2016年2月24日 星期三

Day 3 天涯海角(馬來西亞Tanjung Piai)

(Day 3) 2016-1-7
住宿:Tanjung Piai resort
行程:新山 —> Tanjung Piai


今日嘅目的地,是想去看看亞洲大陸最南端嘅所在地。


0800起床食酒店包埋嘅早餐,中式有粥、西式有薯片焗豆,仲有日式昆布湯之類,都算豐富。
0915 check-out後,要等到1000才有shuttle,便步行前往巴士站,唔等shuttle了。



去返JB Central巴士站,聽到站務員高叫Larkin, Larkin, Larkin就上車了。1005時去到Larkin,係更大規模嘅巴士站,有麥記、冬甩店、當地服飾、手提電話店等等。到巴士站時剛好有架 22巴士開去西部城市笨珍,仲有冷氣添。

酒店附近

右:車票


一小時車程到達笨珍(瞓得好舒服),見當地特產是菠蘿,周街都賣,仲有菠蘿造型嘅地標。到站後又剛好上了架黃巴士去Kukup龜喀島$2.8-RM,俾了錢再睇清楚車頭目的地個牌,見到個英文名似曾相識。攞出地圖一看,原來有我想去嘅最終目的地,亞洲版塊最南端嘅國家公園Tanjung Piai 。於是詢問司機是否前往,可惜他只懂馬拉語,叫站長幫忙。站長稱尾站就是國家公園,而即日尾班車是2130。(尾班車時間由於言語不通,不知是否準確) 尋日上網搵資料又話無無何公共交通直達嘅?要從Kukup 包車或的士才能前往... 總之有車去太好了,發現新大陸或第一手資訊咁~ 係銀仔最擅長的<— (又係度自吹自擂)



由笨珍來到Tanjung Piai車程半小時,架車無冷氣,比較舊式,成車得五、六人並於中途站落晒車。到達尾站只得我們兩人,可見真的無人嚟架⋯ 下車後車長指示我們向前行就是,用身體語言詢問後得知下一班車於1600開出。

落車後司機指示我們向前走

起初諗住係笨珍或龜喀島找住宿,再坐車前往國家公園,見有車直達當然更改計劃啦!拖住個有轆嘅袋前行,好在不是大件行李,都唔急住搵住宿。不過正值中午,天氣太炎熱了,曬到頭爆。無耐見到一個渡假村,嘩!外型好似幾正喎!係伸延出海嘅屋仔咁~港女又啤住我話「book定先吖嘛!」哈哈~ 睇嚟有排比佢講了。入到去,見到好親切嘅接待員,問住宿種類同幾錢。了解到有獨立屋同客房,價錢都唔太貴,於是要求參觀一下。比較貴嘅獨立屋係家庭房,係石屎版棚屋,可惜只係望紅樹林,不選擇了。最後入住平價標準房(約$150-RM),揀了間景觀最正嘅單邊房,嘩!房間裡兩面環海,望住個馬六甲海峽。接待員話未見過香港人,來這裡遊客主要是本地人,所以酒店都是較為基本而殘舊,不過有自來水、冷氣已經好好了。
@1230



上:我們入住其中一間普通房,有無敵嘅景觀
下:獨立屋只能看到紅樹林

右上:可以瞓住睇海景


大熱天時不宜外出,見已是午飯時間,便幫襯酒店餐廳。點了個中型海鮮飯、牛油蝦、炒菜,同埋果汁。個炒飯雖然話係medium,但都好巨型,令我諗起關島嗰個連四個人都食唔晒嘅Combo呀!以免浪費食物,盡食... 都總算食了七七八八。$61-RM,約$120-HKD。


食完飯,開Google map一睇,國家公園應該離這同名嘅住宿有一段距離。無公共交通公具前往,問清楚步行時間約為半小時,都係回程才行吧。去程叫reception 幫我們call的士,但call唔到。話有電單車送我們去,不用錢,是酒店服務喎~ 太好了,仲講明話男載男、女載女。係喎!這是伊斯蘭教國家噃~ 所以這行程於馬來西亞我同港女最成日講笑就係「石刑」,係新加坡時就講「打藤」,哈哈~



