2016年4月18日 星期一

Day 5 享受最後時刻(印尼雅加達)

(Day 5) 2016-3-5
住宿:ibis Styles Jakarta Airport Hotel
行程:日惹 —> 雅加達

0900起床,早餐時又「銀仔mode」 plan埋餘下嘅半日行程。已知唔夠時間去另一個聞名嘅普蘭巴寺,見有咁多清真寺,便想帶港女去參觀吓,去reception問吓有乜推介先。回想自己在埃及第一次參觀清真寺,當時參觀左好多間。我總覺得伊斯蘭世界係最有異國風情嘅地方。



1015出發去reception推介較近嘅清真寺,駕駛電單車前往,不時要停低睇Google map。這間以黑色為主色嘅清真寺,有好多小朋友在玩耍,原來清真寺範圍內有學校,正值午飯/放學時間,唔怪之有咁多小朋友啦~ 問清楚女性可以進入清真寺,便放心與港女除鞋入內參觀。





參觀完清真寺,試了門外有類似雞蛋仔夾餅嘅小食$4500($3-HKD)。食完去埋清真寺旁嘅河邊,從高處眺望日惹市嘅平民區平房。




回程路經最旺、最遊客區嘅Jl.Malibloro大街,原來就喺我地酒店嘅後一條街。停車影相之際,俾眼利而識飲識食嘅港女一眼就瞄到間RotiBoy麵包店,話佢個空姐朋友出trip時必食喎!佢咁為食一定要滿足佢口舌之慾啦~ 都好似要十蚊港紙一個,以當地來講應該係超級高檔野。(港女按:於馬來西亞同泗水火車站見過,但都唔餓,所以無買。我朋友係鍾意食到鑽研食譜自製,好誇張。而家香港都有啦,價錢同印尼一樣,計返成本似乎香港抵食啲喎。)





還車取回passport,做完華Dee,出晒汗,上酒店房沖多次涼才check out。好彩只係臭汗淋漓,唔係頭破血流啫,哈哈~ 
沖完涼落起傾盆大雨。嘩!真係好彩,尋日成日陰天無落雨,今日上午出去玩又無,等到我還咗部兩個轆先落,如果唔係落住雨揸兩個轆都幾狼狽危險,上天對我們不薄吧~

冒雨去返租車舖頭隔離,去婆婆間餐廳食午餐,好在有帶把縮骨傘啫~ 當然我們還有防水風褸啦,不過咁熱無謂著。
今次我試炒小菜,好食,港女再食地道野Bakso。Bakso似我地嘅淨肉丸,喺香港應該好多印尼人幫襯至係,不過可能香港太貴了。


等食野期間仍然落大雨,小孩唔怕悶呢~



回酒店上網,見傾盆大雨毫無想停嘅跡象。原先想行去巴士站搭巴士前往機場,現在改為由酒店call的士,問清楚大約十皮八皮,即約$5-60港幣。唔太貴又酒店call嘅,都放心D。


搭的士時曾遇輕微塞車,都諗緊會唔會瘋狂跳錶。最後到達機場,咪錶跳到$54000,見佢咁誠實,俾夠$60000,仲同佢說明佢跟其他的士司機不同。咁樣咪大家都happy囉~ 其實我好衰,你越屈我,我一個仙都唔會俾,但如果老實嘅話我反而樂於做闊佬。


check in 後有大把時間,係機場逛吓,才發現印尼嘅朱古力同貓屎咖啡好出名。雖然我自去完牙買加後開始接觸咖啡文化,但我總是覺得貓屎咖啡已是脫離真正咖啡了。加上早前有報導過依家已經無乜真正野生貓屎咖啡,他們全是養殖,而且過程全程都有虐待之嫌,所以不感興趣。最後購買左兩排當地好出名嘅朱古力,一小排好似要成$70-80蚊港紙。見咁貴臨買前當然唔好蝕,慢慢逐樣試食吓啦,我終情於高純度海洛⋯ 唔係,係高濃度朱古力至真,哈哈~ 而港女係都要試特別嘅榴蓮味⋯ 去到登機口,又遇上航班稍為延遲,結果又擺低幾百蚊。我買了一件 National Geographic T-shirt,港女就買了一條當地設計師製作嘅印尼風闊腳褲。




雅加達 Jakarta

一小時機程到達首都雅加達,客運大樓有各機場酒店嘅穿梭巴士,今晚入住港女係香港時book好嘅ibis酒店,去到站頭剛好有車到。機場附近大興土木,所以兜咗一段時間先到。沿途見到夜市,於是打算出嚟食晚餐。



