2016年2月21日 星期日

Day 2 Book住宿問題(馬來西亞新山)

(Day 2) 2016-1-6
住宿:Grand Bluewave Hotel
行程:新加坡 —> 馬來西亞(新山)


如題! 是否該Book定住宿,對於我無定向嘅人來講偏向唔Book定,所以我嘅行程9成都係去到邊住到邊。但港女較有計劃嘅人就偏向book定,所以這問題於旅途上經常成為話題。其實無對與錯,只用自己喜愛嘅方式就好了。今日,偏偏我就跟港女角色對調,真攪笑~



早上曾經醒過,可能新加坡無乜動力令我起床,所以再瞓返,但一瞓就瞓到1200。
起床後食晒堂家姐D野做早餐,烚蛋又整三文治食。攞起港女問人借嘅閃閃系列新加坡旅遊書看,(叫左佢唔好借書)(港女按:唔係閃閃書,係以親子遊為主題嘅旅遊書,不過香港市場來來去去都係咁上下啦。)諗吓今日去邊度好,可惜書裡不是講主題公園就係聖淘沙之類大路景點,睇了兩頁都唔想再睇,有點迷茫。隨即諗到離境去馬來西亞,上網得知有火車前往馬來西亞,便朝著這方向前進。

堂家姐屋企

左上:露台
右上:堂姐熱愛滑雪
左下:我住的房間

堂姐間屋連天台,有埋按摩池及大電視,真識嘆!

大廈無清潔工掉垃圾,要靠屋內呢個門仔掉垃圾直達垃圾房,不過堂姐話曾經發現曱甴走出來,好恐怖!



計劃先過境馬來西亞嘅新山再算,上酒店網一睇,原來馬來西亞那邊酒店好平,便叫港女選擇訂一間車站附近的5星酒店,$330-HKD一晚。

拎起咗未來兩日需要嘅行裝,就放低個大喼係堂家姐屋企,背個背包輕裝出門。去到地鐵站唔識買飛,問個口音極重嘅職員伯伯,聽完一輪才理解要買一張可用5程嘅地鐵飛,每次買單程或來回,有幾毫子回贈咁樣。先搭地鐵$2.6-SGD,地鐵車程都幾耐,轉兩次車需時45分鐘才到邊境地鐵站Woodlands。
到Woodlands站,搵唔到火車,原來要再轉巴士前往火車站,每人$2.8-SGD,無散紙所以俾夠$4-SGD。到達火車站於售票處買票$5 ($28-HKD),並等候45分鐘後開出嘅火車。

好耐未幫佢影過相了

樓下仲有泳池添~

搭地鐵,這張能增值嘅車票只限用6次,如用多D相信會更環保。另外香港人成日見人用殘體字就一口咬定係big6人,華語地區有好多地方都用緊簡體字架! 

要再轉巴士才能到火車站

火車時間表


於火車站內行來行去,又被人老點(後來發現有誤會),行錯去另一個巴士站嘅離境關口,要關員帶我地離開過關大堂。返回售票處才知道火車入口原來遠在天邊... 
列車頗舊,可惜月台不能拍照。


列車無乜人搭,一卡只有幾個人。車程原來只係5分鐘,過了一條渡海橋後就到馬來西亞國境。去到馬來西亞好在有得係月台影相,好人嘅站長仲叫我企上去火車頭度影添!影完仲按住部𨋢等埋我地,苦了𨋢內另外兩名乘客等候了。



火車站像一個小型商場,有食肆、Starbucks、樓盤展銷、飾物店等等。由於酒店鄰近火車站,於埋站前都見到。用Google map 離線GPS認清方向後,便沿馬路步行前往。步行無耐已看到酒店位於遠處,約十多分鐘路程,更要穿過重門深鎖嘅平民區,此酒店位置應該較偏離市中心。


Chech in時見酒店有免費穿梭巴士前往市中心,便同職員講想搭1800開出嘅專車,叫佢等埋我地。上房後見到房間好大,好似話upgrade咗,但無時間欣賞,匆忙影了幾張相就算。在大堂等了一會,酒店職員叫我地同另一名外國人登上一架的士,話當係穿梭巴士,費用由酒店支付。約五分鐘到達「市中心」,咦!咪係剛才我地落車個火車站對面個大商場!原來這裡就是新山市中心了~


