2011年1月13日 星期四

斐濟考察團(Day 2)

(Day 2) 2010-3-14
行程 :Nadi
住宿:OutRigger Hotel




係0600終於到左斐濟啦!!!
原來個颱風唔係打完,係黎緊至真呀!
仲話係斐濟幾十年來最勁既颱風tim!!!




到達機場
唔知係咪因為考察團既關係
去到邊都有人唱歌,彈結他歡迎
仲送上花圈,"Fiji"水tim~











今次為我地服務既當地導遊叫阿Joe
為人極之nice
話明係考察團
其實係到處參觀景點同酒店
張呢D景點推介比香港既業界
睇吓有無得做







===================================


由於打風D主要道路封閉
去唔到原先要去既目的地...
所以首先阿Joe帶我地參觀一個果園
之後就去左個蘭花園
果園極之普通
而蘭花園D蘭花亦唔靚
唔好意思
呢D景點我相信大陸大把
唔使黎到斐濟先有得睇...





經阿Joe介紹先知
原來斐濟係唔會有地震
而亦都有珊瑚礁保護既關係
所以都無海嘨既發生












=====================================


由於道路解封
可以去第一間酒店Shangri La's參觀
由一個經理帶我地參觀及講解
斐濟既酒店
大多係resort模式
酒店範圍好大,都有私人沙灘
不過可能主島既關係
水質一般...
參觀完後就係酒店內午膳






















===================================

下午去到另一間酒店
OutRigger Hotel參觀並入住
首先自由活動
我既房間極之滿意
呢個行程既目的就係sell我地香港人
我諗比D好野比我地住瓜~



玩左陣酒店設施後就返房午睡Lu~
黃昏時一名職員給我地介紹各酒店設施
最令我印象深刻既係
擁有無敵景觀做spa既地方
價錢都好似唔太貴(不過唔記得)



參觀完後,酒店既經理一同陪我地進食晚餐
晚餐極之豐富
淨係兩人一隻既巨形龍蝦已經夠飽啦!!!
之後d職員仲有唱歌既儀式tim~




我住既房間












每間酒店都有教堂比客人行禮






Spa既地方









1 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2011年1月14日 清晨5:28

    暫時睇你介紹好似未有乜o野特別吸引港人去.
    [版主回覆01/18/2011 00:12:00]完全無錯! 因為我知道斐濟跟本唔係玩呢D無聊野!

    回覆刪除