2010年12月26日 星期日

首次國內旅遊感想

感想



呢次係我第一次返大陸旅行

令到我改變對國內旅遊既睇法

去之前同普遍既香港人一樣

覺得大陸係一處極度危險既國家


週圍都是小偷 ,劫匪 ,行騙

就像與我地一河之隔既深圳一樣!





不過去完覺得完全無呢回事

就算比較雜亂既長安古城

都沒有看到係街邊無所事事

東張西望尋找獵物既流氓(深圳勁多)

每個人都有每個人做既事!

感到十分安全

而且民風純樸





另外去之前覺得長安同漢中地處西面

會比較落後同窮困

其實長安及漢中兩個古都歷史悠久

能夠真真正正感受到我國既幾千年民化

我本人覺得

長安過度發展得毫無規劃

而且太多其他省份既人啦

而漢中就像無添加既清泉一樣!

你能感受到佢地悠閒生活既文化

就像放狗散步 ,同公園跳舞

他們的衣著也很光鮮,很潮

後生既青年仲著瀨屎褲tim~

D都唔落伍呀!!!











其實諗深一層

呢兩個城市同人民

既文化發展可能早過我地南方人

千幾二千年,甚至三千年呢!!!

當年長安已係全世界最大既城市

而我地廣東係比中原人叫做南蠻咋~





今次既行程

親身體驗到內陸城市同深圳完全唔一樣

對國內既誤解全消!





不過亦都有幾樣唔好既野

始終都係與想像中一樣



1)      打尖文化

其實已比相像中好架啦!

只係偶然有人當你上車時突然攝係你面前

(你係我後面跟住上,唔通架車唔比你上車???)



2)      真的希望唔好再用佛寺廟宇來儉財

(唔敢講太多…)



3)      吐啖文化

今次真係眼界大開呀

不論男女老幼全城市民齊來吐啖

起初行路都會避開D

不過地上真係大多啦

最後都係照行 ,行李照轆過

尤其當你見到一個打扮入時既少女

或者穿著整潔既OL

係條街度若無其事

毫無避忌咁向前一吐

吐出一大啖濃啖出來既震撼

至今仍瀝瀝在目

今次我國族人在哈薩克上

贏返呢個"最強吐啖民族"既稱號lu…





另外

願係今次長安漢中之旅前去世既公公

及返黎無耐去世既嫲嫲得到安息

1 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2011年1月2日 清晨6:39

    Happy New Year!

    回覆刪除