2007年5月25日 星期五

Day 10 釣魚比賽(埃及Dahab)

2005-7-10 Day 10 

住: Dahab HKD $120

由於係Nuwayba感覺有 d悶 ,所以今日我地返Dahab ,返到去已經晏晝lu。我地搵左另一間平 d既酒店約 HKD $120 ;之後就決定今日既節目...釣魚 , 釣到既魚用黎晚上BBQ。於是去左市集買左 d魚排 ,同用墨魚砌粒來做魚餌 ,跟住就開始釣lu ~

 

 

我一邊游吓水 ,得閒就釣吓魚 ,釣左無耐 ,我釣到條好大條既雞泡魚 !!! 不過雞泡魚有毒唔食得 ,唯有放生啦... 但係總算開齍丫... (唔知阿泰會唔會白果呢)

過左好耐好耐差不多三個鐘 ,默默耕耘既阿泰終於開齍lu ~不過又係雞泡魚...  攪到我都灰灰地tim...其實我一直都感到魚餌有好多魚啄 ,呢度咁近珊瑚礁應該會有好多魚 bor...

阿泰的身影

我釣既雞泡魚


我就係呢度釣魚同游水架~ d 海水幾清!!!


於是我地帶住潛水鏡 ,一邊釣魚一邊望住舊魚餌 ,竟然 d水清到可以睇到好多尺水深既魚餌woo !!見到起碼有五 ,六條大魚啄我舊魚餌呀 ,有一條仲有成個人咁大既黑色珊瑚魚tim !!!不過就釣極都釣唔到佢地上黎 ,可能係水底斜坡既關係 ,難先鉤到個咀 ...

正當沮喪之際 ,阿泰再次有魚上釣 ,今次都算係一條大既珊瑚魚呀!!! yeah!!!

 

阿泰釣到啦 ,今晚有得食啦 !


於是我地再去市集買炭 ,一包腸仔同 d麵包返黎原位 ,用d 起緊屋既石搭爐 ,我建議條魚用炭燒到燶晒黎食 ,因為我之前去馬爾代夫 ,見到 d原居民係用咁既方法 ,表面雖然燶晒 ,但揭開表面燶既魚鱗 ,d 肉好多汁好鮮味架!!!

不過最衰阿泰係食之前係咁用清水同條魚清洗 ,仲不停灌水落個口度 ...沖走左 d海水鹹味 ,令到無之前馬爾代夫咁好食tim !但係都好好味呀 ~ (其實呢度 d水咁乾淨都唔使點洗丫)

由於無街燈 ,我地用車頭燈照住燒野食



 

 

食飽後就揸車上公路停埋一邊睇星星 ,又係滿天成千上萬粒星星 ,不時有流星出現 ,突然一道光劃破長空 ,我見到粒黎左埃及咁耐以黎最大粒既流星 ,還以為是哈雷彗星呢!!!  

   (不過只係我同Milly睇到咋 ,阿泰唔到lu...) 

要看流星也不必一定要等到有流星雨出現呢!!! 我地就係滿天既星光下 ,渡過愉快既一日 !

傻瓜機影唔到既滿天星星



10 則留言:

  1. 真係歎呀...鍾意就游下水...鍾意就釣下魚.. 咁我想問...d魚d內臟點呀  

    回覆刪除
  2. 很有樂趣喎,自釣自嘗!哦,雞泡魚有劇毒,但如識處理話應好好味,日本人最愛吃,仲係做魚生添!我是沒耐性人,從不釣魚 ....... 釣金龜呢 ,嗯 ,咁就一定 O. K. 啦 !哈哈,我係財迷嘛 。

    回覆刪除
  3. 阿清 : 揭開層燶既魚鱗 ,然後食d肉 ,食到內臟咪唔食law~ 寶寶 : 哈哈~ 我知d日本人仲整到好好食呢~ 不過我仲未食過...

    回覆刪除
  4. 條雞泡魚好得意呀, 係埃及釣魚又真係幾特別呢

    回覆刪除
  5. 我都好想咁去旅行呀, 但我的工作支持唔到咁既假期去.

    回覆刪除
  6. amkiki : 得意嘛~ 開頭掉返佢落海仲係度扮死tim~ 小雲 : 咦? 你係男的 ! 之前有個係女架 ! 即係有兩個唔同既小雲...

    回覆刪除
  7.  有兩個小雲呀! 不過你記住我係會 "騎駱駝小雲"! haha..........你哋兩個男人赤身露體做咩唔打格仔呀!

    回覆刪除
  8. 哦...騎駝鳥的小雲! 哈哈~ 車~我露背之嘛, 又唔係露點

    回覆刪除
  9. haha........你有閱讀障礙嗎? 是 "騎駱駝的小雲", 不是"騎駝鳥" 呀! 露背都係 "兒童不宜" 呀!

    回覆刪除