2012年2月9日 星期四

Day 19 養精蓄銳(阿根廷Humahuaca)

(Day 19)2011-02-24
住宿 :Hospedaje Hostal (價錢唔記得)

行程 :Resistencia(阿根廷)
—> Salta —> Humahuaca



0930到達阿根廷北部既Salta,尋晚既長途巴士又係勁好瞓呀!搭完長途車都唔覺攰,好精神~


我決定去一個再細D既北方小鎮Humahuaca留一晚,我覺得小鎮會較為吸引,而且要為進入玻利維亞既作好準備!
點解要作好準備?因為比較近邊境之餘,海拔也較高,以便適應高山反應!



於是係Salta坐去邊境小鎮La Quiaca既巴士,係途經Humahuaca中途站落車,$72-Peso($144-HKD)



La Quiaca附近奇特色彩鮮艷既山坡







一落車,見好多背包客坐呢班車去玻利維亞呀!睇黎呢個小鎮都係一個幾熱門既中途站噃~ 


搵到住宿落腳後,開始慢慢參觀小鎮~ Humahuaca小鎮位於阿根廷北部山區,海拔超過2000尺,感覺較為荒蕪落後






四圍長滿有高過人既仙人長,居民既服飾十分獨特,與玻利維亞人既傳統服飾一樣呀!起初我以為呢D就係玻利維亞人,於是詢問下方知,原來佢地係阿根廷人,不過服飾就一模一樣啫~


呢度再睇唔到,有人週街攞住熱水壺同杯飲Mate茶,總之呢個北方小鎮既風格,與早前去既城市截然不同啦! 看著穿著傳統服飾既居民,感覺到離玻利維亞不遠了~










晚餐食餐好既,而且今晚要早D休息呀! 因為呢度成三千尺高度,有些少高山反應,個人感到迷迷糊糊,要盡快適應高山反應呀! 今晚啪左粒衛生處開既高山症藥,醫生話由三千米要開始早晚食啦! 返到酒店仲落大雨Tim! 係天井曬既衫濕晒⋯











聽日就要闖關去玻利維亞啦! 要入玻利維亞國境,對於我地中國人黎講亦都困難重重,手持特區護照既香港人如要申請Visa
(1)簽證申請表
(2)效期6個月以上之護照
(3)要無犯罪紀錄證明
(4)旅館訂房記錄或經公證人認證之邀請函
(5)機票訂位記錄
(6)財力證明及
(7)黃熱病疫苗證明等。審核時間要半年


仲有仲有,香港無玻國領事館,要去北京攪,去北京攪都幾有難度! 仲唔係一定批!咁即係做唔到以上第4、5項喇!如果買晒機票頂埋房攪埋邀請函先唔批迷大獲!即係攪簽證就無可能啦! 仲有第三項•••真無聊⋯


領事館網頁不獲簽證既名單,簡直水蛇春咁長呀!仲要半年審核!

而網上既討論區,見到有勁多闖關失敗既例子,包括果D可以唔使Visa入境既中國人,例如有人持加拿大護照既香港人,理應唔使Visa,但個關員指出佢既出生地係香港,即係中國人就唔比入境喎•••
總之,佢地見到你係中國人就百般留難喇!


再者玻國曾經07年唔批簽證比所有中國人,包括台灣人及香港人!


好在•••我地殖民地出生既,仲有BNO可以用,BNO可否進入玻國就真係好含糊不清,不過網上可以見到亦都有成功入境既例子•••我過左18年期,都為左玻利維亞
特登去用$1800續期咋!


點解仲要去呢?
迷因為早前youtube段天空之鏡片段囉!呢段日本NHK拍既秘境被網上瘋狂流傳,當我係朋友”醬爆”facebook度,睇過佢share出黎呢段片後••• 可以用震撼黎形容呀!!! 我當時決定一定要去呢個地方! 所以呢個南美行程,其實最大既目的就係要去"天空之鏡"勒!











2 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2012年2月12日 清晨5:10

    玻國同中國人有乜仇口呢??
    [版主回覆02/12/2012 21:25:59]我都想知呀!

    回覆刪除
  2. 請問Salta坐巴士去邊境小鎮La Quiaca 要幾耐呢?一日有幾多班車?唔該晒!
    [毛豬豬回覆03/30/2012 09:47:38]都已經幫咗好多啦,唔該晒呀!
    [版主回覆03/30/2012 01:41:02]睇返本LP話要7個鐘呀... 一日有幾多班車就唔太清楚,因為語言不通,通常身體語言來買飛,又無時間表show出黎,問唔到咁多野~ 我只知我搭果班係朝早...sorry幫唔到你~ 不過都好易買飛既~

    回覆刪除