房間景觀,能望到對岸嘅新加坡



唔知以為去左香港,商場好新淨企理,店舖大部份跟香港一樣,Giordano、眼鏡88、萬寧、H&M、Levi’s等等... 由於今日出門口前只食了三文治,太肚餓。去到food court 見一間"石頭燒",見價錢合理就走入去。我未食過石頭燒,有點大鄉里。點了一羊扒一牛扒,上菜時只見一塊血淋淋嘅扒於石頭上渣渣聲,要靠自己來反轉整熟佢。据扒時見港女放落碟食,係喎!係石頭食咪熟過頭?都唔明D石頭為何可以熱咁耐。$87-RM($180-HKD)



食飽後返回火車站地下嘅巴士站,了解聽日想去嘅目的地搭車方法。對複雜得有如畫鬼腳嘅路線圖有點頭緒後,再問站頭職員,原來好簡單,便用紙筆記下。
之後前往夜市,再路過商場時食了一杯乳酪,$12.3-RM($24HKD)。離開商場往南走,無幾耐就到達夜市,其實這夜市正正就係我住嘅酒店對面,直頭係遙遙相對,只不過隔了條火車路軌不能直達,要兜個大圈才到。即坐車又兜個更大嘅圈好唔抵,步行又遠...


係夜市兜了個圈,見食肆為主,也見到很多好靚而又方便嘅酒店(港女按:見到有間叫Bello Hotel JB Central,好心心眼,返到酒店上網睇返原來內籠都唔錯,好揼心呀!話說當時飽飽地,無胃口掃街。如果住呢度,返酒店攤抖吓再食都得,可惜當晚住咁遠就無辦法了)。俾港女趁機會話反我轉頭,話我好叫佢book定酒店。因為我不嬲都唔鍾意預約好住宿,而港女就比較穩陣鍾意book定。佢同我一齊耐左都少book左,但偶然都會。(港女按:不外乎要遷就航班時間、好想住某酒店/Airbnb或旺季先會咁諗咋)曾因這問題於旅途上都爭吵過好幾次,現在俾個機會港女入到位,話返我轉頭添,哈哈~ 即再一次證明我平時唔book定係正確啦!


這裡小朋友應該好鍾意

港女見到流晒口水

夜市


來到馬來西亞,當然要試肉骨茶啦!就算幾飽都好,於夜市找了一間地道餐廳,點了肉骨茶加豬腰豬膶,$24-RM($48-HKD)。肉骨茶裡有好多肉,清清地甜甜地,真係好飽呀!還記得我上次到沙巴真係好白痴,以為肉骨茶好似去酒樓飲茶咁樣架!哈哈~
現在身處較地道少少嘅地方才令我有點興致,不致於新加坡時乜都唔想做,畢竟我唔喜愛大城市的。



食飽飽又要穿過火車站步行回酒店,這段路已不知行過多少遍了。尋晚uber司機講到馬來西亞好危險,又robbery,kidnap,又話一定要有當地人帶才好去咁話,我覺得治安ok喎!(港女按:全晚經過最危險嘅地方係警署門口,好多唔太友善嘅人企喺門口。)



返到酒店去酒吧享用埋酒店free嘅飲品先,不過只可飲咖啡或茶,順便聽吓現場唱歌。

14 則留言:

  1. 馬來西亞物價比香港平,不過出入要小心,財不可露眼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實新加坡物價都比香港平呢~
      EE多謝提醒,財不可露眼,我經常都銘記的~

      刪除
  2. 堂姐屋企咁豪華有天台按摩池!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地有錢又識享受,被派到當地工作

      刪除
  3. 新山啲的士又係紅色,同HK好似

    回覆刪除
  4. 「靠屋內呢個門仔掉垃圾直達垃圾房,不過堂姐話曾經發現曱甴走出來,好恐怖!」––––呢個設計響我地呢度起碼幾十年歷史,曱甴不時靠佢上落,好彩我棟大廈無呢個設備,自己拎垃圾入垃圾房仲好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩! 原來澳洲都興,好在香港唔興啫,唔係我呢D怕曱甴嘅人都唔知去邊度生存好了⋯

      刪除
  5. 嘩, 真係適應唔到囉, 無啦啦就話過去馬拉, 咁樣對於我真係人都癲呀, 港女咁都適應到, 佢已經好彈性吓喇!
    酒店一定要book定, 若果唔係會唔心安架, 我呢啲係超級穩陣派, 要follow晒所有rules, 盡量唔會俾自己冒險

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 佢已習慣了我嘅旅遊Style啦,我係旅遊版王家衛嘛,wakaka~
      穩陣派有穩陣旅行style,冒險有冒險style,大家互睇大家經歷先更精彩嘛~

      刪除
  6. 毛爸都諗緊點樣將兩塊snowboard排上牆做裝飾!

    回覆刪除