2016年4月14日 星期四

Day 4 又來冒險(印尼婆羅浮屠)

(Day 4) 2016-3-4
住宿:Pop hotel
行程:泗水 —>日惹


0545起床,收拾行李食過匆忙早餐後,急急腳前往火車站。早餐食左D粥,夠飽肚。(港女按:喺印尼差不多朝朝都花生、油炸鬼送白粥,好懷舊呀!)酒店都算係咁,咁早都有早餐食,可能住得這裡部份客人都係搭早上嘅長途火車。
上:房間景觀
下:早餐

去到火車站櫃台先用尋晚張收據,去售票處換取車票就可進入月台。例牌菜先去影張「車頭相」,便找到自己尋晚選擇好的車廂及位置。果然是最貴價嘅車票,這車廂極度舒適,座位十分寬敞,椅子可以挨到好後,真的可以用享受鐵道遊來形容呀~ 貴巴士一倍價錢,即只係港紙幾十蚊,絕對物有所值!(無比較過前面平價車廂)


0700準時開車,據車上廣播得知,這車程總共12小時。原來我地目的地日惹只是中途站,網上得知需時約5小時。


可能車票較貴,這車廂只得小貓三四隻坐。坐位舒適寬敞,整程車同港女可以用熟睡來形容呀!(港女按:有時醒咗見到農民耕田,車站附近民居有小朋友向經過嘅火車揮手,感覺好特別。)






日惹 Yogyakarta

五小時後到達日惹,車站也較大,用火車站嘅free wifi上 google map搵下酒店先(其實Google map D住宿唔齊),也save低Google map離線地圖。這功能好正,離線情況下也能睇到資訊及定位。
見時間咁早,便行之前睇google map有較多住宿嘅一條街沿路行,沿路搵住宿。日惹火車站附近比泗水有多好多住宿,行了幾間比較後,入住於印尼有好多連鎖店嘅pop酒店。pop跟ibis budget 價錢差不多,但服務一流、房間亦舒服很多。
@1300

日惹火車站

右上:Pop酒店主題顏色跟我隻錶好襯呀!


安頓好去reception問吓前往婆羅浮屠嘅資訊,佢話只得的士前往jumbor巴士站$50000,之後要再轉巴士前往,全程要搭兩小時交通公具。心裡盤算難得咁好天,其實都只係陰天,一定要即時前往!突然想起剛才路過有個租車廣告牌,一於去問一下先~


私家車只係跟團,電單車就有得用$80000租一日,計一計都只係$50-HKD咋!抵到爛,即deal! 當然租車時港女眼啤啤𥇣住我啦,嘩哈哈⋯ 自上次老撾無牌駕駛炒車後,現在唔識死又再無牌駕駛,今次仲要載人添!又係果句,好彩港女肯陪我癲啫~ (港女按:雖然我唔識揸車,但我覺得坐佢車尾可能仲驚過自己揸。唔知哪來嘅勇氣同信心。。。)



辦完租車手續,只係填一張簡單表格、俾錢、俾護照佢KEEP就搞掂,車牌都唔使睇,老闆簡介咗架車嘅性能,同埋俾咗張行車證我傍身,以備警察查看。跟住過隔離華僑開嘅午餐,炒飯好好食,偷吓師先~ 原來炒飯係落蛋先架,我成日最後先落蛋,唔怪得之炒到濕笠笠啦⋯ 




食飽後全速前進!成兩年無揸電單車,又載住港女,起初不時要停埋一邊熟習吓。(一起步就左搖右擺,唔知租車老闆有無後悔。)揸到去主要大街,嘩!今次係大城市揸兩個轆真係好大考驗呀,你知落後國度嘅路面狀況幾咁立立亂嘛,路上基本上同一時間一定有幾十架電單車左穿右插,好驚炒車呀!加上有大車一同行駛⋯ 總之一個字就係「亂」啦!



基本一條大馬路向北行,有猶豫就停埋一邊看用google map嘅離線服務來定位。駕駛技術開始越揸越好,但都不能亂嚟,以自己嘅一篤史為鑒呀!
到達城市邊緣,即前往婆羅浮屠嘅巴士站附近,都用左超過半小時呀,的士即係會好貴啦⋯ 一程的士應該已貴過我租24小時嘅電單車了~ 這裡路旁看見椰青檔,一個個巨型椰青擺放門前。自己都揸左咁耐車,加上天氣炎熱,不禁雙眼發光有如天降甘露要停下來享受一番。(港女按:當地人食椰青要加冰同黃糖,其實本身已夠甜,所以剩係加冰消消暑。同枱仲有人同我地傾偈,教我地點去婆羅浮屠。)



飲完超巨大椰青後繼續前進,無耐沿指示牌指示轉入支路,向西面進發,此處會發現有大大過Borobudur嘅牌坊。



揸多20分鐘路程,到達婆羅浮屠,電單車要泊係斜對面嘅舖仔,價錢忘記了,好似約港幣幾蚊。看看隻錶1530,仲有成兩小時遊覽,應該夠吧。
入場費每人$28萬($165-HKD),張入場卡好靚。入場前飲品任飲,我們爭取時間,取了兩支水便入場。入場卡會於接待處收回,好在剛才有影相啫~



