2016年4月10日 星期日

續Day3 初出茅廬(印尼泗水)

續(Day 3) 2016-3-3
住宿:Hotel Sahid
行程:Cemara lawang —> Probolinggo —>泗水


早餐完執拾行李離開,隨即烏雲蓋頂,更下起雨來,難道山上嘅陽光真的咁短暫?
大約11點去到小巴站,小巴只得我兩人,看來剛開出一班車,車長索價每人4萬($2x-HKD),但要等到坐滿人。
於是周圍行吓,去到尋日同車遊客入住嘅民宿,見有人一袋二袋準備離開咁嘅款,回來跟港女報告,港女又去了解吓。等候期間多了一個男人,原來係來自愛沙尼亞。我幾年前到訪過其首都塔林,當然又暢談一番啦~ 暢談期間港女帶了一對芬蘭情侶及一個德國男仔上車,現在共六人,還欠兩人才坐滿。於是跟司機講數,每人比多少少$70000提早開車。





落山途中從港女口中得知,單丁嘅德國男子十分黑仔。他上山前嘅命運跟我們差不多,被巴士司機呃到旅行社。不同嘅係,佢受氹買了來回車費加住宿嘅套餐。(可能是天價)(港女按:好似20幾萬) 不過預先約好9點半回程班車就不見蹤影,真係財到光棍手⋯ 佢打俾旅行社理論,好在最後呢程車唔使俾錢,應該叫司機回山下嘅旅行社收取,可憐嘅係浪費了整個上午⋯
車上看見芬蘭情女同愛沙尼亞男子用俄文傾得興高采烈,再用德文跟德國人交談,當然也用英文與我們傾計啦!我知芬蘭小學三年班前學校只教母語,即芬蘭語,先學好芬蘭語有助與北歐其他國家溝通。不准教任何外語,有了基礎才認識其他語言。雖然他們「起跑線」看似落後於「港孩」,但語文能力最終拋離我地數十個身位,當然主要原因係佢地經常能夠用到啦。外遊時見到歐洲遊客總會能講3至4種語言,試問現在香港,連母語廣東話都未識講就同時學3種語言,難怪鏗鏘集有個小朋友見到中文課本會喊了⋯(港女按:大部份主要歐洲語言源自印歐語系,以下分支有日耳曼、意大利、斯拉夫等語族,無論詞彙同文法可算一理通百理明。佢地未必個個係語言天才,但就享有天時地利。中文屬於漢藏語系,文字、語法係另一個世界。其實好多外國人都羨慕我地識中文,大家都認為「外國月光份外圓」吧!可惜而家香港情況有點本末倒置,某啲人視教育為「軍備競賽」,人有我有,但忽略了個小朋友咁辛苦學完,其實無乜地方用得著,結果「周身刀無張利」,除非家長一齊學一齊講啦。哈哈!)


Probolinggo

返回Probolinggo,濕熱返晒嚟,大汗叠細汗。德國男子都想去日惹,所以一齊到巴士站搵車,但搵唔到車直接往日惹。一是去瑪琅轉車,一是回泗水。德國男帶我地去車站附近,一間有wifi的大排檔食午飯兼上網。發現瑪琅看似順路,但由於係山城,去日惹嘅車程比泗水更耐,所以最後揀了泗水,始終大城市容易轉車,仲睇吓會唔會試到火車。喺巴士站一直有人兜搭,目的係過水濕腳,跟到我地上車又想呃錢,話每人$40000。我們來程時$25000,當然一口拒絕啦!見我地咁樣當然收回正價啦。其實上車俾錢就最穩陣,唔需要理其他無謂人!不過後尾發現唔記得攞車飛,好在無俾人乘機掠一筆,又係一個經驗呢!


1245時開車,全程車當然少不了不停有人叫賣,而呢程車也多了隊band做live show,又彈結他又打鼓唱歌,而乘客也有好多。坐坐下由逃避叫賣而扮瞓覺,變成真係瞓著。

右:印尼最常見嘅食物Bakso



泗水

這程車瞓吓醒吓感覺好似好耐咁,實際又唔係,3點零到達泗水嘅巴士總站Purabaya。此時同行德國朋友落車前慣了檢查背包,話唔見了電話,係車上左搵右搵都搵唔到,又俾人催落車。落到車,德國仔重新於自己嘅行李找尋,發現銀包裡面嘅錢都唔見埋,咁肯定被人偷了… 問佢原先擺放係邊,佢竟然話將這些財物放係輕便背囊,將背囊放係櫈底喎,諗住有人郁個背囊,自己對腳都感覺到… 邊有人將身家性命財產咁樣放架… 其實個賊算有良心,無成個銀包攞走,留返信用卡俾德國仔提款。
原來佢話第一次來東南亞,看來是一個初出茅廬嘅小伙子⋯

