2013年5月11日 星期六

Day 2 品味英倫(英國利物浦)


2012-09-22(Day 2)
住宿:無名B&B
行程:多哈 --> 倫敦--> Liverpool


晨早0730終於到達倫敦希斯路機場,呢程機最易過,因為基本上全程瞓足,雖然不太,但真的多謝一位老友令我既空間咁舒適呀~ 長途機尤其重要!

過關時雖然人好多打晒蛇餅,個牌仲話要45分鐘tim••• 不愧為全球最繁忙既機場呀! 但係D關員效率好快,十多分鐘就到啦!特區護照只係問左幾句就蓋印,可能我答得夠詳細呱!當我答個關員話將會去Greenland時,佢即時流露出驚訝既表情••• 拿!唔好只係話我淨係識唱衰本特區護照,好都照講••• 一次啦!因為順利過關係應該既!我一直都講,有直航機既機場,特區護照都不太大問題,考驗就遲D睇吓啦!


終於踏足曾經係我地香港既宗主國啦! 心情有點複雜••• 於是即時去Underground, 用人地借既Oyster咭去便利店增值,Oyster咭即係等於香港既八達通咁用。
由於要馬不停蹄去利物浦,一早係網上book定既Vigin公司既火車,因為一早book定平成半架!而坐利物浦既火車就需要係地鐵Euston站既火車站搭。所以轉幾程地鐵,要去到Paddington既售票機用credit取票...

當去到車站既售票機時,前面個人一挪就要挪十幾張飛,起碼攪左十多分鐘,而我排隔離個部機又壞機! 浪費左好多時間去取車票••• 眼見book定既火車未必趕得到,不過都要盡最大努力,跑上跑落搵月台再轉車,去到Euston車站又要一抽二能跑去火車站,最後都係趕唔到1315開出既火車••• 好在票務處staff免費幫我地改一小時後開出既火車咋~
自到達英國開始,沿途有同不少人交流,他們全都十分nice,同我係香港認識既大部份既英國人一樣,仲好鍾意講笑Tim~ 就好似先前要改火車票個職員一樣,我地遲到要改車票,怕佢要收charge緊係先講出原因啦,當講出先前所遇到既原因時,佢竟然話你應該用機關槍去數射部機喎••• 哈哈〜 我終於體驗到陶傑所講英國人既幽默啦~



兩個零鐘既車程,沿途風景很美,有馬有羊,有一卷卷既禾桿草,不過我真的太眼瞓了,
Zzz•••


1415
準時到達利物浦,好容易行幾條街就搵到預約好既民宿。民宿係兩個馬來西亞女留學生租既,有兩房既單位,佢地就住同一間房瞓錄架床,另一間就租比遊客。 放低完行李,著到靚靚就出發去食Afternoon tea!

食既地方係Hilton酒店,講明要著smart casual... 而我亦都知英國好人靠衣裝既,著得衰D有錢都無得入! 因為出發前特登睇返陶傑既細說名城來了解多一點英國,陶傑主持得風趣又生鬼••• 所以我就帶左件裇衫等斯文服飾,同我稍後既行程格格不入•••亦都令到我既行李,史無前例咁多咁重呀! 於是換噃套靚仔衫就出發啦! 我亦都係旅遊中史無前例咁靚仔架~
一般港女對Afternoon tea 趨之若鶩,同行既港女亦都一樣啦! 所以呢個節目係特登為佢而設既!
堂堂酒店Afternoon Tea 都唔係好貴, 都只係£13一個人••• 香港普通既Afternoon Tea都唔得啦! 仲要係英國玄門正宗喎! 不過見到D人原來牛記笠記都食得喎!仲要有枱西人女人講野鬼死咁大聲Tim...其實我以前背住個背包一定唔會食呢D感覺貴價既野,不過自從同港女後又改觀喎! 如果一餐合理既價錢,又可以了解到當地既文化又真係唔錯,值得嘗試噃~ (雖然用百幾蚊食三文治同cake我唔識太懂欣賞)
食呢個afternoon tea,我不禁又話隔離個港女:拿!使乜係香港成日諗住扮上等人用二百幾蚊食afternoon tea,去旅行食玄門正宗既野啦! 仲平過香港,仲要係酒店喎!

早前係 IFC商場見過人食,係商場既open area一枱枱坐晒係度,價錢貴之餘又無格調!





The Beatles
博物館要£13,就算唔係fans都好值得睇。我就特登出發前,做定晒功課,聽左好多Beatles既歌架~








Yellow Submarine~




離博物館不太遠,見個日落咁靚,即時叫杯啤酒欣賞美麗既日落 £3•5; 之後就索性係度食埋,來英國必試既Fish & Chips £8.5 由於D Afternoon Tea 都未消化晒,所以兩個人食一蝶••• 真係好美味呀! Fish係成條架! 咁既價錢香港都唔得啦! 我發覺,英國既物價比香港還要抵呀~

食完
fish & Chip B&B途中路經投注站,為聽日入場睇波落左注來刺激吓先~









6 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2013年5月12日 凌晨3:54

    如果唔係太貴,一餐半餐,體驗一吓都唔錯.
    [版主回覆05/17/2013 18:21:18]無錯! 好似呢餐Tea咁,仲平過香港,更加一定要食啦~

    回覆刪除
  2. 一睇個白琴,就知係 John Lenon 嘅 Imagine。我絕對唔係 Beatles 迷,但 Imagine 的確係首好歌。
    英國而家家道中落,通街窮鬼,仲邊有人有心情去扮紳士?
    [版主回覆05/17/2013 18:20:13]我都唔係Beatles迷, 歌中呢句"Above us only sky" 最正,我覺得做人最緊要信自己!

    回覆刪除
  3. 點解你咁轉折去Paddington station. 由機場搭慢地鐡出去是45 mins / 8 pounds.
    [版主回覆05/28/2013 18:58:41]下次識啦,thx
    [Sydney回覆05/19/2013 21:41:56]火車呀!
    [版主回覆05/17/2013 18:10:50]我都係搭地鐵喎, 乜唔使轉車可以直達咩? 其實我都唔係好清楚,一切都係同行港女安排,哈哈~

    回覆刪除
  4. 下午茶享女性心目中的魔力,你。。。係唔會明㗎啦。
    [版主回覆05/17/2013 18:08:33]絕對係... 正如男人鍾意打機玩車一樣~

    回覆刪除