穿過一個大花園,便看都婆羅浮屠嘅主建築群,但天色陰暗,加上我技術唔夠火喉,總是覺得好難影得靚。逐層遊覽,浮雕太多花多眼亂,唯有用上特寫手法拍照吧。遊覽期間,聽見當地導遊正為遊客介紹時講,佢雖然是伊斯蘭教徒,但好鍾意婆羅浮屠,亦都好有興趣去研究其文化。聽到咁講,我即時好欣慰,也對印尼人有少少改觀。試問除了係印尼這裡,其他國家或地方,幾乎無可能對唔係自己信奉嘅宗教講D咁嘅野。我有朋友是某教徒,基本上是不會入內參觀寺廟,就算同佢行書展,只要果行有幾檔佛教攤檔都唔行呢條巷。試問好似廣告咁,能做到宗教共融,和尚跟神父撐起雨傘係幾咁難呢?




底部幾層主要有浮雕及佛像,接近頂層有一個個圓形嘅塔。看到其中一個圓塔損壞、佛像外露,才發現每個圓形塔裡都隱藏著一個佛像架~






古代都有老麥!?


婆羅浮屠最頂嘅圓塔


於最頂層找到個地方坐下來,取出網上print好有關於婆羅浮屠嘅維基百科,身處其中,慢慢來細味這地方吧。
臨走前終於有少少太陽,日落嘅陽光從厚厚嘅烏雲間照射,當堂令圓形佛塔添上色彩。由於園區下午6時多就關閉,遊客不能在這裡觀賞整個日落時刻,而沿路就有好多賣紀念品嘅人盡最後努力搵生意。





離開婆羅浮屠,取回電單車,趁天未黑齊全速回程。於支路駕駛期間遇上壯麗嘅晚霞,攝影界俗稱火燒雲。回想剛才經過稻田,看到稻田旁嘅晚霞真是一絕,返唔返轉頭好呢?又怕一陣回程天黑駕車危險。返?唔返?好!唔想有遺憾,就返轉頭吧!回到稻田旁停下來,慢慢拍攝一番,也用心來感受。好彩租電單車,如搭公共交通工具就不能看見美景時話停就停了。




日落後,基本上跟世界好多地方一樣是無街燈的,小心駕駛回日惹市。於日惹市邊陲,看到有類似熟食市場連超市嘅地方叫indogrosir,食了好味炒飯同雜菜,印尼炒飯果然名不虛傳!飯後也冒險食冰類甜品,好在之後無肚痾,你知落後國度食這類冰類甜品是有風險嘛! 之後順道去超市購物,物價大部份等於香港嘅1/3。看見止汗劑洗面膏差不多用完,就買了一點這類日常用品自用,也買了些少零食作手信。就算幾平都好,我嘅宗旨係唔會瘋狂掃貨的。



晚上1000回到酒店,沖涼後去附近嘅按摩店,港女按腳、我就按肩頸。雖然11點後要收附加費,但都算抵,鬆完筋骨就返酒店搵周公了。約港幣$100一個鐘。

29 則留言:

  1. 我以為你會有陰影,唔再揸電單車喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 我唔識死的~ 我係老撾果轉,傷口都未好晒就再租電動單車了~

      刪除
  2. 婆羅浮屠嘅主建築群好靚!!!
    華...點解你無牌都識揸既??我一定唔得...因為我單車隔離有車經過我都會自炒哥種....
    你地好勇呀!!!!夠膽食沙冰類~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔識架,因為我係冒險王,wakaka~~ 所以上一次揸咪炒車囉⋯
      食沙冰類,要冒生命危險的,哈哈~

      刪除
  3. 無牌駕駛...好彩平安過渡。

    回覆刪除
  4. 嘩, 你乜嘢人嚟架, 勇到咁!!!!!!
    你冇陰影又犀利喎, 宜家仲要電單車+無牌駕駛+載人+夜晚揸車!!!!!! 個日落景係好正, 但我諗我唔會留
    之前喺澳洲為咗睇企鵝夜晚揸車, 番到酒店我已經嚇到成身出晒汗, 我講過以後唔要再有呢啲不安嘅感覺, 寧願去少啲地方! 雖然有時真係避免唔到, 但真係好唔鍾意嗰種緊張兼不安嘅感覺 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 補多句先, 我覺得自己係嗰啲又要睇又要mun嗰啲c9, 嘻嘻! 鍾意睇你個blog就係因為你嘅經歷夠特別, 夠驚險嘛, 但見你咁危險, 我又mun喎! 不過我發現你個blog宜家會出現個"驚"字, 你應該會蛻變成穩陣派 ^.*

