2015年4月29日 星期三

Day 12 擁抱加勒比(牙買加Negril)

(Day 12) 2014-11-12
住宿:Tensing Pen Hotel
行程:Negril
晨早起床,清新開朗~

瞓醒後大家都好回味昨晚海浪聲中渡過,咁嘈既海浪聲竟然令人熟睡喎! 大家都好驚訝!


起床食酒店包既早餐,原來continental早餐只係有麵包、粟米片、水果、乳酪等等,如想食隻煎蛋、火腿。。。就請另外俾錢! 以住宿既價錢來講,係當地都算天價,好心比好少少人地食啦!
@0700


0900早餐後,尋日check in 時book好既潛水公司約好來接我們,我參加了有牌潛水$40+5-USD,港女無潛水牌則報了discover diving$80; 教練英國人Ken,老婆德國人,話因為鍾意陽光與海灘,所以揀了在Negril開間潛水中心,並定居下來,有時仲會去外地入下潛水裝備,拖喼扮遊客避稅。我再一次睇會到老外,去追求自己理想,想做就去做,令到我追求自己既夢想更加堅定不移了。


我地D財物放晒係中門大開既店舖內,教練叫我放心,雖則只是相機及僅足以俾錢潛水既現金,香港都唔放心喇何況牙買加?


港女先由教練係泳池單獨接受訓練,上完堂後休息一陣就開始啦! 落水一刻先要係約2米高既岸邊跳下,港女猶豫了好耐先跳咋! 兩米跳海都咁猶豫,睇黎佢唔夠膽跳笨豬jump了。


海水算一般,珊瑚OK,見到龍蝦同埋石頭魚,Discover diving係咁上下了。根據教練講解,加勒比海域本來無石頭魚,係有水族館放生或被破壞時,入侵呢個水域,又知多樣野。


潛水後趁成身鹹水,接下來繼續水上活動,就係返酒店條木橋玩跳海,又影相又拍片可惜因唔見相機又無晒⋯ 

近岸邊發現有海膽,當然唔放過食新鮮海膽既機會,一於落去捉! 職員知我們想食海膽即時為我們準備好刀叉同碟,又幫我們潛入水捉海膽,佢話都有幫過客人捉海膽,但佢自己又未食過,而我自己當然都有捉啦,但太細隻,不太好味; 食緊期間仲嚇到路經既鬼婆面容扭曲咁叫oh my god! 使唔使呀⋯歐洲人食蝸牛、南美人食倉鼠(cuy),好似仲恐怖。


淺色應該唔係海膽,唔好食



及後再去埋酒店既泳池浸水,望著加勒比海,諗住自己身處未曾踏足過既地域。之後在某旅行網頁,見到一篇講酒店官方照片同現實不符既文章,呢間酒店既泳池亦榜上有名,我地又覺得都唔錯喎。



沖涼後去潛水教練介紹既巨型漢堡食午餐,每人一個巨型漢堡連飲品只係$17.50-USD,塊扒肉汁豐厚,餐牌介紹話塊漢堡扒係每日用牛肉新鮮自製,咁既價錢真係超值,從來未食過咁美味既漢堡包架! 同老細傾計期間,知道佢係加拿大人,老婆早年去世,佢一個人湊大個仔,趁仔仔大學畢業後,就來到牙買加開漢堡包店。因為好多熟客專程到牙買加食佢整既漢堡包,所以正打算去Montego Bay開分店。
@1500


沿途行街,有間紀念品店,睇啱D鎖匙扣用作擺酒回禮,諗住買60個鎖匙扣,$200-USD,20零蚊港幣一個,係就貴左少少,但夠晒心意,都唔夠有人買一粒名牌朱古力作回禮咁貴啦,但聽日先有,落左$20訂金; 講價期間思疑有人入黎買大麻,老闆娘即時係一個掛牆既膠袋取了碎濕濕既植物交左比佢,真係好似攞正牌咁喎!


沿路行兩旁被大大少少既酒店圈地作酒店範圍,即除左入酒店範圍先可去到海邊。即本地人無權享受⋯ 行去全球十大酒吧Rick's Cafe 睇遊客跳崖(LP講的),而路經各間酒店時,亦都見到當地人表演跳崖,想駐足觀看就要擺低幾蚊喇。(當然唔擺都得啦)(無晒D相)



行左一大輪,終於去到燈塔,另外有幾個歐洲遊客,俾一身雷鬼裝扮既人兜搭,不停講解景點,唔知佢地最後可否全身而退。回程再路經最貴既cave hotel 餐廳,之前香港既報紙雜誌都介紹過,但就來來去去都係嗰一兩張相,親眼所見覺得無報導睇得咁靚,睇黎佢地係無親身視察,只係靠網上圖片大吹一番,而且出發前酒店網價錢係我住既Tensing Pen兩陪,好在無中伏。
(貴酒店又無晒D相)
今次牙買加唯一一個雷鬼人照片,因為大量照片遺失了⋯






回程途中發現唔見左掛係相機袋,係巴哈馬買既行李牌,於是沿途金精火眼咁搵,都無發現...
返到酒店又無發現,問埋reception 及執房都無,睇黎我旅行途中唔見野而又搵得返既宿命要打破了…


大家都好唔開心,隊了4支啤酒,好眼睏,漢堡太大太飽又未肚餓,沖涼早抖!(港女按:去旅行瘦下來的原因之一)

@2000

19 則留言:

  1. 我上次(去年)去旅行都唔見左掛在"口急"上的行李牌。
    因為這個行李牌沒有紀念價值,算數!!
    喜歡的東西都是自己 KEEP住好點。。。

    回覆刪除
  2. 哈哈, 十幾年前去巴黎, 酒店包continental早餐, 第二朝夠膽死放兩片麵包o係枱面, 所以已經認定左continental早餐=冇啖好食, 你呢餐已經好豐富喇 ^^
    食海膽有幾賣桔呀, 堅搞笑喎 ~~
    最尾張相超超超超爆靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. continental早餐=冇啖好食, 我都係咁諗 :)

      刪除
    2. 原來我之前一直都無深究乜類型既早餐,因為咁次住貴酒店先留意到continental早餐⋯
      最尾張相竟然靚? 求其影的,多謝你~

      刪除
  3. 「continental早餐只係有麵包、粟米片、水果、乳酪」––––'Continental' 有那麼豐富?正確來說,'continental breakfast' 的定義是兩片多士+咖啡/茶+果汁。不過以你住的貴格住宿來講,期望高一點也屬正常。淺色的不是海膽,可以是什麼??

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來如此,不過我真係唔明點解鬼鬼個個都食到肥斯大隻? 香港人食咁多又瘦猛猛?
      唔知係唔係海刺或其他種類海膽呢?

      刪除
    2. 因為佢地食重磅扒,burger, 薯條....我地食得再勁, 都無西餐勁!

      刪除
    3. 咁又係,人地興食一人一個Pizza,唔興Share

      刪除
  4. 旅途上唔見passport最驚最煩,唔見相機就最揼心(>.<)
    見你果張在向海露台上伸懶腰的照片,真係勁羨慕^^
    燈塔和崖邊日落真係超級正,係咪同一地方影?

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家兩樣終於比我試均晒了⋯
      你都可以對住個窗口試吓噃,哈哈~
      最後幾張唔係呀,日落係另一間酒店範圍裡面影的。

      刪除
  5. 去旅行我唔肥都偷笑,無可能瘦下來的...

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女結婚時真係瘦了好多,可能同我旅行要挨苦呱! 哈哈~

      刪除