講起ibis酒店,自法國之旅後都經常入住。(港女按:ibis同Novotel都係屬於Accor Group,真係唔錯,價值相宜,服務、裝潢也沒將貨就價。)
Ibis亦分了唔同檔次,一是Budget,走平價平實路線,我住得多,好似印尼第一晚及南法時都有入住。另一種叫ibis styles,走較為高檔嘅路線,室內色彩繽紛。尋日於日惹時都問過一間,好似要成6-7舊水,比同一條街的Pop貴一截,而且今晚都會住,所以就無揀到。
港女出發前搵到這間走高檔路線嘅ibis style機場酒店,睇相時房間好正,有我嘅旅行主題,也不昂貴$330,一check in 入房,真係勁鍾意呀~~~ 銀仔旅行都好住得好平,但通常最後一晚都會住好D嘅~ (港女按:上次係馬拉先講完話唔好book定,不過喺酒店網見到呢間真係好鍾意,而且大牌子有保證,所以就預訂咗。)

見有時間,逼自己去健身室做吓運動,也看見健身室旁邊嘅按摩價錢合理,一於book定飯後來舒服吓先~



book定聽朝shuttle先~

好正呀! 好似我屋企嘅主題~

左上:顯示房間號碼好有特色呢~


運動完後,一身臭汗咁行出去尋找晚餐。由於酒店位置山卡拉嘅公路旁,基本上要靠專車出入。我們行公路旁嘅小路及馬路邊,行到距離酒店十分鐘路程嘅地方。好在剛才坐穿梭巴士時經過咋,如果唔係我都唔識去。這裡較為平民化,無高尚食肆,我都無所謂,反正我鍾意地道。搵到間超簡陋嘅舖仔食晚餐,裡面好焗好熱,雖然開了風扇,但啲風係熱的。言語不通,打算叫餐牌最貴嗰兩樣,我叫炒飯,港女食麵,不知是否Indomie。印尼炒飯是我這行程最回味的,真係好夠鑊氣呢!食飯前港女話一罐罐放係枱上供客人任食嘅蝦片好好味,當然要試下啦~ 嘩,脆卜卜好好味!兩碟飯分別是$18000、$12000,即約十蚊及八蚊港幣,抵到爛!



食飽回酒店沖乾淨涼就同港女落去鬆骨,臨離開前要享受一番~ $475000 Couple Massage有90分鐘,無索取Tips,酒店服務每人百幾蚊,價錢合理也十分滿意~ 思服完就要早抖,因為聽日早機回香港了。

16 則留言:

  1. 果然係及時雨XXXD....如果係駕電單車時下大雨就慘,又危險!
    好同意呀,明碼實價會樂意畀多點tips,如果係比人呃就一蚊都嫌多
    間酒店唔錯喎,兩公婆一起外遊,都係要嘆下世界嘅^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以上篇覆你咪話個天待我地不薄囉~
      無錯,錢嘅野最緊要使得happy~
      咁嘅價錢住呢間酒店,直頭超值~

      刪除
  2. 係印尼開完電單車, 以後去邊開電單車都唔驚啦:)
    Bakso 好有牛味,香港唔得. 不過有無加人工chemical 就唔知啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,有時都諗係香港考唔考返個車牌好。
      你講開又真係比香港食嘅牛丸更有牛味喎!

      刪除
  3. 回覆
    1. 嚟印尼食 indomie更有風味,哈哈~

      刪除
  4. 出門旅行,有時真要茽講運氣
    成十蚊一個包,以當地消費,真係幾貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,特別是想睇靚景,更要天時地利人和。
      係囉,香港都覺得貴啦,何況印尼!

      刪除
  5. 你越屈我,我一個仙都唔會俾,但如果老實嘅話我反而樂於做闊佬。<-同意呀, 條氣順係好緊要架 ^^
    accor group啲大集團係靠得住架

    回覆刪除
    回覆
    1. 條氣順即係開心,旅途上愉快好緊要嘛,哈哈~
      有時係D落後地方,住D靚酒店特別抵。

      刪除
  6. Couple massage 係特別優惠?可要剝嗮衫?不然求其搵個人扮 couple 都得啦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦! 你又知要除衫嘅!!! 勁! 所以你分析得好啱喎~
      就唔係特別優惠,價錢跟一個人都差不多

      刪除
  7. 我好鐘意你哥句:你越屈我,我一個仙都唔會俾,但如果老實嘅話我反而樂於做闊佬。
    因為我都係咁~
    又完成一個旅程了~唔知銀仔下次去邊呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次?唔話你知等你心思思,呵呵~
      不過都係D普通地方咁囉⋯

      刪除
  8. 我鍾意酒店對拖鞋,好靚呀!

    回覆刪除
  9. 你見對拖鞋係好靚,但係咪好兒戲? 我去完食野回程,係爛路見有隻爛酒店拖鞋,竟然真係有人落雨時著出街喎,看來這個人要赤腳行爛路回酒店了,wakaka~~~

    回覆刪除