      刪除
    2. 同小T講過,我係冒險王嘛,哈哈~ <-- 講笑~
      個日落真係令到我十五十六,諗緊期間已越離越遠⋯ Mun絕對正常,要諗埋風險嘛~
      Venus, 你成日過嚟讚我會面紅的,呵呵~ 不過我都係忠於自己嘅旅遊風格啫~ 多謝你~

      刪除
  5. 載住銀嫂我諗你一定會打醒精神更加安全為上啦!!
    好彩全程無落雨,否則就.....
    稻田黃昏真美,值得回去影!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,揸得好小心,佢好重架嘛,Wakaka~
      係喎,個天對我地好好呀,聽日還車後才傾盆大雨呢~
      夕陽多美,但要冒險摸黑回程⋯

      刪除
  6. 我響印度Sarnath(佛陀成道第一次講道之地)為我詳盡講解既導遊都係回教徒,當時都覺得好不可思議。講開又諗起上年響日內瓦認識一位阿富汗人權工作者,名義上係回教徒,但坦言唔信,佢話自己比較信佛教。對好多人來講,宗教只係家庭背景的一部份,同真正信仰無關。

    回覆刪除
    回覆
    1. 即經歷生老病死後第一次領悟然後成道?我讀歷史時有讀過下⋯
      你講得好啱,外國可能都常見。但唔知點解香港人乜都攪到好似有你無我咁樣⋯

      刪除
  7. 俾多個勇字你.
    我上次出差係問當地人會唔會來接我搭火車, 無人陪唔去!
    應該仲有好多珍多冰類既飲品好飲. 印尼咖啡都出名.
    我學過一次綿羊仔, 希望有機會開綿羊仔四圍去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實點解呢?火車好正好舒服播,也較巴士安全得多。
      印尼咖啡係香港我都有飲過呀,好出名呢,近赤道出產的咖啡相信都有返咁上下~
      咦! 小月竟然唔怕揸兩個轆?女性來講真少可!

      刪除
    2. 因為未搭過,唔知安唔安全.
      當然係唔多人既地方先會揸. 印尼咁多車, 我邊夠膽

      刪除
    3. 小月,我等你個兩個轆遊記架~

      刪除
    4. 原來我學車個陣無影相, 唔知幾時會有機會再開兩個轆 lu ^^

      刪除
    5. 到時候你一定要影嚟留念啦‌~

      刪除
    6. 相信難啦, 宜家少咗去旅行. 台灣又話要有駕照....

      刪除
  8. 我年輕時曾經TRY 過一次坐電單車尾, 當年未試過又受電影感染總覺好浪漫,
    點知現實跟想像是兩回事, 就是一邊坐一邊怕自己跌落車,
    下車之後, 我話過不會再坐電單車尾!!! ~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. wahahaha~ 好似好有陰影咁噃阿bell
      咁騎馬騎駱駝呢?我覺得有D相似之處。

      刪除
  9. M字搞笑~~ HAHAHA
    @@ 無街燈下渣電單車 @@ 真係好勇................!

    我都好鐘意睇日落!
    粉紅色,橙色,紫色的天~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁鬼勇,第一次揸果時咪有教訓囉⋯
      日落後個天不停變色,我都好鍾意~

      刪除
  10. 我試過坐我阿哥電單車尾一次,落車要買驚風散,以後都無坐過啦!

    回覆刪除
  11. Sorry for bothering
    Warmest greeting from me Jati,
    Yogyakarta local tourist guide 😊🙏

    Here is Yogyakarta 4D3N All In sample

    Day 1
    ✔ Pine forest
    ✔ Hobbit house
    ✔ Mangunan
    ✔ Sandboarding parangkusumo
    ✔ Sunset parangtritis

    Day 2
    ✔ Merapi sunrise using jeep
    ✔ Borobudur temple
    ✔ Kalibiru national park
    ✔ Kotagede silver & chocolate
    ✔ Alun2 kidul

    Day 3
    ✔ Cave tubing pindul (tools included)
    ✔ Timang beach (jeep included)
    ✔ Pinus pengger at night

    Day 4
    ✔ Drop off airport or free program

    *** if stil have time, free to go other places which is not stated in itinerary 😊😊***

    ☆ All in package (just need to book flight & bring money to shopping), include:
    👉 transport full 4 days
    👉 hotel 3 stars (+breakfast)
    👉 all entrance fees (borobudur USD $20 included)
    👉 jeep timang & merapi
    *** RM 572 pax ***

    ☆ exclude hotel package (no need deposit), include
    👉 transport full 4 days
    👉 all entrance fees (borobudur USD $20 included)
    👉 jeep timang & merapi
    *** RM 419 / pax ***

    ☆ transport + hotel, include
    👉 transport full 4 days
    👉 hotel 3 stars (+breakfast)
    *** RM 290 / pax ***

    ☆ transport only (full 4 days) start RM 114 / pax (max 5 or 6 pax)

    Custom package is okay 😉

    Any question please whatsapp +628985101301 or click www.bit.ly/cutijogja.

    For reference please check my
    Ig @pelanconganjogja or
    Facebook www.facebook.com/reviosta

    We serve with heart 😊🙏

    回覆刪除