2013年5月28日 星期二

告一段落

Yahoo blog 又變,仲係越變越差! 我經營了銀仔流浪記近十年,經歷yahoo blog既變遷,但今之次轉變真的接受不了... 依家每篇文章限制為16000個「字元」,係「字元」,並不是[字數]!!! 即所有「文字」、「符號」、「空白位置」、「插入的圖片」或「變更字體呈現方式(如:字型大斜體等)時所使用到的html語法」,皆包含在16000字元統計數量中。

即叫人唔好開新既段落,唔好隔行,文字唔好放大或加顏色,甚至連相都唔好post,因為post一張相都起碼30個字元或以上... 更變後我根本就唔夠寫一日既遊記,而且係[小編輯]blog裡都有好多人留言!!!

Yahoo咁做即係趕客,我仲想寫埋極光之旅,依家都無心機再post lu…經營了近十年既遊記亦無奈暫告一段落,唯有等yahoo blog再變返好先,或另覓另一個家多謝大家,有緣再聚~



以下係我與yahooe-mail內容:

========================

之前我話幸苦打好既遊記,存為草稿後無左一半,再試結果也一樣... 及後你既回覆係 [當您發表文章或留言有顯示不完整的情形發生時,請您檢查所發表的內容(包含:文字、圖片、html語法及空白格...)是否超出系統限制,請您縮減字元或者將內容分開發表即可。 單篇文章字元上限為16,000單篇留言字元上限為 4,000]

編輯,我想問你有認真處理嗎? 我用了yahoo blog近十年,有異常狀態我唔識分嗎? 我呢篇blog比之前既blog文字少一大截,唔好講話4000,400字都無呀!!! 再者我係你"小編輯的blog"上都見到有好多人留言,係遇到我同一樣既問題... 請正示問題,唔該。

=============================================================親愛的銀仔,您好: 

多謝您的查詢。 

關於您報告的問題,目前Yahoo!BLOG 每篇文章字數已設有上限,其限制為16000個「字元」。所有「文字」、「符號」、「空白位置」、「插入的圖片」或「變更字體呈現方式(如:字型大斜體等)時所使用到的html語法」,皆包含在16000字元統計數量中。



若當您發表文章後,如有發現文章內容呈現被截斷的情況,建議您可先確認總「字元」數量,是否已超過上述統計數量,若有造成不便,還請您多多包涵。



提提您:若修改已發表的舊有文章,亦會有上述限制。



最後,若您確認有關網誌內容中所含的「字元」未超過此上限但仍無法顯示完整的內容,請您再次回覆本信,並提供以下資料,多謝。



13 則留言:

  1. 呢一篇blog,就剛好16000字元,因為又比佢cut左尾部

    回覆刪除
  2. 銀仔, 我之前見有篇blog d字型變左樣, 我就edit一下, 之後就發覺尾段唔見左, 原來唔係我個blog有問題, 而係新規定
    [Venus回覆05/31/2013 09:00:50]噢, 已經一排冇上精選lu, 難得yahoo編輯欣賞, 都開心o既
    我覺得編輯o係今次件事都慘呀, 我地唯一係反映到俾佢知, 其實都唔係佢o既決定。我覺得限額要set, 但16000字元實在太少
    [版主回覆05/31/2013 01:44:27]係喎! 我記得你仲成日上精選Tim... 我覺得限幾多張相都可接受,好似以前咁限20張,但限字元就••• yahoo話比人長篇大論既文字攻擊, 老實講,其實文字又真係佔幾大容量呀!會唔會爆Server 呀!!!
    [Venus回覆05/28/2013 23:55:11]好煩囉, blog主想寫幾多字貼幾多圖, 咪由得blog主自己話事, 我一向都係長篇大論型, 有冇人睇都唔緊要, 最重要係自己想寫, 記低旅程中想記o既事, 連相同格式都計字元, 真係唔知講乜好, 點算呀, 仲有邊度好用呀? 我都用左yahoo blog好多年喇

    回覆刪除
  3. 噢!地利 Oh!tria2013年5月29日 凌晨4:04

    乜e+咁架.
    [版主回覆05/31/2013 01:45:10]火滾

    回覆刪除
  4. 我話興盡而返,你就「嬲到爆而返」。咁咪睇唔到你影北極光?亞虎今次真搞亂檔
    [版主回覆05/31/2013 01:47:02]係㷫盡而返!
    唯有等,轉會又唔捨得,可能好快攪返好呢〜

    回覆刪除
  5. 同是天涯"淪落"人, 真係同聲一哭啊. 以後日子怎過. 阿虎太不義了.
    [版主回覆05/31/2013 01:49:13]你睇佢小編輯個blog,好似話比人惡意大篇文字轟炸喎! 不過都唔使斬腳趾被沙蟲架!

    回覆刪除
  6. 哎~你仲有團火去email比馬虎查詢,我就簡直係等佢執粒,用得一日得一日。唔好放棄,去第二度繼續寫啦,記得留低個新地址呀~
    [版主回覆05/31/2013 01:50:41]如我轉一定通知••• 但係真係用左好多年,唔捨得•••

    回覆刪除
  7. 原來係咁, 我仲似為自己攪錯D乜添,太過份啦!不過我寫開真係唔捨得,我都係back up好D舊blog穩陣D啦!
    [版主回覆06/05/2013 04:26:04]yahoo攪掂番啦! 我不嬲都係word度先寫,然後copy落黎架~

    回覆刪除
  8. Petite poupee @安提比2013年6月7日 清晨7:31

    原來Yahoo 咁攪法, 真係趕客, 揾鬼用啦!
    [版主回覆06/21/2013 02:01:23]攪返好啦~

    回覆刪除
  9. 同病相憐. 我都好心淡. 不過最近又解禁, 試下繼續寫囉.
    我好多舊旅遊blog全部圖片唔見晒只剩文字, 心都痛埋. 想重新補回圖片又要好多功夫, 無奈.
    [版主回覆06/22/2013 03:14:42]好彩依家yahoo攪掂番,你知用左咁耐唔想轉嘛~

    回覆刪除
  10. 集體搬家也要找個好一點的,大家一起找,然後一起搬家,這樣就可以保持原來的網友了。
    [版主回覆07/26/2013 19:08:21]嘿! 見yahoo 又攪返掂就繼續用啦~
    不過用左咁耐,真係唔係話轉就轉...

    回覆刪除
  11. 我都得係咁話, 尤其識左六,七年的blog 友!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也發覺有d字唔見左, 咁你唔見左d字, 搬家後有冇出番來?

      刪除
    2. 我當時已無再post啦~

      刪除