2015年5月18日 星期一

Day 14 兩個世界(開曼群島)

(Day 14) 2014-11-14
住宿:不知名民宿
行程:Montego bay(Jamaica) —> 開曼群島


晨早起床,貼心管家已為我們準備好早餐,尋日話我地好耐無食過蛋,佢就整左奄列,加埋喺超市買的橙汁。管家仲話沖咖啡俾我地飲,點知係雀巢即溶,削左D。。。起碼都要用特產而又唔貴既藍山咖啡吧(會唔會諗得太過完美呢)
@0700



民宿替我們預約的士$15-USD去機場



坐的士落山時見好多當地人係馬路旁行,原來司機話當地市區內無公共交通,一係的士一係步行,所以你會見到好多人係條街度行,香港真係好幸福⋯ 問點解無公共巴士,原來只係城市外圍行駛,而市內既市民都係用雙腳行走喎,唔怪得出到世界級跑手。
的士再路經尋日行既St.james 大街,原來同海邊既遊客區只係一街之隔,即隔住昨日落車既巴士總站既"Pier 1”。 的士沿海邊遊客區行駛,酒店、貴價餐廳林立,果然與昨日行街既平民St. James 大街有天淵之別喎! 


係Mo Bay機場大出血,因為買左Puma既保特T、鐵牌、帽,仲見到藍山咖啡專賣店,但比超市貴太多,就算忘記買原豆,都係忍忍手了⋯(港女按:返香港跟同事分享了一包藍山咖啡粉,用美式咖啡機沖已經好好飲。)

0915boarding,再見牙買加! 我一定會再來的! 在飛機看著好似一個個波的山頭慢慢遠去~

牙買加收穫:藍山咖啡、bob Marley掛勾、鐵牌、T裇、當地冷帽,還有婚宴派晒既牙買加匙扣


下一站會去開曼群島渡過一過週末,今次選乘開曼航空Cayman Airways,由Mobay 飛過去全程35min,在機上雜誌睇到呢幾日正值海盜節,又可以湊下熱鬧。




到達英國屬地既開曼群島,幾年來暢通無阻既BNO,係我身上終於第一次遇到些少麻煩了。 係喎! 都忘記了連英國自己都睇BNO唔係太順眼,當然連屬地也不例外啦! 佢地好好奇香港即係China,為何我們有英國護照,相信亦發現跟他們自己手持既英國護照有些少出入,解釋一番當然無問題啦! 出得門多,發現呢個世界上大部份人都唔記得了香港有回歸一事,甚至真係有部份人唔知有香港呢一個地方添! 香港,太眇小了。


走出客運大樓,只見有多隻走地雞周圍巡視,彷彿踏進了佢地既地盤一樣。 機場有數間租車公司,格價一番後租左架最便宜既韓國車,都唔記得是”現代”還是”大宇”了⋯ 租車時原來可以用$2x-USD 即時造張臨時駕駛執照,我有國際牌當然唔使啦~ 取車時隻雞又走過來對住我們嘰嘰咕咕呀!


剛才招待我們既係菲律賓人,忽然諗起自己旅遊歷程裡,我地部分香港人眼中睇唔起既南亞裔人士(我絕對無睇唔起),他們係外國各層各業都可見到佢地,除了餐飲業,如係倫敦預約住宿既斯里蘭卡人,格陵蘭酒店reception既菲律賓人,博物館售票處等等⋯ 為何中國人大多係自己經營既商店、超市、中餐館工作呢?


取車後,一邊睇地圖一邊揸去近七里灘尋找港女係Airbnb book好既住宿。($2770-HKD三晚) 究竟呢個世界有幾多個七里灘架⋯

搵到今晚要住既住宿,無人應門,根據佢地係Airbnb溝通係話留條門匙係門口既地毯底,但就搵唔到,港女要打昂貴既長途電話比屋主,佢話唔記得留匙喎⋯


食完早餐到依家未食過野,好肚餓;午餐食Wendy’s,諗住會好似巴哈馬時咁抵食,點了一個漢堡包餐,一兜沙律,都係類似係巴哈馬既份量,兩個餐要$16-KMD,用App睇一睇,原來Cayman錢匯率係仲貴過美金,1對9.4,即呢餐要成$150-HKD呀! 差不多係巴哈馬既一倍既價錢呀!

國際金融中心、避稅天堂既開曼群島比我既印象係一個先進發達既島國,與關島類似,係七里灘附近一間又一間既大型酒店,沿路都有小型既shopping mall,而且白人較多,當然你會感到極度安全,與留左幾日既牙買加相比簡直係另一個世界,但就少了份異國風情、個性。 街上最常見係走地雞、蜥蜴等與人共存,揸車時就要經常停下來讓動物過馬路架!

