2015年5月6日 星期三

Day 13 真正牙買加(牙買加Montego Bay)

(Day 13) 2014-11-13
住宿:Cazwin Villas民宿
行程:Negril —> Montego bay


晨咁早0700起床影婚紗相,用好有牙買加icon既街頭小舖做背景。當係第一間影完,再補多張,要移開張爛膠櫈之際,竟然發現我尋日唔見既行李牌喎!我都呆左幾秒,真的不敢相信雙眼呀! 而港女亦話根據我往績搵返既機會係好高既! 我諗遲D打一篇係失而復得既blog,個list可能水蛇春咁長呢:P




影影吓有個貌似食完大麻既雷鬼人問我地攞錢,又話間舖係佢既,當然無理佢啦!於是去了酒店門口既檔口再影,影相期間好多當地人睇住,最後索性叫佢地一齊合照tim~ (估唔到擺酒當晚曬大相放係入口,就係用上面我喺牙買加親手影既婚紗相)


太熱了,影完返去沖涼。早餐後去舖頭攞貨,尋日睇啱既,佢只拎得幾個返嚟,話唔肯定我地鍾唔鍾意。最後只揀到13個鎖匙扣,同預計的60個差太遠,佢亦唔想比昨日既discount我地。經討價還價,再加少少策略,老闆娘全部屈服!


回程開始落雨,返到去又覺得好熱,結果喺半露天既浴室沖多次涼。最後就執埋行李出reception check out,再見honeymoon,我一定會再返來架!


酒店幫我call既的士$15-USD 去巴士站,極大雨!的士司機問我地點解唔搭埋上Mo Bay,我地只好笑笑口話太貴了。


坐巴士去Montego bay,當地人簡稱為Mo Bay ,車費每人$1500-JMD($100-HKD) 呢程巴士又遇上親善大使司機,究竟間巴士公司係咪只得佢一個司機? 倒瀉C既大雨仍未停過,敬業樂業既司機係滂沱大雨中扭幾手軚泊個好位,跟住落車搬來幾舊磚頭同埋一把遮,放在車站同車門中間,等我地唔使淋雨同踩到泥濘。然後我就同司機夾手夾腳搬行李上車。有趣既係,呢班車唔只載人,仲載左一箱箱雜貨,真係物盡其用。



個半鐘車程到達Mo Bay,已晴天再現,前日係booking.com 訂好既住宿派左個管家來接我們,似足做戲既馬姐一樣。貼心既管家知我地未食午餐,仲叫的士司機車我地先去買外賣Jerk Chicken炸雞飯,又去超市掃手信,買藍山咖啡同聽朝早餐飲既橙汁。之後仲問我地早餐鍾意食乜,話成日招呼唔同既遊客,都做慣不同既早餐喎!真係貼心!港女話成個行程只係得continental breakfast,好耐未食過蛋,所以order了煎蛋。


約遠離市區15分鐘車程到達半山區,管家同我地分享左一D牙買加稅務知識。除左買野必定要俾超過百分之十銷售稅,仲要交教育稅、建設稅等等。。。就算自己無小朋友都要比教育稅,好似好唔公平咁。我地就對銷售稅感受比較大,其實香港人真係好幸福。


經過一段山路,終於到達今晚既住宿。($96-USD)原來係一間別墅,外牆正在翻新,有一個雷鬼人正在工作,見佢咁nice即時上去吹吹水,問佢咁大把頭髮唔怕熱及點洗頭之類,佢話搵條河,浸個頭落水,沖完就Shake Shake吓頭髮就OK喎,真有趣哈哈~ 管家之後仲要港女同身在英國既老闆娘Carol玩skype視像會議,Carol話希望日後有機會親身見面後,亦不忘叫港女去trip advisor寫個好評,港女當然在管家面前都向佢老闆美言幾句啦。

以下民宿既照片是我從booking.com搵到的



我間房


女係管家,男係司機


當我們食完外賣,貼心既管家知道我地要外出時,即時替我們call的士,仲係佢一大袋既手電借出一部比我地以便聯絡,並立刻替電話卡增值,嘩!咁貼心,唔怪知係booking.com有差不多滿分既評價啦!



Mo Bay係全國第二大城市,亦可能係全牙買加最出名既旅遊城市,因為遊覽加勒比海既郵輪都會停靠於此。市中心有兩處地方較為吸引,海邊係遊客區好多餐廳,而St. James區就有好多店舖既平民區,問過好多人都話St. James 大街係safe,所以珍惜呢個機會捨棄遊客區去後者行吓。消息來源也再三提醒,一定要留在大街,唔好入橫街窄巷「探險」。


