2011年6月4日 星期六

Day 8 得個"行"字(阿根廷EL Chalten)

(Day 8)2011-02-13 
住宿 :Hotel Los Dos Pinos 價錢唔記得
行程 :EL Catefete —> EL Chalten







今日搭尋日book 好既巴士去EL Chalten (Day trip),去感受吓呢個被遇喻為行山者既天堂,聖地!







\



兩個零鐘既車程到達EL Canlten,呢個小鎮只係比到我兩種感覺,就係一個死城+好大風! 用死城來形容絕對貼切,因為係鎮既街道上見唔到任何居民,只係見到一個個孤獨既背包客係十級強風下而行!


我今日既目標唔貪心,只係想遠距離望一望,Fita Roy山峰既盧山真面目! 所以set左條短短約幾小時既行山路線~ 
不過天意弄人,當到達EL Chalten呢個小鎮時,已望見遠方既山脈污雲蓋頂...




















初遇草泥馬





最後勁失望,全程落雨+大風,個Fitz Roy山頭完全見唔到,淨係隱約見到冰川... 行到一個湖食完個午餐(麵包)就落山; 計計吓都行左6個鍾+成千米高度... 得個吉!
落山時仲比強風將蓋住背囊既防水罩,好似放風箏咁吹左落山不知所蹤,仲要係買左後,用左呢一次咁大把咋!!!









行到呢個差不多一千米高既湖掉頭





小鎮另一方向個天幾清!





仲影到彩虹tim~






是日晚餐








4 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2011年6月5日 清晨6:23

    下次買多個防風罩
    [版主回覆06/15/2011 11:05:00]要買埋過防護罩tim~

    回覆刪除
  2. 此山此地,對我來說 → 要我老命 !對你來說 → 青春有價,值!
    [版主回覆06/15/2011 11:14:00]但係你都行開山過噃~ 呢個路程容易過香港好多既山路架!

    回覆刪除
  3. 隻草泥馬好搞鬼! 身上的毛兩節色,真係馬的一種?
    [版主回覆06/15/2011 11:20:00]哈哈~ 誤導左你tim~ 其實佢係叫'羊駝' ,真係唔知係羊定係駱駝lu... 草泥馬係內地人幫佢改既花名黎架...

    回覆刪除
  4. 老友! 會唔會係"EL CHALTEN"?
    [版主回覆06/30/2011 22:23:00]hehe~ 改返先~

    回覆刪除