2012年2月16日 星期四

Day 20 順利過境 Yeah~ (阿根廷La Quinca)


2011-02-25 (Day 20)住宿 :唔記得名既Hostel ($ 50-HKD)行程 :Humahuaca(阿根廷)--La Quiaca--> Villazon(玻利維亞) -- Tupiza
高度:海拔 2929M

今日要係阿根廷北部入境玻利維亞揀呢條路線就係因為少香港人係呢個關口入境亦都搵唔到有留難香港人既個案•••
闖關成唔成功呢?去唔去到天空之鏡呢?好緊張呀!




落雨落足一整夜瞓醒後成條街濕晒出發前去買D乾糧上路先一路搵麵包舖就一路有隻跟尾狗途經有肉食都唔去爭食直至去到巴士總站可能去到其他狗既地盤先比其他狗趕走咋!係咁跟住晒, 唔通想我養佢?



Humahuaca
呢度係中途站1010開既巴士兩個零小時就到達邊境小鎮La Quiaca


開始見到駝羊啦~



去邊境既巴士票

到總站,我當時坐係上層既車頭
所以未落車已被一班大約6人既內地同胞Target一落車就有其中一個人問我地識唔識講華語問呢度係邊度喎!
佢地竟然連身處阿根廷都唔知呀!話諗住去首都喎! 不過連叫咩地方名都唔識... 我問佢地點解會係呢度竟然答唔知點解來阿根廷做乜又話唔知喎!!!
最涉及到我既係竟然話頭先過關被拒喎!話比佢聽先知果面係玻利維亞咋!
大老呀•••我地一陣就要闖關而玻利維亞出名就係留難唔比中國人入境
真係比佢累死••• 希望一陣關員唔好似為我地係一伙啦...


•••真係要寫個服字D某部份內地同胞呀! 唔識講都唔緊要你要進入人地國家係迷應該準備好先連去邊度,點樣黎到呢度連咩目的都唔知!
(佢地既目的唔講,一定係唔見得光啦!)

唔怪得中國號稱強大不過國民就連第三世界既國家都不如大陸護照隨左去邊都要簽證之餘過關時仲要比人諸多留難••• 都係多得好多上述咁既同胞唔怪得揸中國護照(包括特區護照)都比人留難啦!

呢件事又令我諗起幾年前入境馬耳他時既不快經歷當時因為教兩個唔識填入境咭又唔識講英文既內地人過關攪到我本特區護照比關員驗屍咁驗盤問左十幾廿分鐘仲話好多中國人偷盜入境••• •••希望一陣可順利入境啦•••

離開巴士站後只要跟住背包客就可到達邊境啦!邊境好多當地人出入好似無掩雞籠咁穿梭邊境不過佢地都係當地人•••見有人係路旁排緊隊包括有背包客當然排埋一份啦~

排頭位既十幾個貌似當地人離境手續都辦左超過一個鐘等左好耐好耐•••感覺有點唔老利呀•••


果十幾個人過左關後,辦手續就比教順暢,
最後係一個窗口仔就好快辦好離境手續⋯


過左橋就係玻利維亞國境啦~

到玻利維亞呢邊啦!緊張緊張! 辦入境既地方係一間好細既屋仔只有兩個窗口排隊時拎住本貌似英國護照既BNO,個心卜卜跳⋯ 而且默念住老作既英國地址因為怕比佢為難攞個地址黎大返佢!


輪到我們啦!
正當我扮淡定時個關員收左張入境咭後就係BNO上蓋印啦!
Yeah!!! 
入境後,即時開一枝一早買定既氣水來慶祝先~



下一篇開始
記載在玻利維亞, 秘魯, 智利復活節島篇



1 則留言:

  1. 請問佢有無詳細睇過你本BNO呀?例如睇吓出生地,對吓張相咁呀?
    我準備2013年去,都係準備喺呢度入玻利維亞,好擔心入到境...
    [版主回覆07/11/2012 00:17:09]唔好意思咁遲先覆...因為睇唔到你留言...我去果時無呀! 因為我過既關口比較小香港人過境,你上網d討論區搵資料時就會發現,9成港人都用秘魯既同一關口入境,有好多唔成功tim! 我都唔明點解唔自創行程,係要博一博既!

    回覆刪除