電單車五分鐘車程,到達國家公園,俾完小費酒店職員,佢地話唔收之餘,仲問我地幾時回程,可以再接我地返酒店。我地都係塞咗小費俾佢地,同埋話一條直路無問題,玩完會自己行返去。去到售票處,見到本地人票價係$5-RM,外國人要$20-RM($40-HKD)。入場時查票職員先話亞洲大陸最南端嘅地標,近100米嘅通道因被海浪沖爛咗而關閉,無緣了... 既然來到也要入內,去較近位置影張相。沿棧道行,穿越紅樹林便到達封閉位置,能遠距離看到地標,相信我們站立位置已是亞洲大陸最南端吧。期間用八爪腳架夾棧道扶手來自拍,夾得唔穩,成部相機跌落紅樹林的泥濘。好在泥濘有避震作用,只是污糟一點啫。
之後去多一個瞭望台便回程,期間港女仲攰到係瞭望台櫈上瞓著左添。(港女按:俾海風催眠)回程時見紅樹林有好多動物,有好多蜘蛛網。港女忽然大叫,我都嚇一嚇,原來佢發現有條蛇盤據於棧道旁,仲見有巨型蜥蜴。
返回出入口處,嘆緊雪條時遇到傾盤大雨,好在有瓦遮頭啫。上網話政府保護這自然生態區已算唔錯,可惜紅樹林內仍然有好多垃圾。在園內參觀了個多小時都無見到其他遊客,可以話係包場遊覽。這個世界之最乜乜,比起其他地方嘅世界之最乜乜吸引程度應該差好遠。網上得知原來當地政府曾經大力宣傳,但成效不大。可能方圓百里都無其他吸引景點或配套啩,所以無人專程嚟睇。來到馬來西亞最南嘅柔佛州,最出名嘅Legoland及outlet 通通都無去。我喜歡去這類較特別嘅地方,讓平凡的旅程變為不平凡。




無緣⋯

入場後先有個展覽廳,介紹有乜生物生活在這裡

竟然有You'll never walk alone


世界最南地標不能通過,唯有Zoom埋去。馬六甲海峽果然繁忙!

這裡也是歐亞最南吧~

好句! 要銘記!

門口的地標


在景點接待處避了一陣雨後,雨勢稍減,便出發步行回程。沿路看到路面於下雨後蒸起一層煙霧,可見地面溫度極高,我同港女蒸住行路返住宿,約半小時抵達。沖涼後已是1730時,從房間睇唔到日落,於是小睡片刻。瞓了個半鐘至1900時,瞓到唔願起身。

晚飯又海鮮餐,冬蔭功湯、蒸魚、炒菜$68-RM($136-HKD),連6%稅項。今次汲取教訓,全部叫small,只係魚無得選擇一定要medium,好大條呢!餐後於大堂,聽住海浪聲上吓網,打吓遊記。夜班職員唔太識英文,幾經打聽,得知聽朝返回笨珍嘅頭班車係0900時,今晚又要早點瞓覺了。

讀萬卷書不如行萬里路之誰是歐亞最南:
之前搵過嘅網站再搵唔番,唯有自己打⋯ 話說歐亞大陸最南稱號之爭奪,由新加坡及馬來西亞兩者之爭。新加坡聖淘沙小島亦自稱為亞洲最南端,被馬來西亞方面不認同。她們覺得新加坡只是一個島,只不過用一條橋來與亞洲大陸嘅馬來西亞相連。況且聖淘沙更是新加坡南部的一個島,更談不上是歐亞大陸最南端喎。

本人都覺馬來西亞方面說得有理據一點。


為食貓


16 則留言:

  1. 馬來西亞有道理啲,如果以新加坡咁講,最南會係印尼囉.

    回覆刪除
  2. 你去的地方真是與別不同。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對旅行有點執著,就係想去D無乜人去嘅地方,發掘吓這個地球

      刪除
  3. 條木橋兩邊乜咁多精景標語?!@@
    間房又真係幾正喎在海中,可以聽浪入睡,意外驚喜!!
    配套如果搞好啲,應該會更旺,至少吸引多啲歐美澳日遊客來住吧!
    為食貓係咪等緊你分啲魚畀佢食?^^

    回覆刪除
    回覆
    1. D標語好正,第一張係愛隊利物浦嘅口號嚟架~
      間房係聽日瞓醒仲更加有意外驚喜呀!
      為食貓直頭猴禽到走上張枱添~

      刪除
  4. 笨珍哩個名真係好搞笑...................................XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    酒店個景好正!!識簡!!!我都好掛住summer.........................................

    回覆刪除
    回覆
    1. 個中文名真係咁架,我就笑港女笨人去笨珍,因為佢比人笑過佢笨~ 唔知當地華僑又有無人叫阿珍呢,wakaka~
      酒店正,聽日你見到仲正呀!
      UK冬季又真係幾難頂嘅,唔同其他嚴寒國家咁可以見吓太陽伯伯

      刪除
  5. 馬拉森林出名猛鬼,佢仲要加句You will never walk alone,咩意思?不過我響馬來西亞(沙撈越)森林徒步都覺得好難忘,市區對我無吸引力。另外,GPS我依然考慮中,買一部唔貴,但係要額外下載地圖,剩係法國都要AUD200+ ,不過如果踩單車都有用的話,或者都值得投資。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係西人嚟嘅,點信鬼神之說呢,嚇唔到我的,哈哈⋯
      嘩! 剩係下載地圖都咁貴! 不過如果你玩到咁po就真係值得投資嘅。

      刪除
  6. 欢迎来马来西亚 后惊讶 香港朋友都回来tg piai 我今日都系第一次去。唔错。 个地球仪整返啦2017/aug

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀~你是馬來西亞華人嗎?很高興認識你~
      啊!原來整返了? 上次真是無緣了⋯

      刪除