2015年3月21日 星期六

Day 9 Nassau黑夜(巴哈馬群島Nassau)

(Day 9) 2014-11-9
住宿:Grant's Abode民宿$671
行程:Harbour Island —> Nassau


結婚後第一個早晨,先去尋日攝影師帶我地去既海邊影靚相,後來先知水中既枯樹原來係該島既景點,連postcard都有架! 不過今早水漲行唔到出去,亦無尋日黃昏影婚紗相水退時一片金黃色。 影相後再行去另一面既粉紅沙灘再次感受,並裝一樽沙作婚禮手信; 星期日關係,所有賣手信舖頭關門大吉! 想買手信都唔得! 於是去油站買杯麵、果汁同橙早餐返酒店食。





Check out 後去另一間地道小食亭食Harbour Island 最後的午餐,價錢平易近人,但份量相對小,都係呢幾日經常食既Avery's抵食D! 海螺沙律$13,seafood combos $10,當食seafood combos 食到一半時有一隻蒼蠅急降,而我眼明手快地攞起隻未食既大蝦,以免全部報銷。


距離開船仲有一段時間,於是係酒店lobby 上網,並找尋以遊艇碼頭作家既大海龜,可惜搵唔到。


1540開船,再見harbour Island 再見粉紅沙灘,因物價太唔合理,可能人生唔會再黎第二次了。

寄postcard

當地有呢D工藝咩?

睇唔出當地1729年已經有民主制度


船上大昏迷,到Nassau 已1900,天已黑齊了,見每人都有私家車接送及搭的士,我便同港女步行出大路,係碼頭附近一排既小食檔散發出濃烈大麻氣味; 行到大路諗住搵巴士原來已停止服務,咁早已停晒? 除了馬路有車,見唔到白天時既滿街遊人,舖頭也全部關門,行人路上只見無所事事既黑人,感覺有點危險,仲要比港女發脾4,我即時話佢已忘記作日既誓詞了…
呢D郵輪熱門島國,入黑後果然跟白天完全不一樣,因為主要既遊客入黑前已經上船走人了;最後經一個路人介紹,最後要搭平民殘舊白牌車,再三確認為$12-USD,起初有D驚,好彩司機都好好人,車我地到民宿。佢話市中心嘅舖頭喺遊輪客離開後就關門,所以街頭好早就靜到好似香港嘅深夜咁。


Grant's Abode民宿要$671,係港女係Airbnb book定既,房間不舒服,又有蚊,跟頭兩晚反而較平既阿Shuan民宿差太遠了,不過房東都NICE,同埋幫我地喺門口點蚊油⋯ 放低行李去返之前fish fry既地道食肆,有二十分鐘沿死寂既街道步行,又多流浪惡狗,有個住附近嘅人幫手趕一趕開。
食返第一次食過既goldie's ,當入到fish fry範圍已聞到濃烈既大麻味道; 晚餐份量仍是大碟,而當地烹調方法味道太濃,唔係太啱胃口。



瞓覺前隊埋尋晚酒店送既香檳,雖然無香檳杯,但比我係房內搵到個紅酒杯,飲到醉昏昏。

14 則留言:

  1. 「濃烈大麻味道」來自哪裡?大麻究竟是怎樣味道,我真的不知道,到印度多次都沒試過大麻曲奇/lassi ,在荷蘭呆了多月亦無品嘗大麻蛋糕,不知算幸運還是可惜。美國現在還有大麻pizza店,完全違反國際「麻醉品單一公約」規條。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度有大麻ice tea架.

      刪除
    2. 我真係唔識形容⋯ 聞落係燒緊一種濃烈既植物,不過當地真係好似攞正牌咁!
      荷蘭我只參觀過D舖頭,不過都一陣味! 你都去過唔記得陣味咩?
      「麻醉品單一公約」??? 係喎! 你專長!

      刪除
    3. 我都知歐洲好興隊草,不過奧地利都合法化有呢味野?

      刪除
    4. 奧地利合法嘅大麻產品係要提煉走令人上癮嘅成份. 除咗ice tea我仲食過古力.

      刪除
    5. 味道如何? 好想試呀!

      刪除
  2. 看來Nassau夜晚的環境唔係太適合外逛喎,好彩都平平安安無事發生最緊要

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信大部份加勒比島國都一樣,夜晚嚇死人!

      刪除
  3. 我只見識過加勒比島國熱鬧嘅一面,估唔到夜晚係咁...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你之前去Cayman嘛! Cayman差好遠,好似另一個世界咁架~ 不過因為太好,就毫無特色好似關島既感覺。

      刪除
  4. 影吓D 粉紅沙 來睇吓!我冇乜機會去o架喇!
    Grant's Abode民宿要$671,港紙!唔貴呀!有蚊就慘D .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無Macro鏡,好難影的,不過我仲有存貨,擺酒時派唔晒,可以比D你架~ ^^
      可能我覺得民宿要更平呱,哈哈~ 不過當地"梅得得"既中小型旅館都要過千就覺得好離譜。

      刪除
  5. 銀生, 帶住個靚老婆, 入夜前應該要番歸呀, 咁勇架, 嚇c人 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 無計,班船係要天黑至返到黎⋯ 哈哈~

      刪除