2010年11月16日 星期二

長安漢中遊--序

我諗我既歐非之旅又要暫時閣置了

加埋斐濟&長灘島

幾時先可以的起心肝完成佢地呢???






因為即興去個西安之旅

開始時淨係plan去西安睇吓兵馬俑 ,上華山

或者試埋高鐵去洛陽

依家plan plan

偏離航道

主力去漢中呀!





因為我曾經是三國迷!

"三國演義"係我咁大個仔睇既第一本小說!

當時讀中一

就係因為打機 ,一隻Game叫"三國誌"

令我去左書店買左第一本小說!

就係因為呢隻Game同三國

令我愛上中國歷史同閱讀既興趣!

而第二本買睇既小說就係神鵰俠侶勒!

呢兩本書都係關係到今次既行程...



另一隻Game”大航海時代就另我愛上西史

打機都可以發掘到人既興趣架~~~



諗返起當時誇張到

除了中西史外 ,其他堂就瞓覺同玩

記得當年會考仲滿有期望中史要攞A

可惜最後得個C…

我真的大哭了一場架





說來慚愧

當年熱愛中國歷史既我

雖然去過好多次旅行

但就從未返國內真真正正咁旅行

我記得當年同學仔講出自己最想去邊度旅行時

我就話要去晒全中國既地方





講返正題

係携程搵資料時

越搵就搵到更多有趣既景點係漢中

就係因為漢中好多三國時既事物

如諸葛亮同馬超既墓 ,古戰場定軍山等等

另外仲有漢高祖當年燒既棧道

有陝南九寨溝等等

仲有全國最出名既油菜花田,不過就季節不合

所以就選擇左三國而放棄金庸(上華山)

況且華山空氣污染嚴重

雖然山岳奇峭 ,但一片灰蒙蒙





初步plan三日漢中一日西安~

西安已淪為配角了

3 則留言:

  1. 出咗發未?
    [版主回覆11/18/2010 02:35:00]聽朝早機...遲左瞓啦!!!

    回覆刪除
  2. hey, 你西安找了地方住嗎? 我住了兩晚 "如家 快捷酒店 ( 鐘樓南店 )". 位於四樓,樓下還有華潤超市, very convenient!
    http://www.homeinns.com/index/index.aspx
    我本來好想去乎娥媚山, 華山, 青城山....不過帶爸爸媽媽, 佢哋又行唔到樓梯, 所以放棄lor....
     
    [版主回覆11/18/2010 02:34:00]未呀...回程都未買...我上網睇都係百零蚊咋~ 可以walk in~
    唔該晒~

    回覆刪除
  3. 哈哈, 我中學除左中西史堂遊魂之外, 其他堂都好比心機架 =D
    [版主回覆11/25/2010 01:07:00]所以你依家咪咁有成就law~
    哈哈~~~

    回覆刪除