2015年3月15日 星期日

Day 8 情定巴哈馬(巴哈馬群島Harbour Island)

(Day 8) 2014-11-8
住宿:Valentine's Resort & Marina
行程:Harbour Island

今日係我地既大喜日子,並且搬到一間較豪華既酒店,就是替我們辦婚禮既酒店。一早起身喺原來酒店食早餐,之後就執包袱去新酒店。新酒店都幾慷慨,早一晚打嚟話可以提早入住,以便準備婚禮事宜。入到酒店房,都覺得性價比合理。港女一枝箭走去沐浴更衣,銀仔亦爭取時間淥咗兩個杯麵。

我地真係好彩,因為酒店之後爆水喉,完全無水用。香港人結婚,最多就係人,化妝髮型師、攝影師、兄弟姊妹、父母親戚一大堆,今日港女同銀仔一腳踢,搞到酒店房亂晒籠。約咗下午3點半出發,酒店職員3點鐘先拎份誓詞過嚟,銀仔不停練習,可惜主婚人決定用問答形式進行,白費咗銀仔一番心思。

我地住其中一間房

不知是否因為我們是結婚套餐才有呢?


有露台不過無時間享用

送香檳

呢條淘寶婚紗唔錯~



開頭諗住儀式用英文,會無咁入心。原來到嗰一刻,互相捉住隻手,聽主婚人讀誓詞,逐句問我地願唔願意,加上海浪拍岸嘅自然樂章,都會令人熱淚盈眶。不遠處有另一對新人喺十數名親友見證下結婚,而我同銀仔就只有主婚人、兩個充當見證人嘅酒店職員、攝影師,有一種「世界只得你和我」嘅感覺。其實我地已set好腳架影低呢個一生人一次的時刻,希望可以喺婚宴同賓客分享。可惜隨住遺失相機,呢個片段又變成腦海中的影像。

交換戒指、揭頭紗同埋簽咗一堆文件後,攝影師就捉住我地影相。本身個套餐係包一小時攝影,但結果係由剛才其中一位酒店職員,揸住高爾夫球車載我地去Harbour Island地標影相,就係一棵枯樹。日落時候剛好水退,又有一片金黃色,第二朝再去影相,已經行唔到出去。影完相就返酒店,沿路接受途人祝賀,本來自拍左好多相,但又唔見晒,只好在心中。由4點影到天黑齊,可見佢地都唔太計較。影相途中,撞到酒店常務經理,佢話今日酒店爆水喉,唔好意思,要請我地食飯補數。我同銀仔心諗,今晚終於可以盡情食。

酒店係粉紅沙灘上佈置一個"龍門架"來行禮



男既係官員,而女既係酒店經理及其中一個證婚人

以上結婚相全是攝影師影的,只不過係我懶得改浮水印


返到酒店房,已經非常疲累,本來打算沐浴更衣,但等極都未有水,所以就先去食飯。到達餐廳範圍,見到酒吧好多人,而餐廳就得一張枱佈置晒蠟燭、鮮花,咁大個人都未試過包場食飯,之後有客人想喺餐廳食,都俾侍應帶左去第二度。

新婚第一頓晚餐,銀仔本來都預咗食好啲,而家更加可以由頭食到尾。

麵包籃後,頭盤係水牛芝士蕃茄沙律,水牛芝士好似漢堡扒咁厚咁大塊。跟住係靚女餐飲經理推介嘅芝麻吞拿魚,日系菜式,吞拿魚表面略烤,蘸上芝麻,裡面係生嘅,點wasabi同豉油食,仲有小量中華沙律。

再嚟海螺周打湯,一碗兩份飲剛剛好。

跟住到主菜,叫咗一塊牛扒,同銀仔好想食嘅鬼頭刀Mahi-Mahi。牛扒叫咗medium,結果熟到不行,浪費咗食材。鬼頭刀就唔錯,而且喺香港食唔到,要珍惜機會。

食到呢度已經極飽,侍應話為我地準備咗甜品拼盤,我地話要一份就可以。拼盤有雪糕、朱古力蛋糕、青檸批、蘋果撻等,最後都剩返少少。難得唔使埋單,銀仔都留低咗貼士俾成晚幫手斟茶遞水嘅女侍應。

婚後晚餐,港女手機影既唯一照片


P.S.兩個人的結婚套餐盛惠1500美元,包一位主婚官員、兩位證婚人(酒店職員)、行禮場地的簡單佈置、香檳一枝、一小時攝影。當時的套餐不包房間,要自己加錢住一晚,我地揀了最平的園景套房,都要295美元咖(加21%服務費及11美元resort fee)。而家再上佢地嘅網頁睇,已經推出咗4日3夜的結婚套餐,不過唔知幾錢。



由詢問package到結婚當日都好滿意,可惜服務性行業好多時會out of sight, out of mind,或者過左海就神仙。同Harbour Island講再見後,竟然要追返佢地轉頭。結婚證書就等了個幾月先收到,結婚相就只得少量低解象相片,同攝影師、酒店職員久經交涉,都未及喺婚宴前收到適合晒大相的相片,非常可惜,只可以用slide show分享。執筆前,攝影師剛應承會寄返光碟俾我,希望結婚一周年前會收到啦。


By 港女

20 則留言:

  1. 其實佢哋想你哋結婚一周年又去多次,咁咪可以交收囉. 哈哈.

    回覆刪除
  2. 好感動...兩個人嘅婚禮先係屬於自己嘅,我最怕係歡樂滿東華式嘅婚禮,不過而家好興...XDD

    回覆刪除
  3. 真 sweet,恭喜。 不過銀仔仲咩呢排成日唔見晒啲相架。 下次小心啲喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係成個行程部傻瓜相機到唔見左呀! 下次,你同港女講

      刪除
  4. 兩個人的婚禮,簡單就是最浪漫^^
    係啦一周年時不如再去,一來又可以補影返啲相!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁貴仲去! 最緊要唔係D相,而行禮段片呀⋯

      刪除
  5. 一周年又揾定新地方去都得啦

    回覆刪除
  6. 我都覺得婚禮得兩個人先至最浪漫。不過以蜜月套房來講,浴缸實在太小了吧。自拍結婚照不見了,痛到入肉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個唔係蜜月套房,係酒店最平既房間咋!
      唔係自拍結婚照,而係自拍唯一既結婚片呀! 港女喊死

      刪除
  7. 實行計劃去多次, 結婚一周年之旅......@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁貴一定唔會去了!
      不過以後同年咪有籍口囉 XP

      刪除
  8. 結婚相就只得少量低解象相片>>唔係原size解象度咩?佢地用咩相機o架?咁有冇用你個大機影結婚相呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 低解象係因為佢用fb或壓細左send比我地,叫佢用google drive又唔用⋯
      當日行程咁緊密點set腳架自拍呀? wakaka~

      刪除
  9. 悉心安排又浪漫溫馨的婚禮!周年紀念時會到什麼地方旅遊兼慶祝?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個悉心安排係出自酒店啫,唔關我地事,哈哈~
      其實又無乜特別諗周年去邊喎,不過都係想去邊,就去邊啦~

      刪除