2011年1月22日 星期六

斐濟考察團(Day 4)


(Day 3) 2010-3-16

住宿:Fiji Beach Resort & Spa

行程:Nadi





其實今日行程應該係最精彩既

因為行程係要出外島並住一晚

每個團友都抱住一絲寄望

希望可以有船出海

去到外島享受一日

同感受吓呢個無污染既南太平洋

當然大家都係接受現實啦










上午參觀了WestinSheraton兩間酒店

並係Sheraton用膳~

但呢兩間酒店我覺得只係斐濟既標準貨色






















斐濟古天樂呀~




==================================

當參觀Sheraton

見到一件好唔想見既事

我參加既係考察團

D同業係可以帶一至兩個朋友

其中一個中年團友帶左個年老爸爸一齊

我記得呢個年老伯全程著住白飯魚

我當時心諗個仔咁刻薄!

不過如果刻薄無理由帶埋黎玩既





呢個老伯其實我之前既一晚

一齊行去酒店內既餐廳時

都聽到佢係餐廳門口啖上頸

並"咳吐"一聲

由於當時好黑又睇唔到

迷當睇唔到law…

不過到今日日光日白

由一個經理帶我地參觀Sheraton

行到一個草地時

個老伯咳嗽兩聲後又啖上頸

並好自然咁吐出一沬濃啖係草地上

大佬呀!

我地已經受到貴賓既看待

仲要係人地既酒店範圍

唔好做D咁辱酸

又影衰我地香港人既事啦!

仲要佢個仔知道都無阻止

真係唔知D咩同業黎架!!!

真係有辱港人!



無船開既碼頭...









當地人既特色飲料Kava...好似符水呀!!!




==================================



下午因為外島既行程取消

導遊要為我們安排住宿

仲話問過幾間都fulltim!

好彩最後都搵到

係"Fiji Beach Resort”住一晚

房間一流,但係個沙灘就九流

D海水全是黑媽媽既浮游生物

個個都係泳池游水



晚餐外出中餐館用膳!













2 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2011年1月22日 清晨6:35

    影衰香港人喇.
    [版主回覆01/25/2011 22:45:00](Empty)

    回覆刪除
  2. Petite poupee @安提比2011年1月26日 清晨6:01

    點解D 海水全是黑媽媽既浮游生物, 因為 打風 ?
    [版主回覆01/28/2011 21:26:00]咁又無深究喎... 

    回覆刪除