2016年7月11日 星期一

銀仔回歸x新居

銀仔&港女回歸,但回來後都要忙一陣子,加插這篇有關銀仔,及真銀仔嘅近況先~




半年前安頓好新居,最近有時間終於接返闊別多年嘅「真・銀仔」來頤養天年。由於我早幾年四處漂泊、居無定所,所以銀仔交由我個妹照顧。現在成家立室,搬入新居一段時間,係接返銀仔返嚟住嘅好時候。闊別多年,雖然我都不時探銀仔,但可惜始終無一同相處時觀察得咁多。銀仔已經年老力衰,毫無動力了⋯ 現在17歲,實在不能跟我帶回來一歲蹦蹦跳時相比。我知道我唔係一個盡責的主人,對不起,銀仔⋯


好在銀仔只用了一日時間便適應新居,一如以往咁嗲到爆,你去到邊佢跟到邊,好似依家打blog咁,佢就係我前面啦~ 喵~ (港女按:銀仔一入屋就表現出極度驚慌嘅狀態,將自己縮入櫃底,好可憐。好在佢好鍾意親近人,強行抱起佢都無反抗,最後呵吓梳吓毛已放鬆不少。用了兩日時間就無再周圍匿、回復基本飲食同正常「便便」,相信佢咁強嘅適應力係來自主人。)


同佢影返輯沙龍先~

give me five~

新居已住了差不多半年,屋內擺設跟我擺酒時一樣,用上旅遊做主題。當時做相展幅地圖佈景無扔掉,現在掛於家中,仲加咗其他地方嘅相。另外有買了個水松板,用來放同港女嘅合照。有部份之前無合適位置擺放嘅旅行手信,而家亦重見天日。由於我資金有限無錢裝修,上手化妝盤全屋油了白色,我便於餐桌位置,自己動手油了我較喜歡、有西班牙殖民地色彩嘅芒果色,穿了條窗簾通,作為主題牆,也加了一塊層架放擺設。第一個主題當然是瑪雅文明啦~ 掛上嘅好大好大好有色彩嘅布,係由墨西哥帶回來,要摺左幾摺先啱size。

北美今次旅行完返嚟終於有相啦~ 澳洲有相,可惜當年無張靚相,費事曬出嚟。

玻璃櫃頂層歐洲區

第二層海洋

第三層係神祕國度

第四層係雜物室

另外普通櫃個頂有呢D,玻利維亞鹽做嘅草泥馬,因為潮濕天氣會出水及溶化,長期ICU

唔知點解銀仔都成日好鍾意睇~ 這玻璃櫃跟我搬過三次屋,我仍然好鍾意~


有Mood時就換上適當主題來享受,如想飲係牙買加帶回來、過晒期嘅藍山咖啡,就換上牙買加手信作擺設,播住Bob Marley嘅懶洋洋雷鬼歌曲。上次與西班牙團友飯聚就換上西班牙擺設。塊布暫時未換過,我仲有塊好大塊嘅清真寺未敢用,係烏茲別克時買的,怕隔離屋見到我報警叫反恐特擊隊爆門入屋咪大鑊!
開心嘅係有朋友到訪,一入屋就話好鍾意,話好似去左Cafe咁。我聽到真係開心死,最重要係我無使錢裝修,都有咁嘅效果嘛~



新居第一次招呼嘅個朋友竟然係外國人,係我係橫渡非洲、莫三比克時認識嘅德國情侶Alex and Kristina。他們變賣家財環遊世界,認識時已說明香港是其中一站,當時已約定了。清明時節,他們來到香港,由港女接機。來到我家,第一句就講Paradise添! 我地做了一兩天導遊,去了山頂,入馬場等。Alex好喜歡賽馬,後來他都有係日本賭馬,不過次次都輸,哈哈~ 而他們也好有心思咁一早搵定Soho區一間德國餐廳來請我們吃正宗德國餐添~ 估唔到外國人都興請客喎! 就是這樣,跟他們相處了一星期,他們亦都當自己屋企一樣,好喜歡係我家中Hea~ 

離開後我們仍在Whatsapp群組內不時聯絡。最近得知他們環遊世界完畢,已經返回德國了,仲send了張照片,Kristina無名指已戴上了介子,並邀請我們出席Party添,不過日期未定。真係恭喜晒,看來我們將要出席一個外國人嘅婚禮啦~







18 則留言:

  1. 我唔知有真・銀仔嘅存在添。
    你間屋嘅主題可正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一直無提啫,哈哈~
      正呢~ 多謝王子讚賞~

      刪除
  2. 真銀仔似乎都幾鍾意喱個充滿異國風情的新屋企喎^^
    咁係咪會飛去德國觀禮呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢都好鍾意架,不過就悶左D無小朋友嚟糟質佢⋯⋯ 哈哈~
      應該會,但希望佢及早通知,唔係攞唔到假⋯

      刪除
  3. 一個擺滿開心回憶的愛巢,賓客也馬上感受到那種喜悅吧。Btw, 你首Hotel California,真係好難聽——得出囉。另外,我都係今日出新稿呀,我呢個旅程,相信都有排寫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你對我首歌嘅評語,我相信係大部份人嘅心聲吧,唔係點會聲唔出,wakakaka~~~
      咦! 難得你講得出希排寫,相信有好多好深刻嘅經歷啦~

      刪除
  4. 原來有個真銀仔,佢啲毛色好特別。
    你新居佈置得好有心思啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係銀仔虎紋,所以叫銀仔囉~
      Hehe~ D擺位全部我諗的~

      刪除
  5. 真・銀仔好可愛呀!!!!!!!!!!!!!!睇樣唔覺得佢咁老!!仲係好靚仔!!!
    個手信櫃我勁鐘意!!!餐枱又係整得好好!!
    華~~~~好開心呀~~去旅行時認識既朋友結婚了~~~去參加婚禮一定好開心~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 早排佢皮膚有少少事,去診所時當我話17歲嘅時候,所有人都問我佢係7歲定17歲,哈哈~
      係呀,個手信櫃頂層係斜斜地嘅玻璃,好似博物館咁架~ 全部設計我諗架,又唔使點用錢~
      參加婚禮,希望就到時間啦⋯

      刪除
  6. 新屋好正呀,我最鍾意幅地圖同真銀仔...XDDD
    有寵物嘅家庭係特別幸福架^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 外父成日叫我掉左地圖,話整個比我⋯ 呢張有感情嘛~
      所以你一直咁幸福囉~

      刪除
  7. 真銀仔o既爸爸,你係咩野仔?
    咁多野睇o既屋企,我都想睇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我借佢個名來用,呵呵~~~
      所以大人想睇,小朋友又想睇,連動物都鍾意睇~

      刪除
  8. 超可愛, 尤其係嗰隻成個毛球咁嘅手仔, 我想俾十個心心 ^^
    難得仍然keep到contact, 同埋你哋好好客呀, 我肯定自己做唔到, 屋企只可以係我哋兩口子嘅私密居所

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀銀仔超級可愛架,可惜甩毛可以用恐怖來形容⋯
      我地好客<-- 你忘了我嘅夢想嗎?我現在累積經驗呢~ 哈哈~

      刪除