2011年5月19日 星期四

Day 6 小企鵝(阿根廷Cabo Virgenes)

(Day 6) 2011-02-11
住宿 :Hotel Los Dos Pinos 價錢唔記得
行程 :Rio Gallegos —> Cabo Virgenes —> Rio Gallegos —> EL Catefete





書中講到,Cabo Virgenes位於Rio Gallegos東南140km,每年10月至第二年3月有大量企鵝居住。


1100個司機來到酒店接我們,係一架私家車,呢一刻才知道呢個唔係tour,只係包車前往! 出發前買定大型熱狗做午餐,因為果度係好荒蕪無野賣既!




兩個半鐘既車程,沿途只見一車車運送羊毛既貨車往來,馬路兩旁劃分好一個個地區,相信係養羊既牧場,除左牧場外看不見小鎮,真係幾荒蕪! 還有第一次見到野生Guanaco,駝鳥等動物呀~



酒店有部古董電話










======================================

到達目的地後,司機停低架車,比左一個小時咁大把既時間我地入內參觀! 
Cabo Virgenes其實係一個保育區,於是沿小徑進入,行左一陣已經見到好多企鵝啦~ 據宣傳單張講呢D係麥哲倫企鵝,佢地走路時擺擺吓,好鬼笨同好可愛呀!  而且完全唔驚人tim~ 因為地上好多既洞穴就係佢地個屋企,D企鵝要守護屋企嘛~






呢張打直睇,個洞穴係企鵝既屋企










行左一陣發覺呢個保育區一個遊客都無! 連職員到見唔到呀!!! 我諗去得南美既遊客,必定會去埋全球最南既城市烏蘇懷亞,果度近南極
乜野企鵝海師海象都睇個夠啦! 所以跟本都唔會選擇係Rio Gallegos 睇企鵝!



而我揀得係度睇企鵝,就係因為我唔會去烏蘇懷亞,我相信總有一日,會由烏蘇懷亞出發去南極的! 所以係Rio Gallegos呢度,係我係南美唯一可以睇到企鵝既地方,雖然都幾貴,但一定要去! 今次我係第一次接觸到野生企鵝呀~












==================================


1700返到Rio Gallegos,我叫司機直接送我去長途巴士站,因為我尋日係旅行社,已經買定2030去EL Catefete既巴士飛啦~


係巴士總站餐廳等食野時,發生左段低能小插曲...
由於餐廳有Free Wifi,咪諗住攞部Netbook出來上網Law,點知搵極都搵唔到舊電,咪以為留左係酒店law! 於是搭車返酒店... 總之就白走一趟啦... 原來我跟本就未搵清楚個袋...返到長途巴士站啱啱好趕到2030呢班車!



係南美第一次坐長途巴士,原來阿根廷既長途係咁舒適,座位寬敞之餘,”浪腳”位有成塊板可以放出來,將成隻腳”浪"住tim!!! 仲舒服過坐飛機呀~ 咁舒適既巴士價錢每人$78 peso($160-HKD)












經過五個小時既車程到達EL Calafete,到達時已是半夜0100 lu… 去到事先book既酒店即瞓! 因為聽朝早有車接我地去睇冰川呀!









3 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2011年5月20日 清晨6:17

    好多企鵝,但係有冇臭味呢?
    [版主回覆05/26/2011 17:35:00]當然係...有啦!!!

    回覆刪除
  2. 企鵝好得意!
    紐西蘭 d 企鵝越來越少,天災人禍咁啦!
    [版主回覆06/04/2011 11:33:00]所以要愛惜地球呢~

    回覆刪除
  3. Petite poupee @安提比2012年12月23日 清晨7:59

    企鵝好得意!
    [版主回覆12/26/2012 20:56:05]

    回覆刪除