2015年4月20日 星期一

Day 11 海浪聲中渡蜜月(牙買加Negril)

(Day 11) 2014-11-11
住宿:Tensing Pen Hotel
行程:Kingston(牙買加) —> Negril


0530起床,喉嚨有點唔舒服,即時沖片維他命C飲先! 收拾行裝,鎖好門就將鎖匙交給管理處,天都未光摸黑出發。
0630 到達巴士總站check in
0700準時開車



車上竟然有free wifi! 較為落後既加勒比國家真係無諗過喎! 當然行駛途中訊號唔太穩定。


之前係巴哈馬時,當地人知道我地要搭呢程4小時既長途巴士都覺匪夷所思,並叫我地搭飛機喎! 4個鐘其實好短,咁我之前搭2、3十個鐘長途車,佢地咪覺得更天荒夜談? 難道巴哈馬人個個都好有錢?可能係生活於島國,從未接觸過長途車呱⋯


巴士公司提供兩條路線由首都京士頓前往Negril,分別是走南岸及北岸,車程都差不太遠,每日都有幾班車,其實點使擔心買唔到飛吖! 等於我無擔心過返大陸既直通巴士無飛賣一樣。
我選擇左北岸班次,車程頭個零鐘係個密林閉天既路上行駛,都幾特別;路經熱門既Ocho Rios(翻譯:8條河) ,最後停第三個站Montego bay 時,只得我地兩人轉另一架巴士繼續前往Negril; 巴士上播著雷鬼音樂,係來到加勒比海後最常聽見既! 個零鐘車程司機不停向我地介紹牙買加,講左好多旅遊資訊,講左好多有關雷鬼既音樂,好似旅遊大使咁呀!不過就嫌我英文爛,要同港女講⋯


司機話未聽過我要入住既酒店,當講個價錢要$240-USD一晚時,佢即時嚇左一跳,話呢個價錢當地係天價,除非包晒幾餐都勉強接受喎! 出發前上網搵酒店時,我都知牙買加一直流行一個價錢全包式招待客人,其實我將入住既酒店應該唔係全包,比個司機咁講我都有點驚被坤添⋯


到達Negril,有酒店約好既的士接送$15 -USD,剛才個旅遊大使正努力遊說的士司機免費車我地去市集行一陣,當然不得要領啦! 而我則去巴士站旁既找換店換點當地錢。


一踏入間酒店範圍感覺已好正到喇! 先去Check in,職員話我選擇好既房間South Pillar只能住一晚,因為第二晚有人入住,所以要搬房間,仲比左好幾間房間我地選擇tim,我就話等我地親眼睇睇先再決定吧! Reception 有好多活動既單張,我地就Book左潛水; 影婚紗都有,但太貴了無幫襯。
於是去到我地入住既獨立超高腳屋,酒店取名South Pillar,顧名思義整間屋用四條石柱支撐,有幾層樓咁高,今次又學識個英文勒! 房間只望到個無敵大海景,其餘三面被樹林包圍,私隱度滿分! 而房間下面正正係被海水長期侵蝕下形成了海蝕溝,所以海浪聲像還迴立體聲一樣,置身其中好似被大海包圍咁呀! 對剛才”旅遊大使”既疑慮無晒,跟出發前網上見到既照片有過之而無不及呀! 二千多港幣一晚既Honeymoon亦絕對物超所值!

之後參觀埋第二晚可行入住既房間,有D係更大既,但是最後都選擇返景觀一流,溫馨浪漫既Pillar,只不過由South Pillar搬去North Piller啫~








半開放浴室係地下條柱後面


安頓下來,諗住平D去酒店對面既地道餐廳食遲來的午餐$2200-JMD($150-HKD)


食飽飽當然返去享受間房啦~ 漫無目的係度Hea,感受加勒比海浪聲,咁先係honeymoon嘛~

晚餐酒店食 +20%服務費 $43-USD

銀仔出發前DIY自製的

我都有跳,有相有片的,可惜唔見晒⋯

欣賞日落


食飽又係返房享受,同港女係床上傾計期間,不知不覺被海浪聲包圍瞓著左,竟然瞓著左都唔知! 半夜”紥醒"發現就好似中左迷煙咁,大家都無蓋被,無用枕頭。


讀萬卷書不如行萬里路之雷鬼音樂:(取自Wiki)
雷鬼音樂深受Rastafarianism(拉斯塔法里運動)影響,同時,隨著雷鬼音樂風靡全球,拉斯塔法里運動也得到了廣泛傳播。現在,據估計全球Rastafarianism信徒已經超過100萬人。
鮑勃·馬利Bob Marley,1945年2月6日-1981年5月11日)牙買加唱作歌手,雷鬼樂鼻祖。他將牙買加雷鬼樂(Reggae)帶往歐美流行音樂及搖滾樂的領域,成功將牙買加雷鬼樂傳入西方,對西方流行音樂產生巨大的影響,後世尊稱他為雷鬼樂之父[1] 他以充滿激情、力量、鬥志的靈魂之聲,獲譽「首位第三世界的流行巨星」,實踐了音樂無國界的理念。而作為反種族主義的音樂鬥士,他長期致力於牙買加社會運動,他的音樂包含寬容、博愛及信仰,至今仍被國民視為牙買加的民族英雄。
雷鬼樂的節奏一般比斯卡或慢拍搖滾要慢[5],其特點是較慢的節奏、吉他或鋼琴的弱拍、強調第三拍,以及由切分音組成,旋律性的低音線,這些特質使雷鬼樂不同於其他音樂。



我返香港後都經常聽Bob Marley音樂,來懷念一下牙買加風情架!

22 則留言:

  1. wow, 好嘆呀!
    出門能夠遇到"旅遊大使"呢類好人, 一定會更喜歡個地方!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 唔知點解呢個行程同港女最回味,竟然係呢個最危險既牙買加呀!

      刪除
  2. WOW.....真係要嘩嘩聲至得。
    景觀同天氣都靚到無朋友。
    Honeymoon絕對物超所值!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這國度雖有點危險,但反而令到這裡更珍貴,像一顆名珠一樣呀!

      刪除
  3. 個海又清又藍,人間天堂呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係無諗過跟上網所見既相有過之而無不及架! 太興奮啦~

      刪除
  4. 靚到暈!你去影埋相我地睇咪得囉!我都係冇膽去。哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好! 咁你跟實啦! 由銀仔帶你眼睛遊加勒比海~

      刪除
  5. 嗰條木橋我應該都唔敢行出去,唔好話跳!
    間房咁正,US240真係值!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩條橋都唔係必經之路,呵呵~
      真係抵到爛!

      刪除
  6. 啲門鎖看來好鬼化學喎.

    回覆刪除
  7. 完全無得彈!令人神往….. 不過,剛看完電影 Impossible ,有點陰影。

    「當地人知道我地要搭呢程4小時既長途巴士都覺匪夷所思」––––我估計並非當地人有錢,而是他們見你身光頸靚以為你好有錢,才不明白你何以選擇坐車那麼慳家。

    回覆刪除
    回覆
    1. Impossible講乜? 牙買加? 上網查吓先~
      係呢D地方點夠膽新光頸靚吖,哈哈

      刪除
  8. 仲要DIY自製? 唔係酒店包埋靚靚honeymoon 裝飾!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我只係普通book房,無book honeymoon package 呱。

      刪除
    2. 你係咪無講係honeymoon 呢, 好多酒店都識做.

      刪除
    3. book時有特登提及,可能佢覺得我地唔識做無報book honeymoon package呢,哈哈~

      刪除