2012年1月30日 星期一

Day 18 再見巴拉圭(巴拉圭阿松森)

(Day 18)2011-02-23
住宿 :巴士上
行程 :Asuncion(巴拉圭) —> Resistencia(阿根廷) —> Salta
 

今朝放棄酒店包既早餐,要瞓到自然醒呀!

坐長途巴士前
決定係巴拉圭食既最後一餐
又係食牛排
又係係酒店食•••


今餐仲正! 由於午飯時間,無乜人据扒,所以order先即燒,唔使燒到D牛排熟晒!
D肉好鮮嫩好好味呀~

咁樣一站試既既旅館又真係幾方便喎~讚!




仲記得尋晚係度一路食,一路欣賞電視中既南美自由杯球賽,將上網搵到我最愛既守門員,已退役十年既巴拉圭門將捷拉華特既相片,比隔格離一齊睇波既食客同職員睇,一睇佢地能即時講出名字,個個都讚好呀!
雖然佢已退休超過十年,係當地人氣仍然高企噃~

食完就離開酒店去對面既巴士站,好彩早十秒到,一到巴士站就傾盆大雨,又再一次證明得到上天既眷顧喇~ 唔使淋雨~


上到巴士後看見整條街道已變成一條河流咁呀! 唔知係迷巴拉圭係正阿瑪遜雨林旁邊,經常陰晴不定呢?


中午開車,超長程巴士開始啦!計埋轉車等候大約要20個鐘架!再見啦價廉物美既巴拉圭~







係車上打吓機,瞓吓覺; 打機係打手機上既模擬器,兒時愛Game超任既龍珠,呢隻game係旅途上都陪左我唔少時間,亦都浪費左唔少時間! 因為要升Level⋯ 下次去旅行都唔會再煲機啦! 會錯過好多車上欣賞風景既時間⋯


6個鐘頭既車程好快就過啦! 係晚上七點幾到達阿根廷既Resistencia等候轉車,天空正是金黃色既黃昏,很美!



晚餐係巴士站內食好硬既包,唔係包就牛排,呢D就係阿根廷主要食糧⋯ 巴士站既普通餐廳都有wifi,真係好呀~






呢個巴士站特別多流浪狗,南美既流浪狗全以大狗為主,就係呢個巴士站,就有比D毛摭住隻眼既大笨狗,同一隻拉布拉多喇! 有得上網時間過得真係快,好快就到2200開車啦!原來呢班車都包晚餐架~

下篇請前往阿根廷篇 Day 29

 
 

1 則留言:

  1. 銀仔 : 其實巴拉圭/阿根廷及巴西,大家有沒有時差呢 ??

    mandy0110
    [版主回覆01/07/2013 18:54:34]唔記得左tim...

    回覆刪除