2011年6月15日 星期三

Day 9 冰火情人節(阿根廷布宜諾斯艾利斯)

(Day 9)2011-02-14 
住宿 :Brisas Del Mar (USD $20)
行程 :EL Canlten —> 布宜諾斯艾利斯


出發前係HK無買冷帽,不過係EL Catefete天氣寒冷,用左HKD $60,買左頂我好鍾意既帽呀! 又抵又特別~


由尋晚開始已不停落雨,D衫洗左乾唔到... 雖然南半球係夏天,畢竟係南部,落埋雨勁凍呀! 個天都算待我不薄,今日離開南部先黎落雨~




今次返首都布宜諾斯選乘LANS智利航空,果然係南美最大航空公司! 服務不錯~仲記得張毛毯好鬼靚,真想笠左佢!




回到熟悉既布宜諾斯,順利搭到公巴回到San Talmo; 今次試吓第二間家庭式經營既旅館,感覺同第一日住既差不多~


先去一間傳統既酒吧食左個漢堡包+可樂
$15 peso=HKD $30,價錢合理,諗住今晚返黎再食過!





食野








食飽後去呢個被遇為南美巴黎,南美最大既城市布宜諾斯艾利斯,真真正正咁遊覽吓! 因為第一日淨係去過小保加咋!




首先係鐘樓落車,穿越有當地人耍太極既San Martin大公園,去到最多采多姿既Flordia大街,有名店、有商場也有地攤,當然有阿根廷既國粹探戈表演啦! 而且今日係情人節,有好多小販賣花呀~ 見到D花我話要買來送比佢,又唔知得罪佢D乜,又黑晒面...
























好型既HSBC





然後經過全布宜諾斯,第一所既教堂Iglesia San Ignacio; 再去到一間粉紅色既建築物—總統府,據說傳奇人物貝隆夫人,當年就經常係其中一個露台去激勵景仰她既群眾! 令到我好想去認知呢個傳奇女子既事跡呀!











行完街返到San Talmo,果間酒吧已經關門lu... 好在之前行街食左野jet~ 於是行去球場睇吓當地人引以為傲既足球,仲比人邀請落場tim! 起初打龍門,見到落場踼波既人,不論大肚腩,定係細路仔,個個都技術出眾一個扭幾個,仲大人細路都識玩花式tim!!! 之後叫我出場踢...費事獻醜啦... 唔怪得之阿根廷係足球強國啦~



今日係寒冷既南部,來到熱辣辣既布宜諾斯,就係咁過左個忽冷忽熱既情人節啦~

P.S. Day 10請前往烏拉圭,巴西,巴拉圭篇











2 則留言:

  1. 南美洲 d 足球是既扭花神又勁辣 , 歐洲 d 靚仔型佬足球明星都怕佐佢地 . 但南美波隊成 team 的團結合作無歐洲佬合拍 , 往往會輸波 . ← 你落場話 , 肯定俾人玩到扭柴   ! 哈哈 ~ ~
    布宜諾斯 d 舊樓都好有歐洲 feel 呀 ! 西班牙情調濃鬱 .
    [版主回覆06/30/2011 22:30:00]咁又係... 毫無team work 可言!
    所以我無踢law~ 醒呢~
    歐洲 feel <---係呀... 不過過多幾日都無乜感覺lu...

    回覆刪除
  2. 去阿根廷, 梗係要食牛扒啦! 漢堡包係零食呢!
    [版主回覆06/30/2011 22:32:00]無錯! 之前果晚食完, 所以今日唔食!
    係阿根廷都盡量隔日食呀! 正~

    回覆刪除