2010年12月4日 星期六

Day 2 長安漢中之旅

(Day 2) 2010-11-19

住宿 :唔記得名既廉價賓館 $60

行程 :長安 --> 漢中






今朝溫度比較和暖

約有十度

可能由於天氣寒冷零舍好瞓

所以就賴床至0930


先去一間大型連鎖店"先生牛肉麵"食早餐

長安週圍都係牛肉麵

當然要一試啦~





店內環境舒適

不過就有人為因素

因為我揀左個卡位坐

卡位長櫈上有一啖濃啖"痴住"

同我條褲有10cm…D…

好彩及早發現咋!!!

D同胞公德心真係好呀!!!














================================



早餐後去火車站對開既長途巴士站

諗住搭巴士落漢中

但最快要1600先有呀!!!

個職員話城西既長途車站班次會較頻密

其間不斷有白牌兜我

話每人$80woo!

覺得有D

於是搭103號公巴由我地城北搭去城西

長安D公巴只需一蚊,都幾抵~



去鄭州既高鐵






長安有好多牛肉麵同肯德基~











去到城西1200

剛好有一班1215落漢中

票價$83.5…

原來跟白牌車一樣價錢

不過就十分舒適及服務周到

車上有一位女服務員

開車時會介紹本班車

除左同國語外

仲用埋流利既英語講解tim!!!

另外仲有部水機係車頭

如你有水樽

服務員會幫你添飲架~





不過講開外語

之前係兵馬俑

都有唔同既語言導遊服務

可見長安部份人既學識都唔差呢~











大把車去漢中







=================================

古人有整兵馬俑工程既艱巨

現代亦都有做福人民既浩瀚偉大工程

就係我今次行經既西漢高速公路

其實西漢高速公路

只不過係整個工程既其中一段

沿途所經既係一條又一條既隧道

原來淨係隧道既話

就有136條穿著山嶺

可想工程既艱巨

10個鐘既車程宿短至3.5小時

現時就算搭火車都要810個小時呀!

不過正在起緊高鐵

可能係更艱辛既工程!

=============================



不過大陸依家好似控制柴油供應

成日都無厘頭塞車

就係因為D大貨車排隊入油呀!

之後仲遇上車禍而大塞車Tim…





最後要成6點先到漢中既高速客運站呀!

問清楚後就再轉公交大巴去中心廣場

因為中心廣場有車前往有諸葛亮墓既勉縣呀~

落車時有種興奮既感覺呀!

因為已踏入三國既蜀國領土啦!!!





漢中既溫度超凍

我諗只係得5

勁凍呀!

搵左間Up dup酒店後

就係附近既大排檔食煲仔

係咁凍既環境下食煲仔真係滋味呀~

煲仔只係$10

揚州抄飯$6 ,勁抵呀!

不過D小炒牒上就舖左層膠袋

應該係費事清洗

難度佢地唔知膠袋遇到咁熱

會釋放至癌物質咩!











勁似我隻死鬼豬扒呀!




==================================

飯後去中心廣場行吓

竟然見到有好多人放狗woo!!!

仲有差不多成百人集體跳舞tim!!!

聽講話係上海d人都係食飽飯就跳舞架!





睡前係一個冰冷既廁所沖涼

真係難受呀!!!



Ps.雖然我好鍾意去旅行 ,

但係第一次係外地過生日咋...

不過就比較平淡...












沒有留言:

張貼留言