2007年5月16日 星期三

迷失

迷失...

好鬼鍾意旅行既我 ,通常都係暑假前同聖誕前都會去旅行 ,唔知點解

到今年到依家都未知去邊好 ,有d迷失tim...

如果繼續唸唔到可能暑假前都唔去旅行lu... 去學潛水...

不過暑假後一定會去的

如果同d friend 佢地去唔成埃及搵阿泰潛水

咁我又"咩背囊"去走走lu...

滿腦子都有不同既地方想去

毛里裘斯+馬達加斯加 or 中美洲 or 西班牙+葡萄牙+摩洛哥撒哈拉

沙漠 or 北歐...

以上大部份都唔係我最想去之列呢(北歐,毛里裘斯除外)

近來比較鍾意去 d 冷門既地方

其實我最終意去既係...島國

我心目中 no.1 最最最想去既地方係...大溪地

覺得南太平洋既島國勁靚!!!

不過一條友去島國怪怪的...

阿清同阿恆下個禮拜就要出發去馬爾代夫honey moon lu...

住既係距離首都馬里好遠好遠西北珊瑚礁既一個美麗小島呢~

叫Meedhupparu島

呢個島我唸都極少香港人去過,因為12月才剛落成 ,要萬幾二萬一個

人呀!!!

祝你地有個甜甜蜜蜜 ,一世難忘既honeymoon啦!!!

(一對廣州夫婦係Meedhupparu島honeymoon既照片http://mandmsh.spaces.live.com/photos/)

我記得係幾年前都去過馬爾代夫呢...(不過住既係一早已開發左近首

都既桃源島)

還有美好既回憶呢...

希臘同馬爾代夫我都會再去的 ,如再去都要住偏遠d既小島...

我已叫左阿清佢地如再去d島國一定要叫埋我啦~ (我唔會做電燈膽

既~)

突然好想寫返以前 ,包括馬爾代夫d回憶之旅tim...


10 則留言:

  1. 哈哈...多謝你先.. 大溪地都係我既目標之一黎架.. 不過實在太貴啦... 但...去完馬爾代夫.. 我諗真係幾年都唔會去島國旅行住... 遲d你就會知原因架啦... fr:青

    回覆刪除
  2. 你都係鍾意去些冷門地方呀..毛里裘斯最近都好hit, 可能向世界出發又剛介紹完呢

    回覆刪除
  3. 你咁鍾意島, 不如去冰島啦!  我唔係講笑, 我朋友舊年8月去冰島, d風景勁靚, 又唔算凍, 仲唔會見到中國人or 香港人tim! 好呀, 你快d寫馬爾代夫啦! 好想睇呀!

    回覆刪除
  4. 你好中意去 d 特別地方喎 !夏天來臨,你怕熱嘛,去南半球,噢南非啦,好靚 ga,又流行講英文沒語言問題,二、三知已自由行都幾好 ..... 不過南非 d 小城鎮就唔好嘞,治安唔好。我六月底去東歐,你去過嘅克羅地亞等,不過我係參加旅行團 !

    回覆刪除
  5. 青 : 唔使多謝...返黎快d 搵我食飯比d靚相我睇呀!!! amkiki : 我睇向世界出發前已鍾意啦... 係台灣既 "MOOK"旅遊雜誌早好多年前早已介紹過呢~ 香港永遠落後人... 小雲  : 冰島都係我好想去既其中一處...有好多天然噴泉嘛 ;  哈哈~ 唔好咁期待啦 ,馬爾代夫已經好多年前既事lu...如果係寫 ,都只係綜合之前所去過既地方作個記敊 ,不會每個地方都咁詳細架 ,可能你會失望呢 ! 寶寶 :南非OK架 ,不過肯雅會更鍾意... 真係!!! 行程會唔會去埋最南既Dubrovnik呢 ? 果度古城區我勁鍾意呀 ,亦都係我之前行程既重點 !

    回覆刪除
  6. 是啊!去得旅行多,都會有間歇性的迷失,但......很快又會心癢難忍,再踏上征途,到他鄉走一趟!

    回覆刪除
  7. my mum and my uncle2007年5月17日 晚上11:37

    銀仔哥,你成日去旅行,應該知道點樣可以去用一個較平的手法去旅行啦,例如book一些平機票之類,可唔可分享一下你呢方面既心得,等各方人士學習下嘛~

    回覆刪除
  8. Bella : 哈哈 ~ 唔好玩我啦~ 我無咩心得架...其他人仲有心得啦 ! 唔敢班班門弄斧呢~ Jac  : 無錯

    回覆刪除
  9. Petite poupee @安提比2007年5月27日 凌晨4:29

    Since you like to visit Islands especially in south Pacific, I will suggest you to learn diving first. You will not regret !!  I used to  do that but now I can't as my ear drum broken.  I went to Palau and I saw sharks, Manta Ray....

    回覆刪除
  10. 我都係咁話 ,所以決定暑假去學潛水lu~ 嘩!!! 原來你都去過帛琉呢 , 我都好想去呀~ 咁你耳仔會唔會好返?

    回覆刪除