就到泗水,有好多木家具舖頭,也開始傾盤大雨


見佢六神無主咁,問佢需唔需要報警啦,如有買旅遊保險可以claim錢嘅,想警察幫手搵返就唔好諗了。只係在落後國度跟警察打交道真係諗過才好,但估唔到警察好快手就帶我地到警崗報失,仲係咁講free添~ 最後真係好快攪掂,德國朋友也順利得到報失紙。警察問我地會去邊,我地都話去日惹,仲推介我地去婆羅浮屠添~ 不過我話想由這裡坐火車去,佢就話無可能,火車要兩星期前買票,我就真係唔係好信⋯至於點解佢要咁講,到而家都諗唔通。


報完警後德國朋友仍然未有方向,跟著我們。我話先食飯,德國朋友之前咁豪,買晒昂貴套餐上山,但現在一齊食飯連飲品都唔捨得叫,希望請佢醫肚開心吓啦。佢無乜目的跟著我們,但就想今日再搭十小時嘅巴士前往。我跟港女盤算,今朝凌晨3點幾起床行完山,再坐完5小時嘅巴士,現在大汗疊細汗一身臭汗,今日一定要休息吓,再坐唔到10個鐘巴士了。再者不論現在搭車或晚上搭車,去到日惹都係凌晨時份,半夜兩三點搵住宿唔抵又麻煩,加上我始終想搭吓火車,所以食完後,港女比左電郵地址佢以便聯絡後分道揚鑣了。(港女按:銀仔話外國人慣了住簡陋民宿/旅館,今日行完山又接連坐長途巴士,我可能接受唔到。哈哈,可能係啩。)


上次非洲之旅已經好想坐火車又坐唔到,今次真係好想坐。上網check都話有火車往日惹,剛才警察偏偏又話無可能買到票⋯ 正所謂未到黃河心不死,以我嘅性格一定要去尋找嘅!好在港女肯陪我癲啫~ 
天氣唔好落大雨,先尋找去火車站嘅交通公具。問一問的士站,話睇錶約十皮($60-HKD),見咁貴唔搭走人又話7皮,即又呃人啦!搵到架市內巴士Damri去市中心,每人$6000($3.5-HKD),問人後得知需要行兩公里去火車站,情願行到死都唔比的士呃!


車程都幾耐,又塞車。約一小時車程,晚上7點天已黑齊,經巴士上一個好人青年帶我們落車,並指導我們火車站嘅方向。佢話都幾遠,約2km,心諗都係4個幾運動場圈啫。(港女按:孭住個背囊都無諗咁多,落巴士個位置有好多睇落唔錯嘅住宿,銀仔心思思想入住,我就堅持要先搵到火車站。因為如果聽朝一早要搭火車,就應該揀一間最近嘅住宿。萬一買唔到火車票,再作打算都未遲。)
@1900



好在落車後已停雨,步行45分鐘終於到火車站。先到月台,有個窗口,不過話只可以買即日票,並叫我們到對面大樓。望一望,原來係火車站嘅另一面。


繞了好大個圈,才到對面大樓,售票處無職員,只見有人用售票機機買票,相信用人手是不可預定未來幾日的車票。買車票時又有個好人教我地用部機,顯示最平嘅票無晒,得返最貴$28萬盾一個,即$165-HKD,焗買!  都係比巴士貴一倍啫,但巴士車程十個八個鐘,火車只需五小時喎!明早0700開車,輸入埋名及護照編號,即場選擇埋座位就有收據跌出嚟啦~
@2000




解決了一件心事當然搵住宿啦,剛才沿路都有好多住宿,但就偏偏係長途火車站這一邊一間都無。這裡烏燈黑火,無街燈,只小食檔擺賣。返回另一面,見對面有間似乎平靚正嘅類似Hostel又唔住,諗住今日咁辛苦要住返間正式酒店舒服吓,但check in 上房後發現這是舊式古董酒店(港女按:從外觀就知係又貴又舊,好似澳門嗰啲舊五星酒店。),一晚$40萬($235-HKD)連早餐,一下子就用晒剛才禁嘅一百萬了。。。
第一時間沖乾淨涼,思服晒,呼~





去附近一個Mall食吉野家,兩個人約十萬另加10%稅,已比香港平好多了。也係香港有但未試過嘅breadtalk麵包店買定D麵包、蛋糕,在火車上醫肚~

@2300

酒店斜對面,有個潛水艇博物館



本日行程


27 則留言:

  1. 行程真係好曲折,想起三十多年前返大陸玩嘅情況。

    回覆刪除
    回覆
    1. 落後國度就係咁,相反先進國度如太順利又好似好平凡無乜回味咁⋯

      刪除
    2. 宜家反而歐洲大城市唔安全

      刪除
  2. 當地人都未必敢搭火車, 你地真係勇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當地都好人搭架,唔知點解個警察咁講啫⋯
      下一篇你說知火車好唔錯架~

      刪除
  3. 乜你哋好似幫巴士去拉客咁嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎! 點解我唔抽返D俑呢!

