2011年5月26日 星期四

Day 7 冰(阿根廷EL Catefete)

(Day 7) 2011-02-12
住宿 :Hotel Los Dos Pinos 價錢唔記得
行程 :EL Catefete






今日既節目係去睇冰川,其間有浮冰、冰山、仲有冰凍既天氣... 所以今日既一切都係同個冰字有關!





尋晚半夜三更先到步,瞓左幾個鐘,要係7點幾起床,因為一陣8點鐘有車來接我地出發去睇冰川啦! 由於講明自備午餐,於是係酒店不遠處既麵包舖,買左多個新鮮出爐既麵包來做午餐~






==================================


去到碼頭,每人再要排隊比入場費 $100 peso⋯ 今日陽光普照,視野良好,不過氣溫寒冷,凍到入骨呀!!! 開船無耐已見到遠方既冰山啦!!! 風景就好似D畫咁靚~
再過多陣,開始見到一舊舊既浮冰擦身而過,陽光透射下浮冰顯得份外藍,真想咬一口呀!!!







行程去到中午個天已經風雲色變,下起雨來,凍到抽筋呀!!!
今次船河去左數個冰川,都無深究邊個打邊個… 淨係知最後一個係最出名果個”佩里托莫雷洛冰川" 呢個冰川係世界僅有會不停向前推進,所以不時會有塌冰既情景,先會聽到好似行雷既”嘭”一聲,然後就會見到成舊冰落入湖中! 仲比我"部"到精彩既呢一刻tim~








Yeah~ 仲唔比我影倒!!!






EL Catefete好有渡假小鎮風情






是日晚餐




7 則留言:

  1. 嘩,舊冰粉藍色好似舊海綿。
    [版主回覆06/04/2011 11:46:00]就叫海綿冰啦~

    回覆刪除
  2. Pandora 香傭講法文2011年5月27日 下午3:52

    值哂! thanks for sharing
    [版主回覆06/04/2011 11:46:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 噢!地利 Oh!tria2011年5月29日 凌晨4:54

    影到真係叻
    [版主回覆06/04/2011 11:47:00]部左好Q耐架!!!

    回覆刪除
  4. 捱下凍都值得啦! 難得讓你遇上那一刻,值回票價啦!
    [版主回覆06/04/2011 11:47:00]咁又係~ 好彩無凍病jet!!!

    回覆刪除
  5. 銀仔,你才是個真正的旅行家,連南美洲都夠膽自由行!
    我連參加旅行團去南美洲都怕怕,坐飛機頭尾成卅粒鍾呀,落佐地我要用擔架抬去醫院添!
    不過,南美洲真係好有特色,正!!
    [版主回覆06/04/2011 11:51:00]多謝晒~ 旅行家就唔咁當, 只不過鍾意去山卡拉旅行啫~
    機程真係長, 所以留左荷蘭2日就唔覺好辛苦呀~

    回覆刪除
  6. Petite poupee @安提比2011年6月17日 凌晨1:13

    呢度完全冇污染, 冰山同冰川粉藍色!
    [版主回覆06/30/2011 22:20:00]空氣都清新tim~~~

    回覆刪除
  7. 嘩 !! 好靚 !!!1
    [版主回覆06/30/2011 22:20:00](Empty)

    回覆刪除