2021年11月12日 星期五

地球的另一個加(家)見聞篇@國殤紀念日

地球的另一個加(家)見聞篇@國殤紀念日


今天是11月11日,是國殤紀念日假期,與其他英聯邦國家一樣,虞美人花隨處可見,當地人大部份也佩戴在胸口。




二次大戰時,The Battle of HK或Defence of HK對加拿大來說是非常重要的戰役,當地每年國殤紀念日也會提及這段歷史(聽聞還納入歷史科教材<-未求證)。當時加拿大派出接近二千名年青士兵來保衛香港,不過瞬間就全軍覆沒,超過500人陣亡…… 


銀仔愛讀歷史,也喜歡多國度來思考,這節日由最初是英聯邦國家純粹為停戰而設的和平紀念日,後來擴展至戰後所有為戰爭犧牲的死難者。隨著配戴虞美人花的意義越來越多,這樣問題就出現了…… 北愛爾蘭人就想到血惺震壓、阿根廷人就想起福克蘭群島戰爭、穆斯林更因阿富汗戰爭而焚燒虞美人花、華人會想到從前韓戰、越戰或被列強入侵等等等…… 這花的含意到後來演變到各自演繹。


無論如何,作為一個現居住於加國的港人,想起加國二戰時送了約二千名年青人來香港做「炮灰」,也入鄉隨俗佩戴虞美人花,百忙之中也要來這紀念公園悼念。





這花早在一星期前,在超市一個募款櫃檯取得的,當時還跟在場的老兵傾談了一會。今天佩戴來到紀念公園的紀念碑前,不知是否華人面孔關係,有一名長者主動搭訕。閒聊幾句後便好奇為何我也關注這節日,這當然是發表我「偉論」的時候😅,提起香港保衛戰、也提到現居加國,理應要去了解當地的文化等等。離去時看著他步履蹣跚的背影,想到其慈祥面孔,但願身他體健康。



有朋友向我請教怎樣融入當地生活,在旅行時一直喜歡與當地人打成一遍的我相信最在行了。只要關心當地大小事(盡量),入鄉隨俗,不標奇立異,便很容易跟當地人有共同話題,甚至結交朋友。亦有朋友話我英文那麼差,但竟然有那麼多不同國籍的朋友,相信也正因為如此吧。


P.S. 加國的虞美人花跟英國的不同,是有四片花瓣及沒有綠葉襯托著的。







 

16 則留言:

  1. 當年派來香港的加拿大兵,非常年輕,好多都不足廿歲,想起也心疼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,但知道呢段歷史嘅香港人唔多,將來應該更少⋯⋯

      刪除
  2. 我初嚟步到都鍾意去唔同嘅活動八吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你都係有種探索的心態,對身邊所有嘢都充滿好奇嘅人,但係有啲嚟呢度嘅香港人,其實只是想移民,對身邊所有嘢都漠不關心。就算有不同國籍的人係身邊,都只會選擇華人做朋友、停留係華人圈子。這樣不是人哋要歧視你,而是自己孤立自己。

      刪除
  3. 不知道有這段曆史。 我即使深度自遊行,欠了導遊,好多资料都只能夠出發前搜集,或回来写blog 后再仔细看。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港無列入教材,基本上香港人都唔會知道,除非好似我咁都喜歡睇吓歷史,所以好多人唔知都唔奇。將來,應該更加少人知道⋯⋯
      你講得好啱,出發前/旅途中搜集資料、及回來後寫blog是對該旅程的延伸閱讀,更加了解每一樣事物。慶幸大家都喜歡深度自由行,有好多嘢係要自己去做先至深刻。港女而家成日俾同學讚佢關於呢個世界啲嘢好似乜都識咁,這就是我們的見聞。所以要堅持寫blog呀😆

      刪除
  4. 平時少寫中文,我會keep 住寫blog 多用下中文書寫架

    回覆刪除
    回覆
    1. 少寫中文?😱 你係乜嘢人?

      刪除
    2. 公司email 都係英文呀,我中文打字又唔快。WhatsApp 用英文表達唔清楚,或者短句先會打幾個中文字

      刪除
    3. 原來如此,以為你係外國返嚟的ABC😆 我都想起十幾年前寫遊記都打字極慢,慢慢累積打得多先至快。直到近三、五年,竟然記得晒keyboard啲位,無速成啲碼架,真係好神奇!

      刪除
    4. 宜家電話手寫太方便,中文輸入仲差過以前🤪

      刪除
    5. 我一直中文輸入都好差,好在電話手寫我無使用咋,用吓用吓而家算快,如果唔係可能都好難紀錄咁多遊記。😅

      刪除
  5. 做乜朋友笑你英文差呀
    但係你溝通到喎XXXD我覺得溝通到就得架喇咁叻做乜呀XXXXD
    我係咁無志氣

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢無惡意講吓笑,但旅行溝通到就得,呢個就真。相反有好多人英文好勁,旅行一樣是怕人生路不熟,唔敢去好多地方。

      刪除
  6. 我就唔會一個人去旅行,除非當地有朋友。 但我有朋友就會自己一個人跟團

    回覆刪除