      刪除
    2. 港女:唔拉客就只有無止境等待,愈少人搭愈貴~

      刪除
  4. 幫小巴拉客都唔收平啲hahaha....
    原來都幾多歐洲人去印度玩喎@@
    $7===>$3.5但要濕熱中行4個幾運動場圈,本來都唔係問題,不過我見你地都有幾個大背囊......所以都有小小擔心銀嫂有冇黑你面XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉! 我值頭要同個司機deal啦!
      歐洲人去印尼最終都殊途同歸,去峇里。
      但的士要成舊水,實際價錢可能只是一半或更少,我同港女都受夠了當地人,死都唔受氣搭的士比人呃,所以佢無黑面呢~ 哈哈~
      背囊雖然大,不過去D炎熱地方,無乜野帶,好輕的。

      刪除
    2. 港女按:唔覺背囊重,不過朝早行完山,夜晚行行重行行,都幾甘,所以第二日要去按腳 :P

      刪除
  5. 非常同意銀嫂對歐洲人語言能力的解釋,歐洲語言大多相似無可置疑,但另一個重要的原因是實際需要,歐洲國家中語言能力最高的(如北歐、荷蘭等),本身的母語在國際間毫無地位,不多學幾種他國語言,很難生活,故此外語是他們教育的大前提。相反英美澳人,大部分除了英文什麼都不會,因為英文幾乎通行全世界。法文人亦有類似情況。民族驕傲是另一個原因,日本人教育水平甚高,但英文程度超低,反映了他們教育制度對外語的不屑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女:呢啲就係佢地嘅天時地利吧,剛接待了幾日德國朋友,佢地見我寫中文字,都覺得好不可思議。能夠以中文係母語,其實好難得,唔應該妄自菲薄,只係香港人兩文三語能力走回頭路,好多學生都覺得自己英文比中文好,有點可惜吧。

      刪除
  6. 好搞笑呀你哋, 幫手搵埋客上車!
    阿德國仔古古怪怪咁, 落車識得check背包, 但車程中就將財物亂放, 真係冇眼睇!
    又要讚銀嫂, 我用心睇咗銀嫂教語言嗰段兩次 ^.* Thank you!!
    銀氏伉儷好勇, ad hoc行程, 睇到好緊張!

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女:你講開又係喎,相信佢都經一事長一智吧。語言嗰段獻醜了,只係近年學西班文,發現好多字其實靠英文知識估都可以,而有時睇其他歐洲語言嘅網上短片,都會聽到某啲詞語,尤其係形容詞。英文文法相對非常簡單,剩係動詞變位已簡化到不得了。以英文為母語嘅人未必咁大動力學其他語言,但其他歐洲人要學英文就比較容易吧。

      刪除
    2. 我要俾個心心眼銀嫂, 語言專家!

      刪除
    3. 唉⋯ 我一成都學唔到⋯

      刪除
    4. 我係中英文都唔好, 不過英文會好過中文 :)

      刪除
    5. 我應該身體語言最好,wakaka~~

      刪除
  7. HI , 你好呀! 第一次路過你的 BLOG ......
    泗水我想去好久了,重點是想去日惹,看完你的遊記後對我有很大啟發......

    回覆刪除
  8. 芬蘭人好叻呀!!!又德文又俄文!!羨慕!!!如果我識德文就可以同ozil bb溝通喇~~~
    德國人真慘!!俾人呃又俾人偷野......希望佢黎過一次東南亞....下次會小心d....

    回覆刪除
    回覆
    1. 你應該可以用英文同ozil bb溝通架,我旅途上愉親D德國人都識講英文嘅,但個前提要ozil bb肯踩你先得,wakaka~~~
      個德國人完全未感受到世間險惡,今次絕對係佢一次寶貴經歷

      刪除
  9. 德國人完全未感受到世間險惡係因為佢哋住嘅地方太安全!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係天真嬌,哈哈~
      德國開始好多難民,將來好難講了⋯

      刪除
    2. 我12月去時已經感受到,鄉下地方都仲好D,大城市已經唔同晒,喺街度行有壓力!

      刪除
    3. 12年前? 唉,永遠經過貧窮突然發展就係咁了⋯

      刪除