2007年5月12日 星期六

Day 8 十大潛水聖地(埃及Dahab)

2005-7-8 Day 8 
住:Dahab HKD $ 180



一早起來,有少少肚痛, 可能係尋晚連D未開蓋既蜆都食埋啦... 於是就係酒店範圍內一間好靚既海邊餐廳食早餐,之後便坐吉普車前往黎Dahab既主菜"潛水",雖然我未至於十分熱愛潛水,無潛水牌,而我之前去旅行潛水都係以試潛方式"咩樽"潛水,當然來到潛水聖地,緊係要潛落去看過竟啦~



我就係咁靚既地方食早餐啦~


Dahab(音得合)潛水勁平呀!!!  只係二百幾蚊港幣...(十大潛水聖地woo...),係泰國布吉潛都要3, 4蚊啦...


紅海貴為十大潛水聖地之一, 主打當然係清澈既海水同珊瑚啦~香港人常去既"洪加達"係叫蘇伊士灣,而Dahab就係西奈半島既另一面,同樣係紅海,叫阿拉伯灣! Dahab與洪加達不同之處就係剛被開發,而且比較少人寧靜,價錢又便宜等等... 洪加達應該是埃及最早開發既潛水熱點吧!



十幾分鐘既車程就到左潛水既地點,景色好特別,週圍既高山陸地全都黃沙處處,與清澈既海水做成強烈對比,然後由"大力"睇住d 野, 我地就一齊換過潛水衣,由潛水教練好"求其"咁講解左一陣, 就一對潛落去lu... 可能一分錢一分貨o瓜,之前係澳洲大堡礁潛都講左45分鐘啦!

潛水地點

潛完水上番岸,感覺精疲力盡,不過水裡既世界真係好靚呢~ 一大片既珊瑚礁, 珊瑚魚令我目不暇給呀!!! 重最重要既係Dahab既海水好清澈,好乾淨,比起我之前去既同樣是十大潛水聖地之一既"澳洲大堡礁"同"馬爾代夫"有過之而無不及呢~

(可能之前去既都係旅行團熱點瓜...)


回到酒店沖完涼食過午餐後, 就同阿泰係酒店對出既海邊浮潛,原來一大片既珊瑚礁近在咫尺, 真係想不到,望住色彩繽紛既珊瑚,一群一群既珊瑚魚, 不知不覺又潛左好耐,於是我就上岸邊,攤落張沙椅休息, 欣賞吓週圍既靚景,原來可以望到對岸沙地阿拉伯woo...阿泰就繼續同Milly係海邊玩, 係度真係可以對住過海都可以對成日呢~

酒店"後欄"既靚景

我就係度休息啦,佢地就係後面繼續玩

夕陽照射對岸,像火焰山的地方就係沙地阿拉伯啦~ 阿泰同Milly玩到樂而忘返呢!

又黃昏lu~

入黑勁多水母呢

估唔都連月亮陰影都影到woo!!!



食晚餐,食左我黎埃及覺得最好食既原隻燒雞,$20港幣一隻,當然亦到有蒼蠅陪伴,不停纏繞啦~ 覺得整個埃及都是蒼蠅,可能係沙漠o瓜...我之前係電視都睇過澳洲內陸沙漠都係勁多蒼蠅呢 ! 

之後就逛夜市,大都是賣紀念品既商店, 攤檔, 沿海全是露天茶座,景色都好靚!

ps.可惜之後西奈半島發生連串恐怖襲擊,因為鄰近以色列,是針對以色列人的,連Dahab既夜市亦不能幸免,被D炸彈人炸毀一間餐廳...

HKD$20一隻

咁靚既地方都被人恐怖襲擊...



13 則留言:

  1. 最後果張相好靚, 咁靚既地方都被恐怖襲擊真係好可惜, 不過埃及不嬲都係亂, 好彩既係你去果陣冇事姐. d 水母好得意呀....係生定死架 ?

    回覆刪除
  2. 點解無水底d相架... 我想睇水底d相多d呀

    回覆刪除
  3. 阿清 :我既blog日期同你睇時相差好幾日,原因係...比喻我寫果陣係26/4,但係我寫得慢 ,                            存落草稿得閒就寫d,一寫有時就一星期 ,所以一星期後發表blog時 ,仍然顯示26/4law      而你之前留言果篇”風”係特別例子 ,因為係我隱藏既私人日記 ,尋日我整理我既blog ,唔知點解將呢篇公開左之ma...(依家隱藏返lu) 水底相?因為d用完即棄潛水相機影得唔靚law ,同埋無挪去整VCD呀!下次出黎食飯挪比你睇啦~ 

    回覆刪除
  4. amkiki : 嘿 !我去完返黎剛第二個禮拜,西奈半島最南部既城市就有炸彈既恐怖襲擊啦~仲嚇親我阿                                                                                                                                                                            媽...d水母生架 ,不過唔炸人既~

    回覆刪除
  5. my mum and my uncle2007年5月13日 下午6:54

    點解上面有張相,個海中間有2個人企係度既???

    回覆刪除
  6. hehee...咁我咪好好彩.. 居然咁都比我睇到你隱藏左既日記... 不過你唔駛擔心.. 因為我已經唔記得左你內容講咩lu...呵呵 fr:青

    回覆刪除
  7. Petite poupee @安提比2007年5月14日 下午3:55

    did you see any rays under the sea? - 魔鬼魚? 龍 dun? Wrasse?? any tortose? sharks??

    回覆刪除
  8. 睇o左你埃及遊記, 先知埃及除了金字塔外, 海灘係咁靚.

    回覆刪除
  9. 銀仔,你去的地方好特別,又靚,所以好吸引 。我都喜歡去 d 有特色地方旅行,但埃及 ..... 暫不考慮,因我想去地方太多,我又承受不起太熱太落后地方。埃及 →  來你處欣賞好了,謝謝你分享 ! P.S.  係呢,你有無興趣參加我地 5.24 歡樂行山團?歡迎你參加啊 !

    回覆刪除
  10. 青 : 只不過係我得閒吟吓詩作吓對啫~ bella :佢地係阿泰同Milly黎架, 行到好出都係好淺水咋!!! 水晶晶 :只係見到"龍等" 咋...唔知係咪試潛,好似12到15尺水深,未夠水深所以睇唔到呢~  又或時間唔啱               ...返而上次係馬爾代夫就見到條魔鬼魚係沙灘淺水區游過 一十一 :沙灘就唔靚,係石灘 ! 係個海靚啫~

    回覆刪除
  11. 金豬寶寶 : 你去既都好特別丫 ! 唔知點解近來返而想去d偏遠地方... 好羨慕你既興趣同時亦係你既工作呀~   我都有睇你地5.24呢 ! 反應超熱烈woo!!! 我咁啱果日都選擇左放假...不過未confirm...如果firm左我再通知你或自行去巴士站叫暗號啦 ! 

    回覆刪除
  12. 5.24活動,當天臨時決定也 o. k. ( 識叫暗號就搵到大隊啦  ) 歡迎你參加 !

    回覆刪除
  13. Petite poupee @安提比2007年5月27日 清晨5:01

    I think 埃及人 "拿西D"  , ausralian 有制度 cool 位住,如果 touch wood 有事,會拉人kim 封舖!埃及政府仔好少理!

    回覆刪除