先進發達既相無晒,得返D加勒比風情照⋯



食完再返住宿,屋主仍未見人,但鎖匙已在大門既地毯底了,上二樓房間放低行李,係機場攞既旅行指南睇睇開曼群島呢度有乜野好玩先~ 見一間騎馬公司Spirit of the West既黃昏騎馬有極高既評價,tripadvisor個個都比五粒星,於是就上網book左過黃昏騎馬,佢網頁介紹係海邊騎要濕水,換了沙灘褲,港女則泳衣打底就出發了。

網上照片


正常應該係有車接送,但我們即刻book即刻玩,所以自己揸車去島既北面,這一帶較為山卡啦,由於唔識路其間仲要港女打漫遊跟公司聯絡,搵了一段時間才搵到騎馬公司約我地既地點。 等呀等,見了一隊人騎馬路過,因為公司網頁稱1700開始,但我地等到1720先有人接我們,帶我地入樹林一個放滿馬既地方,有部份馬個身剛浸完鹹水個身濕晒無人打理,起初我仲以為係一個馬場,原來係一個咁既地方⋯


可能我地太遲報名,趕不及跟隨剛才所見既騎馬大隊出發,所以有專人帶領,而佢話可以唔使落水及濕身。 沿海邊行,這裡海邊應該缺乏管理,滿海都是海草,伸延到海中心,沙灘上也不時有垃圾,例如拖鞋、洗頭水膠樽等等,真是大煞風景⋯ 幸好有不算太美既夕陽。

活動期間我既坐騎經常被港女隻馬起飛腿踢,個導遊都叫我地唔好跟咁貼,但我隻馬又偏偏”Lawli賤”比人踢,於是我雙腳一夾,諗住超前的一刻,港女隻馬後蹄飛起,踢中我右腳上五寸下五寸呀! 嘩! 好痛! 即時睇住傷口流血,同埋開始腫大,腫到半隻雞蛋咁大呀! 帶隊位青年即時安慰並致電給老細,青年話其實我隻馬以前做開領頭馬的,但港女隻馬又唔like,從此就港女隻馬行頭⋯ 總之就兩隻馬互相唔妥啦! 即安排失當啦! 青年話可以終止行程,但我諗終止應該無得攞返錢,而且又開始左無幾耐咪好蝕? 見只係皮外傷,痛楚也開始減退,當然繼續行程啦! 
日落後開始有群蚊出沒,好似係蒙古時一樣,不太enjoy。


玩完天已黑齊,只剩下老闆等候,而馬匹就咁綁在樹頭。收錢時仲話無錢找,港女諗住佢隻馬踢傷我叫佢收平D,點知我地未開聲老闆竟然唔怕面矇,話round up當比tips帶隊個後生仔喎! 真唔明為何tripadvisor D人有滿分既評價架! (港女按:無mark低幾錢,而家上網頁睇返就要$75-US一個人,認真貴。)不過天都差不多黑齊,無謂糾纏。


島既北部比較荒涼,居民多數是加勒比海黑人,好不容易搵到間當地士多,諗住買D消毒藥水,點知直頭免費借消毒藥水俾我洗傷口喎! 落後地方既人情味果然唔講得少,港女就幫襯佢地買左枝水。
洗傷口時痛到標尿,因為要洗乾淨傷口上既沙石,以免發炎,看來餘下行程唔先玩水上活動了⋯


沿路返來搵野食,但餐廳好貴唔捨得食,晚餐都係食超市杯麵,買左一大樽V8、火腿、半打雞蛋、一包plain bun,來做聽朝既早餐。
觀察超市物價實在貴得驚人,可能島國關係,一斤菜要7-8十港幣,一棵蔥$1xHKD⋯ 唔知當地人要搵幾錢先夠使。離開超市時,見到當地青年足球隊籌錢去外國比賽,擺低左1蚊美金,少少無拘啦。


返回住宿,終於見到屋主,原來係一對阿根廷夫婦,他們搬來開曼群島既原因男主人搵到份銀行工,女主人就過嚟教英文。佢地一句why not就搬來開曼群島,傾談其間發現他們都熱愛旅行,仲去過唔少地方。 “Why not” 看來係呢個結婚蜜月旅行既重大啟示。

P.S. 今日又無晒D相,開曼群島都係重災區。。。


10 則留言:

  1. 你地可以諗番大概行程真係好利害, 我係靠d相回憶番架咋~~
    話時話, 雖然睇文字描述都覺得好痛, 但好在係你太太坐正隻惡馬, 如果調轉就更不堪設想! 呢間公司好唔掂喎, 要劣評呀, 明知兩隻馬唔妥對方仲咁樣安排, 仲好意思收tips, 唔叫佢賠湯藥費都偷笑喇!
    我要記住開曼群島先, 旅遊渡假區o岩我喎, 即係治安唔錯啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為始終係蜜月之旅嘛,盡量記返會好D既~
      真唔明呢間評價點解全部都五星⋯
      我同你視察過,呢個島絕對啱你架!

      刪除
  2. 好彩無傷筋骨,如果畀佢踢斷骨就大劑@@~~~~同埋今次有銀嫂同行,有多個人照應就無上次柬埔寨炒車咁徬徨!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩皮外傷啫~
      唔好再提上次,廢事港女又嬲,哈哈~

      刪除
  3. 嚇c人呀!俾馬踢仲流血添,有冇睇醫生呀?

    回覆刪除
  4. 你係咪次次旅客都受傷㗎?

    回覆刪除
  5. 我聽過一位養馬專家講,一群馬一定有一個大佬,然後成群馬都聽大佬話.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來咁⋯ 但我相信動物世界裡每個族群都係有大佬制,如狗一樣。

      刪除