St. James竟然一D商業化都無,極之地道,一個遊客都無,不知是否5時後郵輪遊客登船離去,還是集中晒在遊客區呢?相信這裡能感受到真正牙買加。
街道上全是當地人,所以只得我兩個黃種人係街上行走分外受人注目,而且有太多唔精神,爛身爛世既雷鬼人閒蕩,可能食大麻食到”Short左”,又有太多游手好閒既人係路邊兩旁上下打量我地,又有人主動上前兜搭我們,我無理佢地,雖然無對我們做過D乜,但就感覺極度不安。好在市面都好熱鬧,又撞正學校放學,所以印象尚算正面。
我地已經好醒,出門前只帶足夠既現金、及一部後來唔見左既傻瓜機,在街上一影完即時收埋,兩手空空感覺安全D。(由於只帶遺失既傻瓜機,所以今日珍貴照片通通無晒⋯)
係這區打醒十二分精神略略咁行左一轉,超市雜貨肉檔菜檔電器服裝店統統都有,十足十一個巨型市場。當地舖頭大多圍晒鐵絲網,舖內再有一層鐵網,只剩下好似睇完醫生既取藥處來一手交錢一手交貨,可見當地治安認真一般。另外發現當地超市基本上已被華人壟斷,入到一間華人超市傾計佢竟然係廣東人,覺得我地來這裡旅行好奇怪,仲話幾危險,叫我地唔好玩咁夜。 回程既的士司機竟然覺得華人超市好,因為能提供平價貨喎。

網上St James Street圖片


行街期間買了牙買加特產 — 蔗,回憶小時候回鄉探親食蔗既情景; 之後去一個商場內,一間由印度人經營既店舖買手信作婚宴回禮,$2.5-USD一個,咁抵緊係買啦!店主兩公婆好好服務,拎左一大堆俾我地揀,揀到興高采烈之際,發現帶唔夠錢,又無信用卡,結果只買了16個⋯ 好在佢地都無嫌我地運桔,而閒談間佢地都提及曾到香港探朋友。


買手信後只剩$300-JMD即($28-HKD),由於開始入黑唔敢周圍行,見到間係牙買加常見既地道快餐店Patties,價錢好平,食了一個牛肉批,另一個就由於無晒D相,食左D乜都唔記得了⋯ 只記得飲品都無錢買,我唯有面矇矇去問店員拎水飲。
天已差不多黑齊,櫥窗外既街道仍然熙來攘往,似足旺角行人專用區一樣。差不多食完打電話比的士司機來接我們,等左超過半小時先到,期間港女打過一兩次電話俾佢,佢都係話on the way,係危險區域都咪話唔驚!


返到住宿上天台食蔗飲啤酒,好涼爽但有蚊!一邊回想返今日感受到真正既牙買加。遺憾既係竟然無係牙買加飲過藍山咖啡,因為明天就要離開了⋯



依家facebook出左好多關於旅行既專頁,終於有香港人講牙買加了,打呢篇遊記前港女比左呢位仁兄D網上投稿我睇。佢比我更深度遊,去左牙買加好多地方,畢竟我今次目的是來Honeymoon嘛!佢都有去過Mo Bay,但就去左跟我完全相反既遊客區,感覺極度商業化,唔知佢見唔見到Mo Bay平民既一面呢?

16 則留言:

  1. 冇乜相睇我都睇晒篇blog.

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子係咪要讚你叻呢...XDDD

      刪除
    2. 多謝你地,不過有埋相我會多點回憶嘛~

      刪除
  2. 就係夜媽媽落的士,唔記得睇清楚,於是漏低部相機。

    回覆刪除
  3. 有馬姐專人服侍又有司機接送真係方便好多!!!
    究竟架相機係咩情況下唔見架呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢家住宿感覺好正架!
      哎呀基爾唔好咁心急啦,過多幾日就到啦⋯

      刪除
  4. 銀仔好勁,可以寫得返咁多出嚟!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我同港女都盡量回想,盡量記下,唔想忘記我地蜜月點滴嘛

      刪除
  5. 昨晚看網上資料講全球最暴力的50個城市,除了幾個美國和南非城市以外,其餘全部都是拉丁美洲,牙買加有好幾個地方都榜上有名。上次你問到不知何解洋人早餐「精簡」卻肥屍大隻,其實沒有什麼奇怪,continental breakfast 顧名思義是歐陸人的早餐,我的感覺是歐洲其實肥人不多,癡肥的都是美國人、澳洲人,他們的早餐才不精簡!相對上中國人的飲食沒那麼啖啖肉,也沒那麼多芝士牛油和甜到漏的甜品,所以肥佬肥婆較少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個網上資料都講得啱,有人講過係歐洲最多被偷被搶,但係牙買加就可能會死!
      之前小月都講過,可能人地早餐少,但正餐個量就大,一個人"隊"晒個pizza好dry好飽,我咁大食都食唔晒!

      刪除
  6. 銀仔, 我全篇睇晒架, 但最想就係投訴囉!!!!! 做乜樹幹朦左個樣呀, 好odd呀, 又冇唔見得光。如果真係要遮, 寧可搵隻公仔遮都好過咁搞法, 講到尾, 型仔靚女, 實在冇需要咁喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~~ 你真賞面! 但我唔識搵公仔遮住喎⋯

      刪除
    2. 所以唔好遮囉 ^^
      不過朦左個樣都比打格仔好o既, 打格仔會似d犯, 呵呵

      刪除