2010年11月25日 星期四

Day 1 長安漢中之旅

(Day 1) 2010-10-18

住宿 :Hotel (唔記得乜名)

行程 :香港 --> 長安





今次再次經西部通道去深圳機場前往長安





我鍾意中國歷史

所以今次行程我仍會叫西安做長安


當年王莽篡漢後

全部都用返古時既制度

可能王莽同我都係一個熱愛讀歷史既人!






===================================



1200到達西安咸陽機場

飛機上遇上自已倒瀉野,而又要求換位

又向staff玩野既香港人真討厭!





係機場內有人免費派發西安地圖

值得讚揚~





機場有不同路線既巴士

前往長安城內既不同地點

我就見到有架巴士即將開出

所以就乘搭呢架機場巴士

原來係前往長安城既火車站$25





到達火車站 ,附近大大小小既酒店賓館林立

有個阿姐隨即兜搭我住宿

於是便隨佢去到一間賓館

裡面十足十就像台灣既舊試飯店一樣呀!

感覺唔舒服但又趕時間唔想再搵

咪諗住係度住一晚law…$110

點知登記時話我地唔係國內人

無大陸身份証

唔可以租比我地住woo…

我地只可以住酒店靚D既酒店



之後都有考慮過小雲介紹既如家酒店

但由於趕住去兵馬俑

又要再轉車去所以放棄





於是另一個阿姐帶我去另一間賓館

環境OK ,都只係$138!

原來只係比先前既多廿零蚊











於是放低行李連飯都無食

就拿拿臨座公車去睇兵馬俑勒!

因為成兩點幾啦!!!

臨行前個阿姐仲提醒我

個袋緊記放前面以防小偷tim~

===================================



去兵馬俑既公車就係西安火車站右面

叫做"遊五" $7

其間有好多人兜你坐白牌車

要成150

又話呢D公巴要座滿晒人先開車既嚇人說話

我真係唔受你坤呀!








今時今日既長安

空氣污染極之嚴重

一步出機場

明明係陽光普照

但個天係一遍灰蒙蒙

都怪規劃得唔好

同我地中國人既醜陋性格

為左賺錢就無所不用其極

沿途坐巴士所見

市民主要居住係長安古城內

但外圍就全被工廠 ,鋼鐵廠 ,發電廠等包圍!

試問咁既生活環境,點會唔多病痛丫

唔怪得個個長安人

不論男女老幼

個個都啖上頸 ,隨處吐啖啦



長安古城牆內






外圍被好多大煙囪包圍,呢間係我曾經買過既股票911






就算有太陽都被污染物阻擋




===================================



兵馬俑博物館要$110入場費

雖然貴D… 但如果用來保養係應該既



售票處係肯德基後面






不過內地人也真的不文明

明明館內唔比用閃光燈

D閃光燈就閃過不停

難道佢地唔知咁做會對文物有所損害咩?





內部有多個展館

最值得睇既當然係一號坑展廳啦!

一入內 ,就見到千軍萬馬

不禁"嘩"一聲~

細心留意

真的每個人樣貌 ,身形

甚至髮型,指甲等都唔同架!!!

應是根據不同既古人來做的
 

可見當年工程既巨大!

參觀到無人之處

忍不住高聲唱了一句…”大地在我腳下”~














秦人已經玩瑜伽???






呢隻馬想去邊呢???






先秦文物






睇呢個俑個鞋底幾仔細! 以前已經有防滑設計架啦!!!









====================================

睇完天都黑齊lu…

返回長安城既一間新疆餐館食晚餐

可能太掛住中亞既食物瓜~

今晚就來一餐全羊宴~








飯後去回民街夜市

全都是小食手信攤檔~



携程上其中係咁介紹的:

[西侧的大学习巷内最早是唐长安城的一个小坊,当时西域的回纥族帮助郭子仪平定安史之乱,郭子仪从甘肃回长安时,带回了200多个回纥将领和随从,他们住在这个小坊附近学习唐朝的法令和汉人的文化,所以这个地方取名为大学习巷,并逐渐扩展成为西安的回坊。]






3 則留言:

  1. Pandora 香傭講法文2010年11月25日 下午6:11

    長安 空氣污染極之嚴重, 真可惜! 全羊餐, so嗎?
    [版主回覆11/25/2010 20:39:00]我相信依家全中國既污染都極之嚴重!
    食咁多都係 $65人仔~

    回覆刪除
  2. 係咪你去咁多日個天都係咁??
    [版主回覆11/28/2010 23:48:00]Last日返到西安都係咁... 可能西安根本就係見唔到個太陽架!

    回覆刪除
  3. 返嚟喇! 你開始寫長安遊記, 我都未得閒寫上個月的九寨黃龍.........oh no......
    我以前都唔知香港人唔係中國人囉 .....上個月出發前在如家website 找西安的十多間分店, 原來唔係每間都畀香港澳門台灣人入住.......真奇怪! 所以我suggest 係去南門分店, 果度鬼佬都有.....
    我都覺得長安空氣差到不得了, 我阿媽幾乎想戴口罩出街!
    [版主回覆11/28/2010 23:54:00]我都唔知近來咁勤力...可能積得太多未寫瓜~
    我都有去果個website睇,如家真係有好鬼多分店架!
    長安人個個隨街吐啖,唯有賴空氣啦! 咁我個心都舒服D既~

    回覆刪除