2016年2月28日 星期日

Day 4 重逢(馬來西亞/新加坡)

(Day 4) 2016-1-8
住宿:親人屋企
行程:Tanjung Piai —> 笨珍 —> 新山 —> 新加坡


0700起床,刷牙期間港女不停催促,叫我快D出嚟欣賞風景。嘩!原來房間可以瞓住係度睇日出架! 咁嘅價錢真係抵到爛。欣賞完日出後,因為要趕搭返笨珍嘅巴士,所以無食到酒店包埋嘅早餐。






0745到達巴士站等候,酒店職員話0800有車,但等呀等,有少少慌。因為這裡山卡拉,搭巴士來時只得我兩個乘客,真係怕巴士偷懶唔嚟呀!等到0830,架巴士經過車站又駛走咗,問其他路過嘅司機,佢地話架巴士會返轉頭。最後0845先上車... (港女按:早知食埋早餐先啦。)

喜歡這張帶出寧靜嘅感覺


巴士車票


於笨珍落車,跟地標菠蘿合照。看見附近有間餐廳環境唔錯,所以食埋個悠閒早餐先再搭車返新山~ $15.5
結賬時職員估來估去都估唔到我們來自香港,佢話旅客通常大多是新加坡及台灣人。





食完早餐順便於附近行過圈,可能太早嘅關係大部份店舖仍未開門,於一檔華人開嘅生果檔買了當地特產—菠蘿返新加坡,跟堂姐一齊食。我買時再次跟港女說明,我係非洲時已學懂開菠蘿的!價錢唔記得,好似約$10-HKD。另外再買多兩個椰青即飲解解喝,個椰青大過個頭,飲極都仲有,好似都係幾蚊港紙一個。



回新山程巴士座椅可以較到好低,所以好好瞓,可用熟睡來形容呀!到達新山Larkin車站落車,見Larkin係一個大站,便走走看。發現這裡有長途車上吉隆坡同馬來西亞各地,果然是一個長途汽車嘅大站喎!而且仲有車直接回新加坡添,不過我都係想留多一陣新山~




由於馬來西亞主要信奉伊斯蘭教,所以車站商場內大部份賣有關伊斯蘭嘅衣服、書籍等相關用品。最吸引我眼球莫過於一張黑底白字,是阿拉伯文,似足電視上所見伊斯蘭國嘅徽章咁。很想買一張貼落行李喼度,但又怕出入境被當恐怖份子,還是算吧。
喜歡食甜野嘅港女見到間冬甩店即時眼甘甘,又話係利物浦贊助商,於是一試。食冬甩時,打開地圖再看看新山有乜特別景點,決定去以彩色玻璃做外牆嘅印度廟行吓。因為前日係新山搭的士時見到一間好有特色嘅建築物,我一眼便記得多年前係斐濟時見過,可惜當時係跟同業考察團,純粹搭車路過。

左:好懷念嘅磅,以前舊式戲院梗有一個呢
右上:Larkin站有車去新加坡不同地點


在新山車站坐的士,上車時站頭會登記低邊個司機載客,另外亦有直達新加坡嘅的士。的士司機係一個伯伯,無嫌我地短途,好有禮貌,仲教我地點樣行返JB Sentral。去到印度廟,原來1200已經關門,要到晚上6時才再開放,無緣了⋯ 雖然無緣入內,但難得人影都無,便於門外認真咁影吓相。我於旅途上難得用心去影吓相好難得架~

聲稱全球第一間玻璃廟

無長鏡,做唔到特寫

話用心去影,就係影呢D,哈哈~

印度廟距離早前經常留連嘅離境商場不遠,可惜無行人路直達,便行馬路旁前往,要橫越五條行車線架!其實路程真的很短,約十分鐘便到離境處附近的大商場。由於人有三急先借商場個靚廁所放低幾兩,才繼續行街。

來星馬都未食過"喇沙",便於早前去過JB City Square 嘅food court,搵到間餐廳食”喇沙"。相信這裡是發源地,點到正宗過香港開粉呱。(港女按:有幾粒獅蚶,就咁食有點腥,落少少檸檬汁就正晒。呢間舖頭嘅奶茶/薏米水亦唔錯,最緊要係好抵食!!)
食飽飽於商場散吓步,發現商場已佈置好農曆年嘅主題,也有好多辦年貨的攤檔,就順便行吓。係一檔試食鳳梨餅、榴槤蛋卷後覺得唔錯,一買便買了5盒,因為買四送一。一盒自己,一盒堂姐,一盒比叔伯拜年,拜年送呢盒手信,比交行貨更有心意呢~(港女按:大部份攤檔都有樣靚身材正的promoter,銀仔目不暇給。)



今次唔搭火車過境,試吓最大眾化,亦最方便嘅巴士~ 過關過程似足皇崗過境咁,離境後搭巴士,保留票尾。於新加坡入境後,再等返該路線嘅巴士就攪掂,終於明白為何無人選擇搭火車過境了。


