2011年1月25日 星期二

斐濟考察團(Day 5)

(Day 5) 2010-3-17

住宿: SONAISALI Island Resort

行程:Nadi-->Malolo-->Nadi





今朝食早餐時

領隊話颱風已遠離斐濟

D船已經開返啦!!!

但由於呢幾日積埋好多客人

所以好難安排船位

領隊知我地個個都想出外島

於是安排左我地坐12點既船去Malolo


不過1600就要回程

就算係島上逗留只係短短個零鐘

每個團友都十分期待~



===============================





今日異常的好天氣

果然係雨過天清呢~

係船上差不多全程兩個半鐘都係甲板上

我已急不及待來感受南太平洋既陽光

經過暴曬後

都未上岸我已經變左一隻白灼蝦啦
























===================================

到達Malolo時已經1430!

但我地就要搭1600既船回程

原本我地尋晚可以係呢度住一晚架








食完晏後

雖然只剩低45分鐘

但每人都珍惜每一分一秒

來去感受南太平洋既海水

浮潛裝備免費借用~





Malolo島被一大片珊瑚礁圍住

而且好近岸邊

所以只需游出少少

就可以欣賞到美麗既珊瑚





不過30分鐘真的好快就過去

剩低D時間挪黎沖身換衫













====================================



今晚返回Nadi入住"SONAISALI Island Resort”

亦都係招呼得我們最好既一間酒店!

因為我們到達時已太晚了

每日一次既火人傳統儀式已經完結

但酒店特登為我們再表演多次

到食晚餐時

特別安排我地係VIP房用餐

酒店經理同我地一齊用膳

而且每道菜上枱前

大廚都為我們講解一番

起碼食左十道菜


















當食完晚餐

酒店為我們安排一個歡迎儀式

就係斐濟人最拿手既音樂勒!

VIP房招呼我們既staff

為我們高唱一首當地傳統歌曲

其間同我一枱同枱用餐

朝夕相對左5日既當地導遊阿Joe

加入埋班staff裡為我們唱歌

對阿Joe而然我諗係向我們歡送吧!

當時情景十分感動

眼眶也紅了






我話呢間酒店係係Fiji招呼得最好既

part招呼得最好

下半part更加令人深刻

返到入住既房間

有些許殘舊

唔緊要既

不過部冷氣壞既!!!

係門口撞到頭先一齊食飯既經理

佢話叫左人來修理

個技工都整唔掂

一走就無回頭

白等一場

於是又要行一段好長既路去到reception

點知有其他客人怒氣沖沖

正在投訴房間有野咬

我地也投訴,並叫埋領隊出黎幫手

點知房就無得換 ,因為Full

叫我地返房間等候技師維修woo…

點知等呀等

成晚都無人理

見到得返幾個鐘

因為0500就要check out搭早機返香港

Fiji既最後一晚就係30幾度

又濕又熱既天氣下度過

呢間酒店既服務真係好到呢...












1 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2011年1月26日 清晨5:11

    30 幾度我都會忍到,但係 有野咬就唔得喇.
    [版主回覆01/28/2011 16:33:00]好彩有野咬既唔係我jet!!!

    回覆刪除