之後嘅入場券呀,路費等等架~
      今日邊算艷遇⋯ 係度玩野⋯
      問過無呀! 之後仲有野唔見⋯ 我思疑有一名賊仔匿藏

      刪除
  7. 新加坡+墨西哥美女相伴,成日有艷遇.....
    (靠害modeX2)港女,OVER,OVER,快D罰銀仔跪地鼎痰"觀""wakakakakaka....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔算呀唔算呀! 被卜友群攻呀⋯

      刪除