過關後等950號巴士,可能送車尾,排頭位。與隔離個識講廣東話嘅大媽吹左好耐水,佢一樣話馬來西亞好亂好危險。最後等左好耐好耐,應該差不多半小時先有車。



返屋企擺低行李,即時用wifi上網與新加坡嘅朋友聯絡。這個新加坡朋有係我兩年前於寮國認識的,現在相約於新加坡食個晚飯,都幾有趣噃~

有投資開嘅人,必定是好句(新加坡地鐵見到)

給堂姐的手信

一炷香嘅小休時間,便馬不停蹄又出發了。回想今日行程又真係幾緊湊喎,今朝在天涯海角瞓醒,現在已身處新加坡了。於牛車水地鐵站(即唐人街)會合Chu Ming,一見面大家即時回憶返相識嘅經過,很有趣。可惜我嘅國語及英文又退步了⋯

上到路面唐人街,即時被一種濃厚中國農曆年氣息所包圍,大部份攤檔都擺賣賀年物品。小販街盡頭有間印度廟,免費入場,不過影相則要收費。原來呢度都有印度廟,早知係新山時就唔特登搭的士去印度廟啦⋯ 以示尊重,女士們不可太暴露,入口處有圍巾免費供應,上身下身各一塊。港女變成印度婦女入內。我就純粹參觀,而且與朋友聚舊,都無心欣賞了,所以都無俾錢影相。



參觀完印度廟,Chu Ming便帶我們到當地人常去嘅地道市場食晚餐。有當地人帶路推介,食物當然帶水準,而且價錢十分便宜添!價錢牌所見一個去骨海南雞飯都只係二十多港元嘅價錢。(香港無五、六十蚊應該都食唔到吧) 出發來新加坡前,所有人都話當物價昂貴,飲食更甚。近來旅途上所見,看來香港物價應該是首屈一指、世界之巔了。



食完後,搵間人氣韓國cafe吹吹水,求其一人叫一杯嘢飲。Chu Ming於兩年前寮國初次相遇,那次是他第一次出國旅行。闊別兩年,他已經踏足二十多個國家了,當然我偶爾上臉書也看到他的post啦。今次交談主要由港女翻譯,有港女係身邊英文國語都有種依賴,外語能力退步⋯(銀仔講英文時,Chu Ming都聽得明,但當佢試講國語時,Chu Ming聽到頭都側埋,哈哈。可憐我放假都要工作模式,因為返到新加坡,同堂家姐男友傾偈,又係要開麗音呢!)



最後於牛車水站搭唔同地鐵線分別,好開心的相聚,仲話我俾了佢好多旅遊上嘅啟發添,期待有緣再會~




今日行程

18 則留言:

  1. 我年青時旅行都會一路行一路識到朋友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家係咪輪到你仔仔識喇?哈哈~

      刪除
  2. 我去新加坡時覺得當地物價貴架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,依家歐洲物價比好多地方還要便宜呢

      刪除
  3. 海中日出真係正到暈,如果有時間真係要食埋早餐慢慢歎下個靚景@@
    試晒火車和巴士過境都唔錯丫,最重要係商場有眼福kakakakaka
    過年收喱啲手信開心好多^^
    2年已經去了廿幾個國家,好犀利.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜無時間嘆日出⋯
      係呀,佢仲讀緊大學多時間,一個暑假就去了歐洲十多二十個國家了

      刪除
  4. 嘩.................哩個日出真係無得輸喎!良辰美景+美人!!!你就正啦~~
    馬拉菠蘿係咪好香好甜???

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊會諗到可以瞓住睇日落⋯
      美人?港女見到又笑了出嚟了。
      菠蘿?差不多味道,暫時食菠蘿未食到邊度有乜特別⋯

      刪除
  5. 喂,你呢個trip係咪又係用細機影相?景深控制算相當好,請問咩野model?我近年旅行大半時間都無帶單反,不過就犧牲左景深,而且所謂的手動setting對曝光操縱都十分有限。另外,溝通要靠麗音翻譯好無癮,總覺得自己係個局外人,以前男友同D法國friend講法文,要靠佢幫我翻譯,我悶到抽筋,後來我先至的起心肝學,而家學懂之後連去法語區域旅行都覺得特別投入!不過尊夫人咁專業,你好難有進步......

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! olympus EPL7 嘅3/4機。都唔係吖,依家無反試半傻瓜D鏡頭都標榜大光圈,都較容易影到景深架~ 我大部份用支12 2.0光圈來影的。
      好難有進步,你講出我心聲,看來我要自己出走吓

      刪除
  6. 銀生, 我番咗嚟兩個幾星期喇, 不過懶懶, 所以未過嚟visit你個blog, 原來寫緊亞洲, 仲已經寫到Day 4, 我要追埋你之前個旅程先, 轉頭再留言

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂! 我又係剛去完一個短線返嚟,見你好多留言⋯
      嘩! 去完返嚟,一陣即去你度睇南極之旅先~

      刪除
  7. 間酒店個日出好靚!
    你鍾意嗰張相唔止有寧靜感, 仲有當地風情, 我都鍾意

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間酒店平靚正,無得頂!
      張相我好鍾意,多謝你呀~

      刪除
  8. 回覆
    1. 呢D就係無book定酒店,無意中的驚喜~

      刪除
  9. 銀仔目不暇給==>港女好可愛...XDDD

    回覆刪除